Ik geloof je wederomquote:Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik vond hem wel cool maar nu niet meer hoor
omdat ik dezelfde mening als jou wil hebben TS
Dat zou mooie televisie zijnquote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef zovty het volgende:
Mja, wat wil je dan?
Een presentator die een BNer laat vertellen over z'n boek en dan zegt; mja, ik heb het even doorgebladerd, maar ik vind het maar een rukboek. We gaan door naar de volgende gast.
Albert Verlinde is al teveel uitgemolken.quote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef Haarklip het volgende:
Ik vind het wálgelijk dat het al het zoveelste topic is over Matthijs, tsjongejonge..
Of net zoals bij Peter r de Vries toen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef zovty het volgende:
Mja, wat wil je dan?
Een presentator die een BNer laat vertellen over z'n boek en dan zegt; mja, ik heb het even doorgebladerd, maar ik vind het maar een rukboek. We gaan door naar de volgende gast.
Engelse uitgave van Winkler Prins?quote:Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef PeZu het volgende:
hij lijkt af en toe wel een wandelende winkler prince ja_!
ik at een prince koekje toen ik het typte en die rol stond voor mequote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Engelse uitgave van Winkler Prins?
Wie zegt dat dan heer?quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef koningdavid het volgende:
Je kan vinden wat je wil maar het is wel veruit de beste presentator van Nederland.
Is mijn bescheiden mening. Ik ken niet een presentator die zo goed zoveel diverse gasten kan interviewen en vrijwel altijd de juiste vragen weet te stellen.quote:
Dat vind ik dus echt tegenvallen. Hij laat mensen vrijwel nooit echt uitpratenquote:Op maandag 28 december 2009 20:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is mijn bescheiden mening. Ik ken niet een presentator die zo goed zoveel diverse gasten kan interviewen en vrijwel altijd de juiste vragen weet te stellen.
respect echt waar!quote:
Dat wordt over vrijwel iedere goede presentator gezegd. Soms moet je mensen niet laten uitpraten als je het gesprek boeiend wilt houden. Helemaal als je zoals Van Nieuwkerk maar 8 minuten per persoon hebt.quote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt tegenvallen. Hij laat mensen vrijwel nooit echt uitpraten
Jensen heeft natuurlijk ook al zat andere 'boeiende' gasten zoals ; Kim Holland, Kelly, Herman Idols, Bassie , Tiny en Lau etc.quote:Op maandag 28 december 2009 20:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Een slinkse rooie met een jaren 70 kapsel en een naar meningloos mannetje is dat idd![]()
Hij durft ook niet bij Jensen op de bank te zitten
Dat dus.quote:
0,8? Das wel heel laag.quote:Op maandag 28 december 2009 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik geef 'm een 8/10.
Mwa, eerder 2 keer de helft...quote:Op maandag 28 december 2009 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik geef 'm een 8/10.
hij doet al jaren elke aflevering precies hetzelfdequote:Op maandag 28 december 2009 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij is wel geniaal in top 2000 a gogo
quote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Splutje het volgende:
Het ergste vond ik nog dat hij ging janken dat Carlo Boszhard hem niet meer na mocht doen met de TV Kantine![]()
Fuck, nu krijg ik juist respect voor Matthijs van Nieuwkerkquote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Splutje het volgende:
Het ergste vond ik nog dat hij ging janken dat Carlo Boszhard hem niet meer na mocht doen met de TV Kantine![]()
Een man die een hekel heeft aan Carlo Boszhard.quote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef Acinonyx het volgende:
Wie is Matthijs Van Nieuwkerk ?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een man die een hekel heeft aan Carlo Boszhard.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef koningdavid het volgende:
Je kan vinden wat je wil maar het is wel veruit de beste presentator van Nederland.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef koningdavid het volgende:
Helaas, ik ben het een keer niet met je eensquote:Op zondag 10 januari 2010 12:15 schreef Penisbaard het volgende:
Matthijs is een keizer, een man van goud.
In den beginne vond ik dat ook irritant, dat hij niemand laat uitspreken, maar bij nader inzien ben ik bovenstaande mening ook gaan aanhangen. Van Nieuwkerk is goed.quote:Op maandag 28 december 2009 20:23 schreef koningdavid het volgende:
Dat wordt over vrijwel iedere goede presentator gezegd. Soms moet je mensen niet laten uitpraten als je het gesprek boeiend wilt houden. Helemaal als je zoals Van Nieuwkerk maar 8 minuten per persoon hebt.
Zegt Chantal daar:: Je hebt een stickie gerookt?quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of net zoals bij Peter r de Vries toen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:04 schreef Splutje het volgende:
Wat een irritant mannetje die Matthijs
Mensen die zeggen dat hij een goede presentator isZo doorzichtig als wat.
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zegt Chantal daar:: Je hebt een stickie gerookt?
Ik weet niet, maar zag al 2 topics over DWDD, dus ging er van uit dat hij wel iets fout moet hebben gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef Garisson72 het volgende:
wat deedtie wat deedtie wat deedtie NOU WEER!?!?
Jammer, van mij zou de lat wel een stuk hoger mogen liggen in Nederland.quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef koningdavid het volgende:
Hij vindt zichzelf vooral een keizerquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:08 schreef Penisbaard het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk blijft een keizer
Matthijs mag dat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf vooral een keizerWat een lulletje
Dat valt wel mee hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een man die een hekel heeft aan Carlo Boszhard.
Dat was echt te slecht voor woorden.quote:Op maandag 28 december 2009 23:55 schreef Jabberwocky het volgende:
Tja weet je het lijkt makkelijk wat ie doet, totdat ze opeens Froukje Jansen en die stotteraar daar neerzetten, dan zie je hoe het ook kan.
Wat een loser die Peter Rquote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of net zoals bij Peter r de Vries toen.
Peter R. had toen groot gelijk. Gebeurt wel vaker hoor, maar Peter is flink genoeg om er in de uitzending live wat van te zeggen zodat Matthijs afgaat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat een loser die Peter R
Hij had geen gelijk, hij gaat maar een reclamespotje kopen als hij air-time wilquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Peter R. had toen groot gelijk. Gebeurt wel vaker hoor, maar Peter is flink genoeg om er in de uitzending live wat van te zeggen zodat Matthijs afgaat.
Als je een afspraak maakt om in dat programma te komen in ruil voor klein beetje promotie, dan heeft hij 100% gelijk. Afspraak is afspraak toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij had geen gelijk, hij gaat maar een reclamespotje kopen als hij air-time wil
Klein beetje promotie kreeg hijquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Als je een afspraak maakt om in dat programma te komen in ruil voor klein beetje promotie, dan heeft hij 100% gelijk. Afspraak is afspraak toch?
Ze hadden een keiharde afspraak. ZIJ waren degenen die hem uitgenodigd omdat ze erover wouden praten en dat vervolgens niet doen, niet hij. Hij stemde in. Als DWDD dan vervolgens zijn afspraken niet nakomt en Peter R. de Vries daar wel gewoon meteen wat van zegt, ligt het echt aan DWDD, niet aan Peter.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij had geen gelijk, hij gaat maar een reclamespotje kopen als hij air-time wil
Zoals ik al zei, bij een reclamespotje heeft hij de regie en bij DWDD nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ze hadden een keiharde afspraak. ZIJ waren degenen die hem uitgenodigd omdat ze erover wouden praten en dat vervolgens niet doen, niet hij. Hij stemde in. Als DWDD dan vervolgens zijn afspraken niet nakomt en Peter R. de Vries daar wel gewoon meteen wat van zegt, ligt het echt aan DWDD, niet aan Peter.
Dat is dan de fout van DWDD dat ze afspraken niet nakomen. Dat heeft geen zak te maken met een zogenaamd reclamespotje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, bij een reclamespotje heeft hij de regie en bij DWDD niet
Inderdaadquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is dan de fout van DWDD dat ze afspraken niet nakomen. Dat heeft geen zak te maken met een zogenaamd reclamespotje.
Hij is niet de eindverantwoordelijkequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is dan de fout van DWDD dat ze afspraken niet nakomen. Dat heeft geen zak te maken met een zogenaamd reclamespotje.
Als jij een tweedehands auto koopt, en het blijkt achteraf een afgedankte kapotte kutauto te zijn, en de verkoper verteld je vervolgens: had je maar een andere auto moeten kopen, dan ben je toch ook pissig? Dat was hier dus ook, alleen dan zonder auto maar met een boek en Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij is niet de eindverantwoordelijke
Nee dan kan de verkoper zeggen: 'Ja ik heb de auto niet gemaakt'quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Als jij een tweedehands auto koopt, en het blijkt achteraf een afgedankte kapotte kutauto te zijn, en de verkoper verteld je vervolgens: had je maar een andere auto moeten kopen, dan ben je toch ook pissig? Dat was hier dus ook, alleen dan zonder auto maar met een boek en Matthijs van Nieuwkerk.
Had je hem maar moeten laten keuren(zelf een reclamespotje moeten kopen)quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Als jij een tweedehands auto koopt, en het blijkt achteraf een afgedankte kapotte kutauto te zijn, en de verkoper verteld je vervolgens: had je maar een andere auto moeten kopen, dan ben je toch ook pissig? Dat was hier dus ook, alleen dan zonder auto maar met een boek en Matthijs van Nieuwkerk.
Jij bent zo krom zegquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Had je hem maar moeten laten keuren(zelf een reclamespotje moeten kopen)
Nee, dat beweer ik niet. Leer eens lezenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij bent zo krom zegDus Pauw en Witteman, DWDD, Moraalridders etc. kunnen we maar beter afschaffen zodat de gasten daarvoor in de plaats reclame kunnen kopen om zelf hun boodschap over te kunnen brengen?
Leer jij je hersenen eens gebruiken, mochten die aanwezig zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik niet. Leer eens lezen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:09 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Leer jij je hersenen eens gebruiken, mochten die aanwezig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |