Waarom toch altijd mods betrekken bij dingen die users prima zelf kunnen regelen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:18 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat we hier nu het vervolg niet van kunnen volgen. Kan het niet verder in een ander subforum - R&P bijvoorbeeld?
Wie is het?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:32 schreef Lonker het volgende:
Ik heb een klacht over een modje van KLB dat mij al een maand iets beloofd maar niet durft te reageren op PM
Moet ik hiervoor een topic openen ?
Ik heb screenshots etc als bewijs
Die met die fietsquote:
uit Meisje dat 'hard-to-get' speelt.quote:
Ehh ik had een echte klacht hoorquote:
Ik vind dat je niet zo moet janken, zelf blink je ook niet uit in het plaatsen van de meest respectvolle posts.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ik had een echte klacht hoor
doodsverwensing mag toch niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet zo moet janken, zelf blink je ook niet uit in het plaatsen van de meest respectvolle posts.
Context. Jij zit ook iedereen maar een eind af te blaffen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doodsverwensing mag toch niet?
Noem maar een post van mij op dat niet mag
Ok ik zal er niet meer over klagen, je heb een puntquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Context. Jij zit ook iedereen maar een eind af te blaffen.
nogmaalsquote:
[Centraal] Kleine Klachten Topic #1quote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet gevonden en kan wmb gestart worden. Hoewel ik twijfel aan het succes, maar dat is persoonlijk.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef Adelante het volgende:
Enorm succes? Hetl loopt aardig voor een eerste topic, meer niet
Dus? Kan toch nog een leuk topic worden? Het heeft alle elementen voor een goed topic in zich.quote:
Nee, dat heeft het niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus? Kan toch nog een leuk topic worden? Het heeft alle elementen voor een goed topic in zich.
Gast, het is geen dikke onzin. Heb je gezien hoeveel sneeuw hier ligt? En ik heb ooit een topic gemaakt dat ik met Biels moest voetballen (ook echt) en dan is 1+1 toch 2 of niet dan?quote:
Serieus niet. Ik got the chat logs to prove it.quote:
Ach kom, TS is koningdavid en er worden 2 hardcore KLBers in de OP genoemd. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, dat heeft het niet.
Ik ga nog een topic openen over dat je niet meer mee durft te doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gast, het is geen dikke onzin. Heb je gezien hoeveel sneeuw hier ligt? En ik heb ooit een topic gemaakt dat ik met Biels moest voetballen (ook echt) en dan is 1+1 toch 2 of niet dan?
Doe eens niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:27 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb al nieuwe geopend dus het is gefixt.
Open mijn onterecht gesloten topic dan.quote:
Ik zit niet fout. Goedemiddagggquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:29 schreef De_Ananas het volgende:
Fiets, wees een man geef toe dat je fout zit en heropen hem. Daar verdien je credits mee bij de users en bij jezelf.
Maar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zit niet fout. Goedemiddaggg
Ja want jij weet echt beter dan wij of het echt is of niet dat wij zouden bier drinken met elkaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zit niet fout. Goedemiddaggg
Je zit wel fout. Maar je bent te koppig om dat toe te geven.quote:
Als ik fout zou zitten wel natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar.
Stel nou he.
Hypothetisch.
Als je fout zat, zou je het dan wel heropenen?
Zoja: hoe kun je overtuigd worden?
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want jij weet echt beter dan wij of het echt is of niet dat wij zouden bier drinken met elkaar![]()
![]()
Als ik logs post met bewijs geef je dan je ongelijk toe of heb je daar geen ruggegraat voor?
EN WAAR DENK JE DAT HET FOUT GING DAN.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef Biels het volgende:
Hoe kan jij nou weten dat je niet fout zit. We hadden jou toch niet uitgenodigd of wel dan.
HOE DE FUCK WEET JIJ OF HET ECHT IS OF NIET!?!?!!? Het klinkt niet eens ongeloofwaardig droplulquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik fout zou zitten wel natuurlijk.
Je kan mij niet overtuigen als ik 100% zeker weet dat ik niet fout zit.
[..]
Nee.
ik sluit een bagger topic en ineens staat heel KLB-Bagger in de FB... GOH
topic blijft dicht. En daar zult u het mee moeten doen.
Ja, heel leuk, maar hoe kan je nu al roepen dat het niet waar is. Omdat we geen officieel fok-meet topic hadden geopend ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN WAAR DENK JE DAT HET FOUT GING DAN.
Dat weet ik gewoonquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HOE DE FUCK WEET JIJ OF HET ECHT IS OF NIET!?!?!!? Het klinkt niet eens ongeloofwaardig droplul
Wat een ongelofelijke jostiebende is het geworden hier, Juup was nog beter dan jij, die gaf tenminste zijn fouten toe.
Onzinquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat weet ik gewoon
Ik kan mijn fouten best toegeven, als ik die maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |