Het blijft me inderaad verbazen, dat gebrek aan empathie.quote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef sigme het volgende:
Hoe kan je nou geen medelijden met iemand die op het punt staat door z'n achterhoofd geschoten te worden?
Hetgeen dat jij aanhaalt vind ik irrelevant. Jij gaat potdomme niet iemand de doodstraf geven vanwege drugssmokkel. Kom op man.quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Dat is altijd het excuus hè? Per ongeluk de drugs hebben meegenomen of een ander heeft ze erin gestopt. Ik geloof er niet zo in. Net zo min als dat deze man mentaal ziek zou zijn aangezien hij deze reis wel kon maken. Je bent gewoon de lul als je drugs gaat smokken naar dat soort landen. Ik heb er niet echt veel medelijden mee.
Wat vinden jullie?
Die constatering hebben we bij De_Ruyters eerdere incarnatie als Whiskey_Tango al gedaan.quote:Op maandag 28 december 2009 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Als een crimineel geen mens is in jouw ogen, mankeer je iets. Je kan de straf terecht vinden, of een beroepsrisico, maar wie geen meelij heeft met iemand die gaat sterven, mist mededogen.
Een Brit geboren in Pakistan, ja.quote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef LXIV het volgende:
Een Brit? Akmal Shaikh? Een Arabier met een Brits paspoort zul je bedoelen.
Next.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een Brit geboren in Pakistan, ja.
Next..
Zo'n topic brengt wel het randvolk boven, hè? Dappere Ridders van het Internet.
Nietzsche.quote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die constatering hebben we bij De_Ruyters eerdere incarnatie als Whiskey_Tango al gedaan.
Vrij simpel wanneer je naar singapore gaat en je neemt drugs mee dan weet je dat wanneer je gepakt word je stokslagen zult krijgen en de kans aanzienlijk is dat je zal worden opgehangen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
lol mooie redenatie.
Als je gaat bekijken waarvoor mensen in dit soort achtergestelde landen de meest vreselijke straffen krijgen.....daar kun je deze theorie toch niet met droge ogen op loslaten.
Slinkse zijwegen? Pakistan werd beschouwd als deel van het British Empire en na de onafhankelijkheid kon men kiezen voor een Brits paspoort. Dat hebben de ouders van deze smokkelaar vermoedelijk gedaan. Vind je Surinamers met een Nederlands paspoort ook slinks?quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zien Britten er voor mij uit.
Als je ophef gaat maken over iedere Pakistaanse drugsmokkelaar die dankzij slinkse zijwegen een Brits paspoort heeft kunnen verwerven.
Beter dan negen jaar of langer moeten wachten.quote:Op maandag 28 december 2009 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gast weet het zelf ook nog maar net. 24 uur van tevoren werd het hem verteld.
Daar werkt het tenminste nog een beetje efficiënt.quote:Op maandag 28 december 2009 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gast weet het zelf ook nog maar net. 24 uur van tevoren werd het hem verteld.
Ik vrees dat we elkaar nooit zullen treffen in het midden mijn vriend.quote:Op maandag 28 december 2009 23:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lees Menschliches, Allzumenschliches.
Als je goed leert richten zal het vast wel lukken.quote:Op maandag 28 december 2009 23:32 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik vrees dat we elkaar nooit zullen treffen in het midden mijn vriend.
Misschien als je wat ouder wordt en meer boeken echt gelezen hebt. Ik haalde een boek van Nietschze aan. Of ging het je echt om het mikken?quote:Op maandag 28 december 2009 23:32 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik vrees dat we elkaar nooit zullen treffen in het midden mijn vriend.
Dat criminelen elkaar onderling liquideren interesseert mij werkelijk niks.quote:Op maandag 28 december 2009 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Als een crimineel geen mens is in jouw ogen, mankeer je iets. Je kan de straf terecht vinden, of een beroepsrisico, maar wie geen meelij heeft met iemand die gaat sterven, mist mededogen.
Dit vind ik echter ook alleen woon in niet in China dus bepaal ik de regels daar niet. Als ze daar bepalen (ok, het is daar niet echt democratischquote:Op maandag 28 december 2009 20:00 schreef TheMercenary9 het volgende:
Doodstraf is prima, moet echter wel in verhouding staan tot het gepleegde misdrijf en het moet bovendien bewezen zijn. Dus als hij nou een moordenaar was of een kinderverkrachter...
Ja, want wat we ook aanhalen we zullen nooit dichter bij elkaar komen te staan in onze meningen, die verschillen gewoon teveel. Daar ging het me om.quote:Op maandag 28 december 2009 23:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Misschien als je wat ouder wordt en meer boeken echt gelezen hebt. Ik haalde een boek van Nietschze aan. Of ging het je echt om het mikken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |