4:15 is toch best een redelijke tijd om naar bed te gaan?quote:
Lijkt me wel, zeker omdat ik nu pas uit bed kom.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
4:15 is toch best een redelijke tijd om naar bed te gaan?
Alle gebouwen aan het Weena zijn ook verdwenen. De skyline bestaat momenteel uit de gebouwen aan de binnenweg.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:37 schreef DutchTrain het volgende:
[VERMIST] Uitzicht over Rotterdam
Sinds hedenochtend 7.15 ben ik mijn uitzicht over Rotterdam en omstreken kwijt. Inlichtingen over de vermeende oorzaak, de daders en een oplossing hoe ik mijn uitzicht weer terug kan krijgen worden op prijs gesteld. Ik dank u voor uw aandacht.
in overleg met omwonenden is het uitzicht tijdelijk uitgeschakeld, dit ivm mogelijke baldadigheden in de oud-en-nieuwvieringquote:Op woensdag 30 december 2009 12:37 schreef DutchTrain het volgende:
[VERMIST] Uitzicht op Rotterdam
Sinds hedenochtend 7.15 ben ik mijn uitzicht over Rotterdam en omstreken kwijt. Inlichtingen over de vermeende oorzaak, de daders en een oplossing hoe ik mijn uitzicht weer terug kan krijgen worden op prijs gesteld. Ik dank u voor uw aandacht.
Hebben ze gewoon de Skybox-class gedelete? Of wat textures aangepast?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
in overleg met omwonenden is het uitzicht tijdelijk uitgeschakeld, dit ivm mogelijke baldadigheden in de oud-en-nieuwviering
Goed idee! Wat er niet is, kan ook niet kapot.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:38 schreef SingleCoil het volgende:
in overleg met omwonenden is het uitzicht tijdelijk uitgeschakeld, dit ivm mogelijke baldadigheden in de oud-en-nieuwviering
Dat is wat voor madurodam, eerst een dubbeltje in een kastje gooien en anders heb je geen uitzichtquote:
Voor je het weet, heb je weer last van die ballonvaardersquote:Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hebben ze gewoon de Skybox-class gedelete? Of wat textures aangepast?
Paintballmarker lenen?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor je het weet, heb je weer last van die ballonvaarders
Daar heet dat: 'Toegangsprijs'quote:Op woensdag 30 december 2009 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is wat voor madurodam, eerst een dubbeltje in een kastje gooien en anders heb je geen uitzicht
hoor hem. Jij neukt een friezin.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nouja zeg, landverraaier!
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoor hem. Jij neukt een friezin.
dat telt niet, hij wordt gedwongenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoor hem. Jij neukt een friezin.
Jaquote:Op woensdag 30 december 2009 15:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat telt niet, hij wordt gedwongen
Smeltende wissels door hittegolf bij Rijswijkquote:Op donderdag 31 december 2009 08:59 schreef Isegrim het volgende:
Minder treinen 'door de weersomstandigheden'. Ik heb geen weersomstandigheden gezien.
quote:Slechte weersomstandigheden
Tussen Tilburg en s-Hertogenbosch en tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe rijden geen treinen vanwege slechte weersomstandigheden.
Dat ligt in het verlengde van dat trajectquote:Op donderdag 31 december 2009 09:02 schreef Isegrim het volgende:
Ook tussen Rotterdam en Dordrecht volgens de borden.
Nog even en je weet op te noemen in wat voor trein je zit, hoe snel de trein kan, en hoe lang de trein al op het spoor staatquote:
Zo'n oude die ooit losse coupé's had of een koploper?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit nu in een gereviseerd treinstel.
Nee, ik had uiteindelijk gelukkig geen vertraging. Die klant stond voor de deur nét nadat ik was aangekomen, dus is maar goed ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Veel vertraging? Een collega van mij is door een andere collega met de auto opgepikt...
Oh, nouja, anders had Nadine of Daisy de deur toch wel open kunnen doen, en de klant een kop koffie kunnen geven?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik had uiteindelijk gelukkig geen vertraging. Die klant stond voor de deur nét nadat ik was aangekomen, dus is maar goed ook.
Ware het niet dat Daisy vrij heeft en Nadine van hetzelfde vervoer gebruik maakt als ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, nouja, anders had Nadine of Daisy de deur toch wel open kunnen doen, en de klant een kop koffie kunnen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |