Haha.quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Echt dikke lowlifes zijn dat inderdaad.
Mijn nichtje lijkt ook gevallen te zijn voor deze hype.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Echt dikke lowlifes zijn dat inderdaad.
Mijn nichtje lijkt ook gevallen te zijn voor deze hype.
Het mooiste is nog dat ze zichzelf helemaal doodserieus nemen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef icebliss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem wel :3 De username die ik eigenlijk wou was veel te langquote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Mendeljev het volgende:
TS kent echter wel opvallend veel Japanse woordjes, ben je ook een kawaiianimefanboy?
Gelukkig is die laatste (X Japan) al lang van die verschrikkelijke haar- en kledingstijl af. Anders haal je even een foto van 15+ jaar geleden naar boven.quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze zichzelf helemaal doodserieus nemen.
Your point being?quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef icebliss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang je maar geen ecchi kijkt. Als er iets is dat braindodend is dan is dat het wel...quote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Stiekem wel :3 De username die ik eigenlijk wou was veel te lang,StalinCUPCAKEDESUKAWAIIIIIIIII
Hadden ze in Japan niet zo'n executiebus? Beter koopt die lelijke kut daar een paar strippen voorquote:
Dan spreek je ook wel over de meest troosteloze subgroep van de bevolking. 99,x% van de anime(japan)fanboys doet niet aan die onzin.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
-knip-
Ja, maar het blijven een stel kansloze kutknakkers.quote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dan spreek je ook wel over de meest troosteloze subgroep van de bevolking. 99,x% van de anime(japan)fanboys doet niet aan die onzin.
Dat maakt mij niet uit. Ik scheer ze toch allemaal schaamteloos over één kam.quote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dan spreek je ook wel over de meest troosteloze subgroep van de bevolking. 99,x% van de anime(japan)fanboys doet niet aan die onzin.
Daar hoeft niemand zich voor te schamen inderdaad. Japanners blijven de meest kansloze mensen ever. Behalve die notenrapers in Afrika dan.quote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit. Ik scheer ze toch allemaal schaamteloos over één kam.
Inderdaad. Het zal er nog eens bij moeten komen...quote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor, daar niet van, ik probeer alleen nuance te brengen in het verschil.quote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit. Ik scheer ze toch allemaal schaamteloos over één kam.
quote:
Echt normaal issie nooit gewordenquote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gelukkig was Gackt daar uitgestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |