Gijs...hoe dan ook...je bent nog steeds duurder uit dan ik. We spelen straks dezelfde game, alleen heb jij er wat meer frutsels bijgekregen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Je bent ook anti-portemonnee,... belangrijker dan een winkel principe, naar mijn mening. Maar ok,... dat is discutabel. Snap jullie geld gedachte niet helemaal. Wordt oud denk ik.
FRS ME2 LE: 58 Euro
Game.co.uk ME2 LE: 66 Euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Je vergeet de verzendkosten Gijsquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De pond staat lager, het komt op 63 euro. En dat is maar 5 euro duurder. En voor 5 euro ga ik niet 7 minuten reclame kijken. Ik heb een grafhekel aan commercials, waarom denk je dat ik alle series die ik kijk download bijvoorbeeld?
Ja,... ik meer frutsels,... jij 3 nieuwe iPhone applicaties. Ik koop denk ik wat minder maar geef er iets meer aan uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...hoe dan ook...je bent nog steeds duurder uit dan ik. We spelen straks dezelfde game, alleen heb jij er wat meer frutsels bijgekregen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Genoeg nu. Tijd voor belangrijkere zaken.Ja,... eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
55 pond + 3 pond = 58 pondquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je vergeet de verzendkosten Gijs
Maar ik begrijp je anti-reclame stelling. Ik trek dat ook niet,... nu wordt ik er nog tenminste voor betaald,... als ik TV kijk s' avonds moet ik altijd verplicht een boterham maken
58.00 GBPquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
55 pond + 3 pond = 58 pond
1 pond = 1,10 euro
Omgerekend 63.8 euro.
Ik vergeet niets.
Ik ben bezig met Assassin's Creed, New Super Mario Wii en House of the Dead: Overkill. Daar ga ik dus mee verder in januari. Ik heb daarna nog Dead Space Extraction, a Boy and his Blob en Lego Batman liggen. Dat houdt me wel bezig tot FFXIII.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk in Januari gamen? Ik ga denk ik eens verder ga met Demon's Souls en eens ga beginnen met Gaye Tony. Daarnaast Left4Dead 1 & 2 wat meer spelen.
Inderdaad Demon's Souls. Voor de rest heb ik ME2 gekocht en die ga ik gamen tot aan de FFXIII release begin maartquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk in Januari gamen? Ik ga denk ik eens verder ga met Demon's Souls en eens ga beginnen met Gaye Tony. Daarnaast Left4Dead 1 & 2 wat meer spelen.
We zijn nu aan het mierenneuken over 50 ct hequote:Op dinsdag 29 december 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
58.00 GBP
=
64.3824 EUR
Ja, je hebt inderdaad gelijk,... ik gebruikte Google info,... toch wel vreemd dat je 7 Euro meer betaald en langer wacht
Nee dat weet ik ook wel, maar ik schrik soms even hoe makkelijk er over geld gedacht wordt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn nu aan het mierenneuken over 50 ct hePuur om de ander geen gelijk te geven. Gijs
![]()
Ik lig dubbel.
Helemaal omdat ik uberhaupt niet voor ME2 ga
Idem.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Voor de rest heb ik ME2 gekocht en die ga ik gamen tot aan de FFXIII release begin maart
Ik weet het Gijs. Ik maak me er zelf ook schuldig aan. Maar dat komt omdat ik al die kleine bijdrage niet voel. Terwijl het bij elkaar best veel is. Terwijl ik in 1x mijn verzekeringen of Xbox Live betalen wel degelijk merk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Nee dat weet ik ook wel, maar ik schrik soms even hoe makkelijk er over geld gedacht wordt.
Oh jazeker Gijs. Al die games kan ik niet kopen op release. Zonde van de games,... gewoonweg geen tijd voor. Eerst ME2 en dan FFXIII. Tegen de tijd dat er wat lucht is zijn er geweldige games voor geweldige prijzen te krijgen! Geen zin in backlog in 2010. Heb 2009 erg netjes gedaan vind ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem.
Yakuza 3 koop ik wel begin maart nog omdat ik het besluit van Sega om deze game in het Westen uit te brengen waardeer.
God of War 3, Heavy Rain en Splinter Cell komen in de maanden daarna wel een keertje.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs. Ik maak me er zelf ook schuldig aan. Maar dat komt omdat ik al die kleine bijdrage niet voel. Terwijl het bij elkaar best veel is. Terwijl ik in 1x mijn verzekeringen of Xbox Live betalen wel degelijk merk.
Dat lijkt dan misschien zo, ik ben echt iemand die elk dubbeltje wel omdraait en alles zo goedkoop mogelijk wil kopen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, maar ik schrik soms even hoe makkelijk er over geld gedacht wordt.
Don't startle the witch!quote:
Ben ik met je eens. Op zich heb ik het ook wel netjes gedaan. Mijn backlog bestaat eigenlijk allemaal uit games van 2008 en eerder. Hij is afgelopen jaar nauwelijks gegroeid.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Oh jazeker Gijs. Al die games kan ik niet kopen op release. Zonde van de games,... gewoonweg geen tijd voor. Eerst ME2 en dan FFXIII. Tegen de tijd dat er wat lucht is zijn er geweldige games voor geweldige prijzen te krijgen! Geen zin in backlog in 2010. Heb 2009 erg netjes gedaan vind ik.
Ik geef meer geld uit aan sporten, buiten wandelen (op vakantie) een goed/gezond eten dan aan gamen hoor. Veel meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef Quinny het volgende:
Tip:
Verkoop je spelcomputers en spellen. Je krijgt geld en je houd meer geld over.
Verder slip je niet dicht van binnen omdat je niet meer op je luie reet zit binnen. En uit verveling ga je lekker naar buiten om te wandelen of iets heel engs doen zoals sporten.
Nee maar je gaat alleen maar gezonder leven en je houd nog geld over ook. Wauw!!
quote:
Dat verdedigen ook van jezelfquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geef meer geld uit aan sporten, buiten wandelen (op vakantie) een goed/gezond eten dan aan gamen hoor. Veel meer.
Strol: "Niet door de poortjes lopen"quote:
Wie gooide daarna die molotov nog? Complete chaos was het!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strol: "Niet door de poortjes lopen"
Sjo: "Deze?"
PIEP PIEP PIEP
Sjotime has allerted the horde
Zo gelachen
Strol: "Niet deze auto aanraken"quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PIEP PIEP PIEP
Zo gelachen
Ik hunker naar je goedkeuring.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie gooide daarna die molotov nog? Complete chaos was het!
Serieus...levend verbranden terwijl je wordt opgegeten door zombies.quote:
Niet eens IN het huis, achter het huis op een of andere cliff!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie gooide daarna die molotov nog? Complete chaos was het!
Ook zo gelachen toen jij vastzat in dat huis.
Iedereen moet doen en laten wat die wilt. iedereen leeft zijn leven op zijn manier. ik keur echt niets af. Trouwens wie ben ik om dat te doen.quote:
Knuffelen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Iedereen moet doen en laten wat die wilt. iedereen leeft zijn leven op zijn manier. ik keur echt niets af. Trouwens wie ben ik om dat te doen.
Geniet van het leven want je doet het maar 1 keer
Wijze woorden!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef Quinny het volgende:
Iedereen moet doen en laten wat die wilt. iedereen leeft zijn leven op zijn manier. ik keur echt niets af. Trouwens wie ben ik om dat te doen.
Doe je slipje eens uit!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Plaatje werkt niet muts.quote:
Plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Kijk,... deze LE laat ik nou bv echt liggen. Minimale content en een vreselijke slechte figurine!En dat voor 89 Euro
Gestoord zijn ze!
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet het,... wordt zo moe van die sitesquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PIEP PIEP PIEP
Zo gelachen
Al doe je het één keer paar jaar. Het is het zoooooo waard!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oke, nu mis ik dus echt het Live gamen
Ubisoft...die naaien je je sowiezo waar je bijstaat. Zie de AC2 DLC.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet het,... wordt zo moe van die sites89 Euro Gijs,.... 89 Euro
http://www.xboxworld.nl/image/65186/?displaymode=popup
http://www.budgetgaming.n(...)+elite_hardware.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oke, nu mis ik dus echt het Live gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |