Was gezellig! Weer ouderwets gelachen!quote:Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Left 4 DeadWat een geniale game is het toch! Was een mooie sessie Gijsjes! Tanks, Boomers, Witches, Medipiks

OMG die Katie moest me ook maar es bellenquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:14 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Amen,quote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
En vertel nooit aan een Gijsje wat voor tijd het is... wij bepalen welke tijd van de dag het is.

Jij heb al oud en nieuw gehad wa?quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Amen,
zo, net oliebollen op voor ontbijt

Neuh hoor, maar had geen ontbijt op thuis en zag hier een zak oliebollenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij heb al oud en nieuw gehad wa?

Ja, en ik ben vandaag ook in de auto gestapt, zou ik dood willen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooo slecht...dat wordt door je lichaam meteen omgezet in vet!

Hangt er vanaf. Heb je nog steeds dezelfde rijstijl?quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, en ik ben vandaag ook in de auto gestapt, zou ik dood willen?![]()

1x per jaar eet ik gewoon oliebollen hoor, vet gaat er ook wel weer eens afquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zooooooooooo slecht...dat wordt door je lichaam meteen omgezet in vet!

quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Heb je nog steeds dezelfde rijstijl?

Ok danquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
ik bescherm mezelf, ik rijd volvo

Mooie bak is dat inderdaadquote:

quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Volvo
Ik wil zelf mijn Corsa over 2 jaar inruilen voor een C30.

Heb ik ook tijdelijk gehad, werkelijk van genoten! 2 liter motor lag er dan in, ben nooit daarvoor of daarna harder dan 50 op toegestane snelheid geweest maar toen wel.. ding vroeg er omquote:

Ook lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik nu een auto zou kopen wordt het een babyblauwe Golf

Zal wel moeten Gijsquote:

wij doen het nu nog met een oude verrotte Fiesta en mijn Fusion, past allemaal net.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal wel moeten Gijs
Zit daarom ook vast aan stations, is practisch en eerlijk gezegd is het heerlijk om er van alles in te kunnen gooien
Vandaar ook de Golf Variant nu aangeschaft heb.

Whahaha, WTF.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ha, dus dat gebeurt er als je op die knop drukt.
http://www.break.com/index/dumb-woman-pushes-fire-button.html

Zo droogquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ha, dus dat gebeurt er als je op die knop drukt.
http://www.break.com/index/dumb-woman-pushes-fire-button.html

50 euro. Nette prijs.quote:Thanks for ordering from Amazon.co.uk. Your purchase information appears below.
Delivery estimate: 1 Feb 2010 - 2 Feb 2010
Dispatch estimate for these items: 28 Jan 2010
1 "Mass Effect 2 (Xbox 360)"
Video Game; £39.31
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.

Gijs,... tip! Maak een account op https://www.addiscount.com/default.aspx ! Kijk 7 minuten reclame en beantwoord wat vragen en verdien geld! Gebruik de kortingscode die je daar verdient bij de FRS. Ga naar FRS en bestel daar de Limited Edition van ME2.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga voor deze: http://www.game.co.uk/Xbo(...)-Edition/?mid=344878
Wel een langere levering, maar een tinnen hoesje en artbook

Ik ga toch geen 7 minuten reclame kijken voor 7 euro kortingquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... tip! Maak een account op https://www.addiscount.com/default.aspx ! Kijk 7 minuten reclame en beantwoord wat vragen en verdien geld! Gebruik de kortingscode die je daar verdient bij de FRS. Ga naar FRS en bestel daar de Limited Edition van ME2.
Heb uiteindelijk 58,00 Euro betaald voor ME2 LE. incl gratis verzending,... en op releasedag in huis!
[ afbeelding ]

Ik doe principieel niet aan LE's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... tip! Maak een account op https://www.addiscount.com/default.aspx ! Kijk 7 minuten reclame en beantwoord wat vragen en verdien geld! Gebruik de kortingscode die je daar verdient bij de FRS. Ga naar FRS en bestel daar de Limited Edition van ME2.
Heb uiteindelijk 58,00 Euro betaald voor ME2 LE. incl gratis verzending,... en op releasedag in huis!
[ afbeelding ]

Je bent niet alleen cheap-ass,... maar ook nog eens dom! Je wacht langer en betaald meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga toch geen 7 minuten reclame kijken voor 7 euro kortingIk ben wel cheap-ass, maar ik ga er geen moeite voor doen, daar voel ik me te goed voor!

Nee, maar je wilde toch ook geen creditcard kosten meer? Via de FRS kan je meteen betalen (Ideal) en speel je eerder. Maar ik begrijp het,... praat tegen muren hierquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe principieel niet aan LE's.
Die extra's zijn me eerlijk gezegd ook geen 8 euro en het meerwerk waard.Daarnaast, de FRS

Gijs...een tinnen hoesje die ik niet meer zie als de game in de kast staat, een DVD met wat making off filmpjes die ik ook op gametrailers.com kan kijken, wat extra armour die je toch niet lang gebruikt in het spel en een klein boekje met concept art. Serieus. Het kost ze geen drol om dit te maken. LE's zijn gewoon een slinkse wijze om de prijs van games op te drijven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Je bent niet alleen cheap-ass,... maar ook nog eens dom! Je wacht langer en betaald meerMaar jij zou ME2 toch niet halen denk ik zo. Maar als ik Strol was zou ik die extra 8 Euro nog eens overwegen!

quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent niet alleen cheap-ass,... maar ook nog eens dom! Je wacht langer en betaald meerMaar jij zou ME2 toch niet halen denk ik zo. Maar als ik Strol was zou ik die extra 8 Euro nog eens overwegen!

Stiekem heb je hem natuurlijk al bekekenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga toch geen 7 minuten reclame kijken voor 7 euro kortingIk ben wel cheap-ass, maar ik ga er geen moeite voor doen, daar voel ik me te goed voor!

Minder CC kosten. Ik ben al blij als ik maandelijks onder de ¤ 100 weet te blijven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Nee, maar je wilde toch ook geen creditcard kosten meer? Via de FRS kan je meteen betalen (Ideal) en speel je eerder. Maar ik begrijp het,... praat tegen muren hier

Gijs al dat geld,... je hebt zoveel lekkages,... 84 Euro per jaar voor Xbox Livequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Minder CC kosten. Ik ben al blij als ik maandelijks onder de ¤ 100 weet te blijven.
Het is meer dat ik van impuls DLC-aankopen af wil. Als ik moeite moet doen om punten te kopen denk ik toch nog 2x na over een aankoop.
Waar kan ik trouwens goedkoop een jaar Live halen? Meestal krijg je er toch nog wat leuks bij? Ik betaal nu al jaren ¤ 6,99 in de maand.

Via Gamehubs is het 35 euro ofzo? Krijg je de code binnen 24u mits doordeweeks. Verder zijn er bundels idd met een game (die je al hebt), een headset (die je al hebt) of een HDD (die je al hebt). Gewoon Gamehubs doen dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Minder CC kosten. Ik ben al blij als ik maandelijks onder de ¤ 100 weet te blijven.
Het is meer dat ik van impuls DLC-aankopen af wil. Als ik moeite moet doen om punten te kopen denk ik toch nog 2x na over een aankoop.
Waar kan ik trouwens goedkoop een jaar Live halen? Meestal krijg je er toch nog wat leuks bij? Ik betaal nu al jaren ¤ 6,99 in de maand.

Ja. Ik moet dit jaar echt eens goed naar mijn rekeningen kijken. Ook verzekeringen enzo. Ik betaal nu maandelijks van alles los. Als ik het jaarlijks combineer is het waarschijnlijk goedkoper. Maar dat doet in één keer zo'n pijn!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:56 schreef Chocobo het volgende:
Gijs al dat geld,... je hebt zoveel lekkages,... 84 Euro per jaar voor Xbox Live![]()

Hoe werkt dat dan? Moet ik mijn maandelijkse abonnement opzeggen en dan die code invullen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Via Gamehubs is het 35 euro ofzo? Krijg je de code binnen 24u mits doordeweeks. Verder zijn er bundels idd met een game (die je al hebt), een headset (die je al hebt) of een HDD (die je al hebt). Gewoon Gamehubs doen dus

Zodra je een code invoert wordt dat maandelijkse abonnement omgezet in een jaarabonnement. Ik heb nog nooit via Xbox zelf mijn abo verlengt ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Moet ik mijn maandelijkse abonnement opzeggen en dan die code invullen?

Gijs je betaald 50 Euro per jaar meer voor Xbox Live dan ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Moet ik mijn maandelijkse abonnement opzeggen en dan die code invullen?

Ja,... maar 7 Euro laat je op de grond liggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodra je een code invoert wordt dat maandelijkse abonnement omgezet in een jaarabonnement. Ik heb nog nooit via Xbox zelf mijn abo verlengt ookZo zonde van het geld

Straks eens kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Gijs je betaald 50 Euro per jaar meer voor Xbox Live dan ikGa naar je account en haal het automatisch verlengen weg. Bestel bij Gamehubs Xbox Live voor 35 Euro Gijs,.... doe dat nou

Ik heb nog principes. Ik ben anti-FRS. Die krijgen bakken met geld van die bedrijven voor reclames waar jij verplicht naar moet gaan zitten kijken voor een schamele 7 euro korting. Games zijn ook standaard te duur bij hun en die 7 euro is dan pure compensatie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar 7 Euro laat je op de grond liggen

Je bent ook anti-portemonnee,... belangrijker dan een winkel principe, naar mijn mening. Maar ok,... dat is discutabel. Snap jullie geld gedachte niet helemaal. Wordt oud denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog principes. Ik ben anti-FRS. Die krijgen bakken met geld van die bedrijven voor reclames waar jij verplicht naar moet gaan zitten kijken voor een schamele 7 euro korting. Games zijn ook standaard te duur bij hun en die 7 euro is dan pure compensatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |