Bruto of netto maakt weinig uit op dergelijke bedragenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Isegrim het volgende:
Gemiddeld inkomen ¤ 12.600,-? Dat is echt f*ing weinig.Is dat bruto? Dat is ¤ 1.050,- per maand. Daar kan ik niet van leven.
quote:Inkomen (2007)
Gemiddeld: 15.700 euro per inkomensontvanger
Maar wij hebben een station op loopafstand.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Isegrim het volgende:
Haha, onze wijk is minder pauperig dan die van jullie!
Je kan het ergens nog nauwkeuriger opzoeken, dan heb je heliportcomplex + vriendenlaan ofzo, dan komen we zelfs boven de 20 uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Isegrim het volgende:
Haha, onze wijk is minder pauperig dan die van jullie!
*uche* hofplein *uche* blaak *uche* Rotterdam CSquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar wij hebben een station op loopafstand.
Ja, allemaal langer dan 5 minuten..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
*uche* hofplein *uche* blaak *uche* Rotterdam CS
Hoe zoek je dan op die site?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan het ergens nog nauwkeuriger opzoeken, dan heb je heliportcomplex + vriendenlaan ofzo, dan komen we zelfs boven de 20 uit![]()
Nadine is dus slecht voor onze buurt
als je van langeafstandslopen houdt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
*uche* hofplein *uche* blaak *uche* Rotterdam CS
quote:Agniesebuurt
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Agniesebuurt Wijk van Rotterdam
Kerngegevens
Gemeente Rotterdam
Stadsdeel Noord
Inwoners ca. 4300
Agniesestraat (ri Bergweg), Rotterdam
Agniesestraat (ri Teilingerstraat), RotterdamDe Agniesebuurt is een Rotterdamse volkswijk in het noorden van Rotterdam met zo'n 4300 inwoners.
Hiermee is het de kleinste wijk van de deelgemeente Noord. Ook het karakteristiek gebouwde Heliport (bijnaam 'Het Klein Volendam') hoort bij de wijk. De wijk wordt begrensd door de Schiekade, de Bergweg, de Noordsingel, de Heer Bokelweg en het Pompenburg.
<...>
De wijk is in verband met de hoge criminaliteit aangewezen als veiligheidsrisicogebied, waardoor preventief fouilleren is toegestaan
Gemiddeld hoger dan de rest van de stad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dordtselaan ligt een beetje aan welk deel.
Feijenoord:
Inkomen (2007)
Gemiddeld: 14.400 euro per inkomensontvanger
Lage inkomens: 50%
Hoge inkomens: 6%
Bloemhof:
Inkomen (2005)
Gemiddeld: 14.100 euro per inkomensontvanger
Lage inkomens: 52%
Hoge inkomens: 6%
Ik heb hier nooit last van veiligheidsrisico's of criminaliteit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als je van langeafstandslopen houdt...
maar goed:
[..]
En ook niet van zingende vissers of vissende zangers.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit last van veiligheidsrisico's of criminaliteit.
nee, jij bent het veiligheidsrisicoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit last van veiligheidsrisico's of criminaliteit.
hoax! hoax!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was ergens anders, weet alleen niet meer waar
De huizenprijzen in Rotterdam zijn uberhaupt niet echt heel hoog....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:32 schreef junkiexp het volgende:
Bij ons, stadsdriehoek :
Inkomen (2007)
Gemiddeld: 21.100 euro per inkomensontvanger
Lage inkomens: 30%
Hoge inkomens: 29%
Heb je ook wel nodig met die huizenprijzen hier.
Klopt, zeker vergeleken tegenover Amsterdam en Utrecht bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De huizenprijzen in Rotterdam zijn uberhaupt niet echt heel hoog....
Het blijft bizar, hoe NS personeel zich gedraagt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:39 schreef SingleCoil het volgende:
Mogguh.
De NSvanochtend: Nee, alle treinen richting Roosendaal vallen uit vanwege een springer voor Roosendaal.
Ik: De thalys ook
NS-hoer-met-grote-bek: Ja ik zeg toch "alle treinen".
Ik:maar de thalys rijdt toch over een eigen spoor
NS-hoer-met-grote-bek-en-collega-teef-met-ook-een-grote-bek-in-koor: Ja als u het allemaal beter weet
Ik: Dat zou niet de eerste keer zijn, Kunt U het toch niet even checken?
Hoer-en-teef: Het staat toch op het bord?
Ik: Nee, er staat niets over de thalys op het bord
Zij (triomfanteijk): Nou, dan rijdt 'ie dus niet!
Ik:U lijkt er bijna blij mee...
Omroepster: De thalys van 6:58 Richting Antwerpen, Brussel en Parijs komt binnen op spoor 3
Ik: Hmpfff...domme wijven
Jezus, het kan ook steeds gekker ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:34 schreef Isegrim het volgende:
Dit valt nog mee. Wij hadden laatst een baliemedewerker die iemand 'kankerneger' noemde omdat diegene ietwat geďrriteerd reageerde op het feit dat hij een verkeerd omreisadvies bij werkzaamheden had gekregen en meer dan een uur vertraging opliep.
Dat is per hoofd van de bevolking, dus inclusief kinderen, studenten, werklozen, niet-werkende partners en ouderen met enkel AOW. Het bedrag lijkt dus lager dan het in werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Isegrim het volgende:
Gemiddeld inkomen ¤ 12.600,-? Dat is echt f*ing weinig.Is dat bruto? Dat is ¤ 1.050,- per maand. Daar kan ik niet van leven.
Ik zou zeggen dat de betreffende mevrouw juist goed is geďntegreerd in Rotterdam.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:39 schreef SingleCoil het volgende:
Mogguh.
De NSvanochtend: Nee, alle treinen richting Roosendaal vallen uit vanwege een springer voor Roosendaal.
Ik: De thalys ook
NS-hoer-met-grote-bek: Ja ik zeg toch "alle treinen".
Ik:maar de thalys rijdt toch over een eigen spoor
NS-hoer-met-grote-bek-en-collega-teef-met-ook-een-grote-bek-in-koor: Ja als u het allemaal beter weet
Ik: Dat zou niet de eerste keer zijn, Kunt U het toch niet even checken?
Hoer-en-teef: Het staat toch op het bord?
Ik: Nee, er staat niets over de thalys op het bord
Zij (triomfanteijk): Nou, dan rijdt 'ie dus niet!
Ik:U lijkt er bijna blij mee...
Omroepster: De thalys van 6:58 Richting Antwerpen, Brussel en Parijs komt binnen op spoor 3
Ik: Hmpfff...domme wijven
Nee, op die site is het per inkomensontvanger. Dus niet werkenden, kinderen etc tellen niet mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:54 schreef Reya het volgende:
Dat is per hoofd van de bevolking, dus inclusief kinderen, studenten, werklozen, niet-werkende partners en ouderen met enkel AOW. Het bedrag lijkt dus lager dan het in werkelijkheid is.
brrrrrquote:Actueel: 10:07u
Temperatuur:
-4.7 °C Luchtvochtigheid: 89 %
Windsnelheid: 3 Km/u Gevoelstemp: -5.8 °C
Ik woon in een wijk met een gemiddelde woningwaarde van 530.000 euro, met 76 procent lage inkomens en 0,1 auto per huishouden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, op die site is het per inkomensontvanger. Dus niet werkenden, kinderen etc tellen niet mee.
Op funda kun je die statistiekjes ook terugzoeken => http://www.funda.nl/buurtinfo/rotterdam/blijdorp/kenmerken
Veel gepensioneerde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik woon in een wijk met een gemiddelde woningwaarde van 530.000 euro, met 76 procent lage inkomens en 0,1 auto per huishouden.
"wooneenheid" is de studentikoze term voor "studentenkamer" ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef Reya het volgende:
Nee, de wijk bestaat voor een groot gedeelte uit woningen voor academici en studenten; beide groepen delen vaak met veel mensen een enkele wooneenheid, die daardoor heel hoog getaxeerd wordt. Mijn eigen wooneenheid komt vermoedelijk niet in de buurt van 530.000 euro.
Ja, dáár klaag ik ook niet over. Het was dat station fietserstunneltje bij Issie, daar kun je van alles verwachtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de betreffende mevrouw juist goed is geďntegreerd in Rotterdam.
Ik kan vanaf mijn werk het vliegveld zienquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, dáár klaag ik ook niet over. Het was dat station fietserstunneltje bij Issie, daar kun je van alles verwachten
Wij wonen trouwens 10 minuten fietsen van het vliegveld
Jij zit weer te F5enquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan vanaf mijn werk het vliegveld zien
Alweer gevallen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zit met mn neus op de Erasmusbrug
Haal je d'r wel weer even een doekje over als je daarmee klaar bent?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zit met mn neus op de Erasmusbrug
Dr zit twee minuten tussen jou bericht en mijn berichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |