zoiets dacht ik al. kom je er wel doorheen met FMJ of ook niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf. die bananen bladeren zijn gay. Vandaar dat elk potje favele daar wel iemand aan het campen is
Dat is één meer dan ik. Heb er ook nog geen dag op zitten overigensquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:04 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb in mijn hele MW2 carriere 1 nuke meegemaakt.
Ik zit al op 5dagen en 10 uur ofzo? Ik speel wel wat minder de laatste tijd.... hallo nieuwe fender jazzbassquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is één meer dan ik. Heb er ook nog geen dag op zitten overigens
Wel jammer dat dat 95 % van het geval wel zo is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
huillie, dit is gewoon het spel, ze hebben die 1887 gefixt, maar voorderest vind ik het prima.
Een chopper gunner knal je zo makkeliljk uit te lucht, dus zo powered is het niet, tenzij je in een noobteam zit waar niemand een stinger heeft.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
had weer iets wazigs vandaag.
Ik rende een bunker in op afghan en knifete een sniper in zijn rug.
Kreeg ik opeens Challenge unlocked: Get hurt by an enemy, then stab him in the back.
Zijn claymore ging dus af en toen knifete ik hem van achter, maar deze challenge staad nergens en ik kreeg er geen titel of emblem voor en volgensmij ook geen exp
harrier kan je niet zelf besturenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat 95 % van het geval wel zo is.
Ik offer mij op om mijn coldblooded class te gebruiken maar ik moet zeker 3 keer schieten met een stinger. Ondertussen kan hij vrolijk de mongolen in mijn team killen omdat ze constant buitenlopen. Niet te vergeten dat hij gewoon lekker rondvliegt in tegenstelling tot de AC130 of Harrier. Hoezo makkelijk?
Ik zit op 2½ dag, maar ik heb toch zeker al 10 tot 20 twintig keer een nuke in actie gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zit al op 5dagen en 10 uur ofzo? Ik speel wel wat minder de laatste tijd.... hallo nieuwe fender jazzbass
ik nu op 3 dagen en 2 uur en heb pas 2 keer een nuke gezien en er pas 1 keer eentje gehad:oquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zit op 2½ dag, maar ik heb toch zeker al 10 tot 20 twintig keer een nuke in actie gezien.
Guppiequote:Op dinsdag 29 december 2009 14:43 schreef cheqy het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd. Koop een lollie en ga het vieren. Maar dat bedoel ik dus niet.
Lees nog eens goed guppie.
Je baalt dus omdat een debiele teamgenoot een kill van je stal. Tot 3 keer toe achter mekaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verliezen. Het spel wordt gewoon vergalt.
Ik had gisteren tijdens TDM zo een debiel in mijn team . Ik was met mijn RPD op een tegenstander aan het knallen en raakte hem. Springt die debiel erbij met aikimbo en die maakt het in één schot voor me af. Hij die honderd puntjes weg pakken en ik er 20. Op zich heb ik er geen moeite mee als het één keer gebeurt maar wel 3x achter elkaar.
Ik ben er na de derde keer ook mee gestopt. Had er geen zin meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.l|||-------|||l
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:03 schreef Silvanovisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2000 light years from home
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaar dat ik wel eens mensen 2 van die gunners zie gebruiken om daarna hun nuke aan te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kankercheaters, bannen, allemaal
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Daar zijn ook leuke geintjes tegen:quote:Op woensdag 30 december 2009 00:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vandaar dat ik wel eens mensen 2 van die gunners zie gebruiken om daarna hun nuke aan te zetten.
kankercheaters, bannen, allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |