Klopt, in sommige bevolkingsgroepen percentueel meer dan andere.quote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Ensaf het volgende:
Huh? Bedoelen jullie dus dat er ook in andere bevolkingsgroepen rotte appels zijn?
En de politie/burgemeester treedt op?quote:Op maandag 28 december 2009 18:56 schreef EricT het volgende:
Denk dat het blanke-MBO-petjes-lui zijn, die zorgen in H'veen namelijk wel vaker voor overlast.
Die hebben blijkbaar nog geen instructies gekregenquote:Op maandag 28 december 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En de politie/burgemeester treedt op?
Ze zijn net opgepakt...quote:Op maandag 28 december 2009 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En de politie/burgemeester treedt op?
Waarom die smilies?quote:Op maandag 28 december 2009 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmm, Friesland, niet de eerste provincie die ik zou willen associëren met bontkraag dragende boys.
Noem me principieel, maar dan wil ik dat de gebruikelijke PVV boys en girls dit ook hard roepen: Neen, het zijn geen Marokkanen of Moslims.²
Terreur..... ga eens praten met mensen in Israel,Iraq,pakistan.quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Zoek iemand die wel bij z'n volle verstand is en/of geen beperking heeft. Alle schade verhalen op de daders en verplicht laten helpen voor een jaar in zo een instelling.
Misschien, maar dan zou ik wel elke minuut dat zo'n dader daar rondloopt een begeleider naast hem zetten want voor je het weet knijpt zo'n dader een weerloos kind de armen blauwquote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat confronteren (niet in groepsverband, maar individueel per dader) met de slachtoffers en het leed dat ze veroorzaken helpt
Hier is de sneeuw al lang gesmoltenquote:Pubers gooien ruit bus in met ijsballen
(Novum) - Acht pubers hebben in het Friese dorp Arum een bus zo hard met ijsballen bekogeld dat een raam sprong en een passagier snijwondjes opliep. De buschauffeuse heeft de politie gewaarschuwd.
De jongeren, 13 tot en met 16 jaar, overvielen de bus op de Schoolstraat. Ze zijn opgepakt en hebben volgens de politie bekend. De vrouw die gewond raakte, hoefde niet naar het ziekenhuis. Wel is de politie nog op zoek naar haar zodat ze aangifte kan doen.
Wat hadden ze die gehandicapten dan aangedaan?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef bijdehand het volgende:
Wauw, er wonen nog stoere mensen in Nederland! Bravo! Die gehandicapten verdienen het!![]()
Wat een kankerkinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |