Doe jij dat eens.quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zal ik een mailtje sturen naar haar ?
Je hebt vast cyrbergoths die er niet uitzien als mannen...quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Alborz het volgende:
Misschien als cybergoth.. niet alles hoeft mainstream te zijn hè.
Vergelijkingsmateriaal?quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Hechter het volgende:
Ja dikke tetten maar dat heeft Denise Milani ook en die is een stuk geiler.
Zal ik vragen wats je cupmaat?quote:
Ach komop, ze lijkt niet op een manquote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Hechter het volgende:
[..]
Je hebt vast cyrbergoths die er niet uitzien als mannen...
Ik vind van wel...quote:Op maandag 28 december 2009 19:51 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ach komop, ze lijkt niet op een man
Eh, ik denk niet dat je dan een heel boeiende mailconversatie gaat krijgen, maar hej, het is jouw mailtje.quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zal ik vragen wats je cupmaat?
haha nou ze krijgt vast niet veel klanten dus bewijs ik d;'r een dienst.quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Houniet het volgende:
Je bent haar gewoon aan het promoten man.
tvp.quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zal ik een mailtje sturen naar haar ?
Ach er zijn ook mannen die Patricia Paay geil vinden en daar is niet iedereen het er mee eensquote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
Wie bepaalt of iemand vies is of niet?
Dit is allemaal relatief, iedereen verschilt van mening.
Gelukkig maar ook dat we zo verschillend kunnen zijn, er zijn ook mensen die deze vrouwen erg aantrekkelijk vinden.
Ik hoop dat je hier van geleerd hebt TS en niet meer dit soort hatelijke propeganda deponeert.
Zo goed?quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Eh, ik denk niet dat je dan een heel boeiende mailconversatie gaat krijgen, maar hej, het is jouw mailtje.
Misschien is het leuker om te vragen of ze ook soft erotische fotos maakt? En dan een beetje verder lullen?
Haha goed Onderwerp!quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
hij is al verstuurt weetje
Edit: wtf is dit??
Delivery Status Notification (Failure)
Als het al verstuurd is heeft het geen zin om te vragen of het zo goed is.quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
hij is al verstuurt weetje
Edit: wtf is dit??
Delivery Status Notification (Failure)
ow hihiquote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Hechter het volgende:
Misschien is het Damned delilah. Met een L ertussen.
ben ik met je eens: die kin is toch niet een vrouwenkin...: echt NIETquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
Wie bepaalt of iemand vies is of niet?
Dit is allemaal relatief, iedereen verschilt van mening.
Gelukkig maar ook dat we zo verschillend kunnen zijn, er zijn ook mensen die deze vrouwen erg aantrekkelijk vinden.
Ik hoop dat je hier van geleerd hebt TS en niet meer dit soort hatelijke propeganda deponeert.
Whehehe, een van de top-topics van 2009!quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |