De site en de compositie:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:20 schreef Paul het volgende:
Kyteman en nieuw logo zorgt voor nieuw Utrecht
Ik heb nog nooit last gehad van ratten, maar de AH 2 Go in de stationshal wel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef -serendipity- het volgende:
Echt.. Het stikt hier van de ratten.. Vanmorgen reed ik er zelfs bijna twee aan toen ik naar mijn werk fietste. Hoort dat zo in Utrecht-city of is er iemand die ik kan bellen die ze uit komt roeien?
In hoograven had ik er best veel last van, maar in lunnetten, amper. Kan je niet echt veel aan doen, in sommige wijken komt het door het gebrek aan kliko'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef -serendipity- het volgende:
Echt.. Het stikt hier van de ratten.. Vanmorgen reed ik er zelfs bijna twee aan toen ik naar mijn werk fietste. Hoort dat zo in Utrecht-city of is er iemand die ik kan bellen die ze uit komt roeien?
Mooie grote jaren dertig woningen, Tuinwijk is een prima wijk. Wel pal aan de drukke Kardinaal de Jongweg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoi ik meld me ook even als inwoner van de leukste stad van 't land![]()
En ik heb meteen een vraagje: iemand bekend met de Adriaen Beyerkade? Ik heb eens even gegoogled en de resultaten zeiden dat het in de wijk Tuinwijk ligt. Ik ben niet heel goed bekend in Utrecht dus kan iemand mij vertellen of dit een leuke wijk is? Dank
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ben jij op meerdere plaatsen geboren dan?
Lief geef ze broodquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef MoneyTalks het volgende:
Hier op de Uithof geen last van muizen. Wel een aantal zilvervisjes gezien
Die verrekte beesten heb ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef MoneyTalks het volgende:
Hier op de Uithof geen last van muizen. Wel een aantal zilvervisjes gezien
Misschien in Utrecht in elkaar gezet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ben jij op meerdere plaatsen geboren dan?
hey nu ga je te ver!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Misschien in Utrecht in elkaar gezet?
Utrechtenaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:14 schreef WWs het volgende:
Een vraag voor de echte Utrechtenaren.
In mei ga ik een antal oostblokkers in Nederland ontvangen, ik (met een aantal anderen) ga ze een week landgNederland laten zien. Ze gaan in Utrecht verblijven.
Iemand leuke (creatieve, liefst zo goedkoop mogelijke) ideetjes om in Utrecht te doen?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:26 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
hey nu ga je te ver!
ik geef je straks een klap tegen je hasjes![]()
*Tukker meld*quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:22 schreef Q. het volgende:
Hebben we die hier? Ik ben zelf Utrechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |