Dat dus. Al heb ik het idee dat het dezelfde lui zijn die in zichzelf snijden, dus misschien lost het probleem zichzelf wel op.quote:Op maandag 28 december 2009 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Volledig eens met de klacht. Japan-fappende animenerds!!!!!!!!!!!!!
Dat.quote:Op maandag 28 december 2009 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De laatste pic uit de OP + fipo![]()
![]()
.
quote:
Ik heb van Russische Schoonheidquote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef patatmetfriet het volgende:
(lol@Sakura House banner hieronder)
Een zusje van een vriend van mij ook, manmanmanquote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Echt dikke lowlifes zijn dat inderdaad.
Mijn nichtje lijkt ook gevallen te zijn voor deze hype.
Haha.quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Het mooiste is nog dat ze zichzelf helemaal doodserieus nemen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef icebliss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem wel :3 De username die ik eigenlijk wou was veel te langquote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Mendeljev het volgende:
TS kent echter wel opvallend veel Japanse woordjes, ben je ook een kawaiianimefanboy?
Gelukkig is die laatste (X Japan) al lang van die verschrikkelijke haar- en kledingstijl af. Anders haal je even een foto van 15+ jaar geleden naar boven.quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze zichzelf helemaal doodserieus nemen.
Your point being?quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef icebliss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang je maar geen ecchi kijkt. Als er iets is dat braindodend is dan is dat het wel...quote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Stiekem wel :3 De username die ik eigenlijk wou was veel te lang,StalinCUPCAKEDESUKAWAIIIIIIIII
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |