Stoer tochquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef Inu het volgende:
Waarom is Kyteman ineens de Utrecht-promotor? Hij had ook al een hele straat gekregen om met zn band te wonen...
Mwah... vind het nou niet echt zo geweldig wat hij allemaal maakt en doet... maar dat is gewoon smaak natuurlijkquote:
Herman van Veen dan maar?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Mwah... vind het nou niet echt zo geweldig wat hij allemaal maakt en doet... maar dat is gewoon smaak natuurlijk
Bron: http://www.politie.nl/utr(...)00105stadutrecht.aspquote:Twee mannen gestoken
UTRECHT - Bij een winkel in de wijk Lunetten zijn zondagavond 3 januari twee mannen gewond geraakt bij een steekpartij.
Omstreeks 20.00 uur kwamen twee mannen de winkel aan de Hondsrug binnen. Eén van de mannen had een mes in zijn hand en de mannen kwamen dreigend op een beveiligingsmedewerker afgelopen. Die vermoedde dat de mannen het op hem voorzien hadden en daarom probeerde hij weg te vluchten richting het magazijn. Daar ontstond een worsteling. Een van de verdachten probeerde de beveiligingsmedewerker te steken. Hij kon zichzelf afschermen maar werd in zijn hand geraakt.
Uiteindelijk overmeesterde hij de 34-jarige verdachte uit Utrecht. Een andere man die in de winkel werkzaam was, kwam de beveiliger te hulp maar hij werd zelf ook gestoken in zijn arm. De politie werd gewaarschuwd en agenten namen de verdachte van de beveiliger over. Hij is ingesloten en is in verzekering gesteld. Naar de andere verdachte wordt nog gezocht.
De aanleiding voor de steekpartij is mogelijk een conflict dat zich eerder op de dag met een familielid van de verdachte had afgespeeld.
Ah dat dus... Ben je beveiliger, ga je vluchtenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:48 schreef Binkster het volgende:
[..]
Bron: http://www.politie.nl/utr(...)00105stadutrecht.asp
Ja leuk, op de Uithof wonen, of op de IBB, of in Zeistquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Denk dat je bij de SSHU een leukere kans hebt en ook geen vervelende bralfestijnen
Huh, welke straat dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef Inu het volgende:
Waarom is Kyteman ineens de Utrecht-promotor? Hij had ook al een hele straat gekregen om met zn band te wonen...
Heb je wat tegen Zeist?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ja leuk, op de Uithof wonen, of op de IBB, of in Zeist
En welke vervelende festijnen bedoel je?
Die locaties vallen echt wel mee, zeker de IBB. En de SSH heeft anders 'n hoop zaken goed geregeld... Beter dan voor het maximaal toegestane bedrag op een kutkamertje bij een hospita in Zuilen, of Kanaleneiland ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nee, m'n oma woont er. Maar ik had er in m'n studententijd toch niet willen wonen. Nu maakt het me niet zoveel meer uit.quote:
Ik woon in Zeist en vind het wel prima, als ik de drukte op wil zoeken ben je zo in Utreg m'n stadsiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:21 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nee, m'n oma woont er. Maar ik had er in m'n studententijd toch niet willen wonen. Nu maakt het me niet zoveel meer uit.
z'n twitternaam is ook paulzeist ofzo, dus ik dacht het alquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef speknek het volgende:
shocker, echte utregter paul is geen echte utregter.
Ik heb 3 jaar op de Nieuwegracht gewoond, dus ze hebben echt genoeg goede locatiesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nee, ik woon al mijn hele leven in Zeist, dus kom ook heel veel in Utrecht, en natuurlijk bij FC Utrechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef speknek het volgende:
shocker, echte utregter paul is geen echte utregter.
HOE WEET JIJ MIJN TWITTERNAAM JIJ STALKT MIJquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef thingamajig het volgende:
[..]
z'n twitternaam is ook paulzeist ofzo, dus ik dacht het al
Doe je goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:39 schreef Inu het volgende:
Ik heb 3 jaar op de Nieuwegracht gewoond, dus ze hebben echt genoeg goede locaties
Ik ben best aardig, ook destijdsquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar op de Nieuwegracht gewoond, dus ze hebben echt genoeg goede locaties
En ik heb gewoon niets op met corpsleden. Nog nooit een echt aardige tegengekomen en diegene die wel aardig waren waren zo verstandig om eruit te stappen na een korte tijd
Dan ben ik jou nog nooit tegengekomen hequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ik ben best aardig, ook destijds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |