quote:HEERENVEEN - De politie heeft negen jongens opgepakt die wekenlang voor terreur hebben gezorgd in de Heerenveense wijk De Greiden. De groep pestte gehandicapte kinderen en richtte tal van vernielingen aan.
Zo sloopten de jongens in de leeftijd van 13 tot 17 jaar in de wijk voor duizenden euro's aan trampolines, skelters, fietsen, lantaarnpalen en een brievenbus, aldus de Leeuwarder Courant.
Ook de jonge gehandicapte bewoners van woonvorm van Talant aan de Baalder werden niet ontzien. Verder stichtten de negen knapen brand in papiercontainers en gooiden ze eieren tegen de ramen.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze al bezig waren met het opzoeken van hun eigen niveau.quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Zoek iemand die wel bij z'n volle verstand is en/of geen beperking heeft.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Zoek iemand die wel bij z'n volle verstand is en/of geen beperking heeft. Alle schade verhalen op de daders en verplicht laten helpen voor een jaar in zo een instelling.
Beetje een ongelukkige vergelijking.quote:Op maandag 28 december 2009 13:05 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze al bezig waren met het opzoeken van hun eigen niveau.
Ah, even vergeten dat het beide kanten op werkt.quote:Op maandag 28 december 2009 13:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje een ongelukkige vergelijking.
Denk je dat Marokkaanse 'boys' alleen in de Randstad voor problemen zorgen ofzo?quote:Op maandag 28 december 2009 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmm, Friesland, niet de eerste provincie die ik zou willen associėren met bontkraag dragende boys.
Noem me principieel, maar dan wil ik dat de gebruikelijke PVV boys en girls dit ook hard roepen: Neen, het zijn geen Marokkanen of Moslims.²
Neen, maar de associatie met Friesland is erg moeilijk te maken me dunkt.quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Denk je dat Marokkaanse 'boys' alleen in de Randstad voor problemen zorgen ofzo?
Dat lijkt de term waar jij het meest opgewonden van raaktquote:
Ik heb de hoop dat confronteren (niet in groepsverband, maar individueel per dader) met de slachtoffers en het leed dat ze veroorzaken helptquote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Verplicht mee laten helpen?? Dat wil jij die bewoners aandoen?![]()
Nee hoor, in Limburg hebben we ze ook.quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, maar de associatie met Friesland is erg moeilijk te maken me dunkt.²
Ja, dat moet ik beamen, dit in tegenstelling tot Friesland. Uiteraard zul je ze daar ook hebben, maar in veel mindere mate. Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee hoor, in Limburg hebben we ze ook.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik beamen, dit in tegenstelling tot Friesland. Uiteraard zul je ze daar ook hebben, maar in veel mindere mate. Dat ben ik met je eens.²
Zie het alsdat ze het goede voorbeeld geven.......quote:Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef bascross het volgende:
[..]
En al die Antilianen dan die elkaar afschieten?
Nou dat zijn me er een hoop zeg.quote:Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef bascross het volgende:
[..]
En al die Antilianen dan die elkaar afschieten?
quote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Zie het alsdat ze het goede voorbeeld geven.......
Valt wel mee inderdaad, maar ik denk dat Leeuwarden niet veel lager staat qua criminaliteit dan de meeste steden. Mooie stad, maar er zit ook wel een hoop uitschot, maarja dat is logisch als je de enige fatsoenlijke stad in 100km omtrek bent.quote:
65 tot 70% procent van de criminaliteit in Friesland in vindt in Leeuwarden plaats.quote:Op maandag 28 december 2009 16:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Valt wel mee inderdaad, maar ik denk dat Leeuwarden niet veel lager staat qua criminaliteit dan de meeste steden. Mooie stad, maar er zit ook wel een hoop uitschot, maarja dat is logisch als je de enige fatsoenlijke stad in 100km omtrek bent.
Helemaal mee eens. Als het Marokkanen waren geweest, waren ze niet opgepakt. Aangezien dit schorum is opgepakt, kunnen we er rustig vanuit gaan dat het geen Marokkanen waren.quote:Op maandag 28 december 2009 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmm, Friesland, niet de eerste provincie die ik zou willen associėren met bontkraag dragende boys.
Noem me principieel, maar dan wil ik dat de gebruikelijke PVV boys en girls dit ook hard roepen: Neen, het zijn geen Marokkanen of Moslims.²
Klopt, in sommige bevolkingsgroepen percentueel meer dan andere.quote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Ensaf het volgende:
Huh? Bedoelen jullie dus dat er ook in andere bevolkingsgroepen rotte appels zijn?
En de politie/burgemeester treedt op?quote:Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef EricT het volgende:
Denk dat het blanke-MBO-petjes-lui zijn, die zorgen in H'veen namelijk wel vaker voor overlast.
Die hebben blijkbaar nog geen instructies gekregenquote:Op maandag 28 december 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En de politie/burgemeester treedt op?
Ze zijn net opgepakt...quote:Op maandag 28 december 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En de politie/burgemeester treedt op?
Waarom die smilies?quote:Op maandag 28 december 2009 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Terreur..... ga eens praten met mensen in Israel,Iraq,pakistan.quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Zoek iemand die wel bij z'n volle verstand is en/of geen beperking heeft. Alle schade verhalen op de daders en verplicht laten helpen voor een jaar in zo een instelling.
Misschien, maar dan zou ik wel elke minuut dat zo'n dader daar rondloopt een begeleider naast hem zetten want voor je het weet knijpt zo'n dader een weerloos kind de armen blauwquote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat confronteren (niet in groepsverband, maar individueel per dader) met de slachtoffers en het leed dat ze veroorzaken helpt
Hier is de sneeuw al lang gesmoltenquote:Pubers gooien ruit bus in met ijsballen
(Novum) - Acht pubers hebben in het Friese dorp Arum een bus zo hard met ijsballen bekogeld dat een raam sprong en een passagier snijwondjes opliep. De buschauffeuse heeft de politie gewaarschuwd.
De jongeren, 13 tot en met 16 jaar, overvielen de bus op de Schoolstraat. Ze zijn opgepakt en hebben volgens de politie bekend. De vrouw die gewond raakte, hoefde niet naar het ziekenhuis. Wel is de politie nog op zoek naar haar zodat ze aangifte kan doen.
Wat hadden ze die gehandicapten dan aangedaan?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef bijdehand het volgende:
Wauw, er wonen nog stoere mensen in Nederland! Bravo! Die gehandicapten verdienen het!![]()
Wat een kankerkinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |