Van die leipe kutprogramma's met hoge kutstemmetjesquote:
Wat hij zei.quote:Op maandag 28 december 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Dat soort nutteloze kut kinderen zitten meestal toch binnen achter de pc.
En anders zuigen ze het pikkie van hun vriendje. ( ook de mannen)
Een lief kattengezichtje, volgens mijquote:Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik snap :3 ook nooit. Wat moet dat voorstellen.
De enige waardige klacht van die 3quote:Op maandag 28 december 2009 18:49 schreef J.Stalin het volgende:
-Doet er alles aan om zo Japans mogelijk te zijn.
Ik denk altijd aan een zeekoe.quote:Op maandag 28 december 2009 18:57 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Een lief kattengezichtje, volgens mij
Ik wacht met smart tot ze dit topic vinden zodat we het kunnen promoveren tot een reltopicquote:Op maandag 28 december 2009 18:59 schreef Repeat het volgende:
Hier op fok zitten ook genoeg van die nerds.
Ik had op de middelbare school een kerel zitten die naar van die verkleedconventies ging
Op een stage ooit, had ik ook een meisje die naar van die Furry-shit ging. Helemaal zelf een pak maken. Doe normaal.quote:Op maandag 28 december 2009 18:59 schreef Repeat het volgende:
Hier op fok zitten ook genoeg van die nerds.
Ik had op de middelbare school een kerel zitten die naar van die verkleedconventies ging
Niet allemaal. Sommige wel.quote:Op maandag 28 december 2009 19:00 schreef Hechter het volgende:
Die Jrock artiesten zijn ook gewoon allemaal trannies.
Furriesquote:Op maandag 28 december 2009 19:02 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Op een stage ooit, had ik ook een meisje die naar van die Furry-shit ging. Helemaal zelf een pak maken. Doe normaal.
What the fuck.quote:Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef Trollface. het volgende:
Omg hai ^___^ I’m Ai-san and I absolutely luuuv @_____@ anime <3 and my fav is naurto!!! Okies so anyways, im going to tell you about the BEST day of my life when I met my hot husband sasuke!! <333333333 OMFGZ HE WAS SOOOOO FREAKIN KAWAII IN PERSON!!! Supa kawaii desu!!!!!!!! ^______________________________________^
When I walked onto Tokyo street =^____^=I looked up and saw…SASUKE!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333!!!!
“ KONNICHIWA OMGZZZZZZZZZZZZZZZZ SUPA SUPA SUPA KAWAII SASUKE-SAMA!!!!!” I yelled n____n then he turned chibi then un-chibi!!
he looked at me [O.O;;;;;;;;;;;] and then he saw how hot I am *___* he grabbed my hand and winked ~_^ then pulled me behind a pocky shop o_o and started to kiss me!!!!!! [OMG!!! HIS TOUNGE TASTED LIKE RAMEN!!! RLY!! >.> <.< >.< *(^O^)* *(^O^)* *(^O^)*] then I saw some baka fat bitch watching us and I could tell she was undressing him with her eyes!!!!!!! [ -_____________-;;;;; OMG I COULDN’T BELIEVE IT EITHER!!! (ò_ó) (ò_ó) (ò_ó)] so I yelled “UH UH BAKA NEKO THAT’S MY MAN WHY DON’T YOU GO HOOK UP WITH NARUTO CAUSE SASUKE-SAMA LOVES ME!!! (ò_ó)” then sasuke held me close =^____^= and said he would only ever love me and kissed me again!!!!!!! ** (*O*)/ then we went to his apartment and banged all night long and made 42 babies and they all became ninjas!!!!!!!!!!!!!!! Nyaaaaa!!! (^________<) ^_________________^;;;;;;;;;;;;;;;;
Ik bloed uit mijn ogen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef Trollface. het volgende:
Omg hai ^___^ I’m Ai-san and I absolutely luuuv @_____@ anime <3 and my fav is naurto!!! Okies so anyways, im going to tell you about the BEST day of my life when I met my hot husband sasuke!! <333333333 OMFGZ HE WAS SOOOOO FREAKIN KAWAII IN PERSON!!! Supa kawaii desu!!!!!!!! ^______________________________________^
When I walked onto Tokyo street =^____^=I looked up and saw…SASUKE!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333!!!!
“ KONNICHIWA OMGZZZZZZZZZZZZZZZZ SUPA SUPA SUPA KAWAII SASUKE-SAMA!!!!!” I yelled n____n then he turned chibi then un-chibi!!
he looked at me [O.O;;;;;;;;;;;] and then he saw how hot I am *___* he grabbed my hand and winked ~_^ then pulled me behind a pocky shop o_o and started to kiss me!!!!!! [OMG!!! HIS TOUNGE TASTED LIKE RAMEN!!! RLY!! >.> <.< >.< *(^O^)* *(^O^)* *(^O^)*] then I saw some baka fat bitch watching us and I could tell she was undressing him with her eyes!!!!!!! [ -_____________-;;;;; OMG I COULDN’T BELIEVE IT EITHER!!! (ò_ó) (ò_ó) (ò_ó)] so I yelled “UH UH BAKA NEKO THAT’S MY MAN WHY DON’T YOU GO HOOK UP WITH NARUTO CAUSE SASUKE-SAMA LOVES ME!!! (ò_ó)” then sasuke held me close =^____^= and said he would only ever love me and kissed me again!!!!!!! ** (*O*)/ then we went to his apartment and banged all night long and made 42 babies and they all became ninjas!!!!!!!!!!!!!!! Nyaaaaa!!! (^________<) ^_________________^;;;;;;;;;;;;;;;;
Omdat iedereen met een beetje gezond verstand het met je eens is denk ik.quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef J.Stalin het volgende:
Dit is echt voor het eerst dat een topic van mij niet de grond in wordt geboord.
TS is homo.quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef J.Stalin het volgende:
Dit is echt voor het eerst dat een topic van mij niet de grond in wordt geboord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
NAZIS ZIJN HET HOOR JE ME! NAZIS!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 19:09 schreef Bomil het volgende:
Japan heeft geen wet tegen racisme, ze hebben niet eens het woord "racisme" in hun woordenboek. echt waar.
Dat dus. Al heb ik het idee dat het dezelfde lui zijn die in zichzelf snijden, dus misschien lost het probleem zichzelf wel op.quote:Op maandag 28 december 2009 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Volledig eens met de klacht. Japan-fappende animenerds!!!!!!!!!!!!!
Dat.quote:Op maandag 28 december 2009 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De laatste pic uit de OP + fipo![]()
![]()
.
quote:
Ik heb van Russische Schoonheidquote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef patatmetfriet het volgende:
(lol@Sakura House banner hieronder)
Een zusje van een vriend van mij ook, manmanmanquote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Echt dikke lowlifes zijn dat inderdaad.
Mijn nichtje lijkt ook gevallen te zijn voor deze hype.
Haha.quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Het mooiste is nog dat ze zichzelf helemaal doodserieus nemen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef icebliss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem wel :3 De username die ik eigenlijk wou was veel te langquote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Mendeljev het volgende:
TS kent echter wel opvallend veel Japanse woordjes, ben je ook een kawaiianimefanboy?
Gelukkig is die laatste (X Japan) al lang van die verschrikkelijke haar- en kledingstijl af. Anders haal je even een foto van 15+ jaar geleden naar boven.quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze zichzelf helemaal doodserieus nemen.
Your point being?quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef icebliss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang je maar geen ecchi kijkt. Als er iets is dat braindodend is dan is dat het wel...quote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Stiekem wel :3 De username die ik eigenlijk wou was veel te lang,StalinCUPCAKEDESUKAWAIIIIIIIII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |