Gast ga lekker buiten in de sneeuw spelen ofzo. Dat jij niet buiten komt wil niet zeggen dat iedereen zo is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat weet ik gewoon
Ik kan mijn fouten best toegeven, als ik die maak.

Het zegt genoeg over jou, je bent te laf om een onterecht gesloten topic gewoon weer te openen. Wanneer geloof je het wel, als KoningDavid aan mijn leuter zit te likken ofzo?quote:
http://www.downloadstock.(...)nsaver-PS3_13792.jpgquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gast ga lekker buiten in de sneeuw spelen ofzo. Dat jij niet buiten komt wil niet zeggen dat iedereen zo is.
Het is niet onterecht gesloten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over jou, je bent te laf om een onterecht gesloten topic gewoon weer te openen. Wanneer geloof je het wel, als KoningDavid aan mijn leuter zit te likken ofzo?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over jou, je bent te laf om een onterecht gesloten topic gewoon weer te openen. Wanneer geloof je het wel, als KoningDavid aan mijn leuter zit te likken ofzo?
Op basis waarvan is het terecht gesloten dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is niet onterecht gesloten.
Zit je nu te trollen of ben je echt een geestelijk gehandicapte?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is niet onterecht gesloten.
Dat topic zou wel open blijven ja.
Dit hele "ik heb gelijk omdat ik gelijk heb" zegt al genoeg. Empatisch vermogen van een Lamon hier.quote:
Op basis van mijn jarenlange opleiding tot KLB mod.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Op basis waarvan is het terecht gesloten dan?
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:42 schreef Suusje-V het volgende:
@ Fiets, ik vind je heel lief enzo.
En ik begrijp ook best als je die topics zou sluiten omdat het gewoon bagger is.
Maar waarom zou je niet geloven dat het daar in de buurt sneeuwt en alle wegen daarom vast staan?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat die zich zo gedraagt misschienquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef Paul het volgende:
Ananas waarom moet je gelijk zeggen dat hij geestelijk gehandicapt is![]()
Dank je wel, Fiets!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:53 schreef zarGon het volgende:
Kan iemand de OP en de andere reacties van TS terugplaatsen?
chicks die...
Hij had een grote bek, maar nadat hij het te heet onder z'n voeten kreeg, heeft hij alles leeggeëdit. Knulletje.
OP staat terug. Geen linkjes naar hyves en zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:53 schreef zarGon het volgende:
Kan iemand de OP en de andere reacties van TS terugplaatsen?
chicks die...
Hij had een grote bek, maar nadat hij het te heet onder z'n voeten kreeg, heeft hij alles leeggeëdit. Knulletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |