Ik heb laatst dat 3rd Person View geprobeerd. Jezus wat irritant. Waarom is dat zo leuk?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:43 schreef MPC60 het volgende:
Hehe typisch weer zon dingetje wat IW over het hoofd heeft gezien
Ik ben helemaal aan de team tactical, wou dat ze meer playlists deden met third person view.
n00bquote:Op woensdag 30 december 2009 02:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar zijn ook leuke geintjes tegen:
Als je een snelle internetverbinding hebt en een goede router (dat je open NAT hebt enzo). Speel dan bij voorkeur met een paar vrienden in dezelfde match en je hebt dan veel kans de host van het spel te zijn.
Als dan een tegenstander de nuke gebruikt dan zet je de console onmiddelijk uit (niet het spel verlaten, maar keihard uitzetten). Zo knalt het spel er bij iedereen uit ipv dat er een host-migratie gedaan wordt.
Vooral leuk als je dan van je vrienden te horen krijgt dat diegene van wie de nuke was zich de tering vloekt in de game lobby.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Silvanovisch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das een mooie voor de MW2 mythbusters.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Echt hequote:Op woensdag 30 december 2009 12:01 schreef JarnoF het volgende:
Ik erger me dood in MW2 aan die egotrippers die het team aan hun lot overlaten.
Bij domination sta ik 9 vd 10x alleen bij de vlag... gek dat mn score dan vertyfde laag wordt.
Ik sta ook vaak alleen bij de vlag maar daardoor krijg je juist een hoge score. Vaak heb ik iets van 500 punten meer dan degene onder me terwijl die 10 kills meer heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:01 schreef JarnoF het volgende:
Bij domination sta ik 9 vd 10x alleen bij de vlag... gek dat mn score dan vertyfde laag wordt.
Lol, deze is wel heel grappig. Iemand zijn naam kunnen oppikken, dan kunnen we hem toevoegenquote:
Idd, sommige gasten lopen gewoon aan de vlag voorbij terwijl ze 'm makkelijk hadden kunnen pakken. Denk je dat je gedekt wordt door je maten terwijl je de vlag pakt, zijn ze 'm allang gepeerdquote:Op woensdag 30 december 2009 12:01 schreef JarnoF het volgende:
Dit overkomt me bijna nooit maar tranen van het lachen...quote:
+1 !quote:Op woensdag 30 december 2009 12:01 schreef JarnoF het volgende:
quote:
Precies dit.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Echt heLaatst speelde ik demolition op highrise, ik was nog met een goed team, maar de tegenstander de bom moest planten waren vier mensen van hun achterin het level aan het campen met snipers
, zo win je wel hoor jongens
Jij vindt het relax als het gelijkspel is? Waarom?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:04 schreef tammeharrie het volgende:
[..]
Precies dit.Sabotage op highrise, gaan ze collectief op dat plafond in de base campen.
Als er iets lauw is op Sabotage, dan is het een draw.
Je zal jezelf er maar tussen vinden? Je zal dat filmpje maken bedoel je... Kom op zeg!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:02 schreef cheqy het volgende:
[..]
![]()
Je zal jezelf er maar tussen vinden.
Neen. Draw = nauwelijks punten voor de gedane moeite. Dus lauw.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij vindt het relax als het gelijkspel is? Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |