Ik geef meer geld uit aan sporten, buiten wandelen (op vakantie) een goed/gezond eten dan aan gamen hoor. Veel meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef Quinny het volgende:
Tip:
Verkoop je spelcomputers en spellen. Je krijgt geld en je houd meer geld over.
Verder slip je niet dicht van binnen omdat je niet meer op je luie reet zit binnen. En uit verveling ga je lekker naar buiten om te wandelen of iets heel engs doen zoals sporten.
Nee maar je gaat alleen maar gezonder leven en je houd nog geld over ook. Wauw!!
quote:
Dat verdedigen ook van jezelfquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geef meer geld uit aan sporten, buiten wandelen (op vakantie) een goed/gezond eten dan aan gamen hoor. Veel meer.
Strol: "Niet door de poortjes lopen"quote:
Wie gooide daarna die molotov nog? Complete chaos was het!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strol: "Niet door de poortjes lopen"
Sjo: "Deze?"
PIEP PIEP PIEP
Sjotime has allerted the horde
Zo gelachen
Strol: "Niet deze auto aanraken"quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PIEP PIEP PIEP
Zo gelachen
Ik hunker naar je goedkeuring.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie gooide daarna die molotov nog? Complete chaos was het!
Serieus...levend verbranden terwijl je wordt opgegeten door zombies.quote:
Niet eens IN het huis, achter het huis op een of andere cliff!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie gooide daarna die molotov nog? Complete chaos was het!
Ook zo gelachen toen jij vastzat in dat huis.
Iedereen moet doen en laten wat die wilt. iedereen leeft zijn leven op zijn manier. ik keur echt niets af. Trouwens wie ben ik om dat te doen.quote:
Knuffelen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Iedereen moet doen en laten wat die wilt. iedereen leeft zijn leven op zijn manier. ik keur echt niets af. Trouwens wie ben ik om dat te doen.
Geniet van het leven want je doet het maar 1 keer
Wijze woorden!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef Quinny het volgende:
Iedereen moet doen en laten wat die wilt. iedereen leeft zijn leven op zijn manier. ik keur echt niets af. Trouwens wie ben ik om dat te doen.
Doe je slipje eens uit!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Plaatje werkt niet muts.quote:
Plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Kijk,... deze LE laat ik nou bv echt liggen. Minimale content en een vreselijke slechte figurine!En dat voor 89 Euro
Gestoord zijn ze!
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet het,... wordt zo moe van die sitesquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PIEP PIEP PIEP
Zo gelachen
Al doe je het één keer paar jaar. Het is het zoooooo waard!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oke, nu mis ik dus echt het Live gamen
Ubisoft...die naaien je je sowiezo waar je bijstaat. Zie de AC2 DLC.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet het,... wordt zo moe van die sites89 Euro Gijs,.... 89 Euro
http://www.xboxworld.nl/image/65186/?displaymode=popup
http://www.budgetgaming.n(...)+elite_hardware.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oke, nu mis ik dus echt het Live gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |