abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76130931
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 28 december 2009 @ 09:03:15 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_76130977
verdeding..
pi_76131175
Hehe, die TT

* Ruud verlangt terug naar Greene en Leonard
pi_76131387
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:03 schreef ursel het volgende:
verdeding..
Geen koffie op, je weet toch.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 28 december 2009 @ 09:36:18 #5
63192 ursel
pi_76131404
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Geen koffie op, je weet toch.

ooooh... een verdediding..
Juist ja.

Koffie??
pi_76131432
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:36 schreef ursel het volgende:

[..]

ooooh... een verdediding..
Juist ja.

Koffie??
Nog steeds geen koffie op.

Ga het meteen halen.
Elite
Tegen TTIP
pi_76131467
pi_76132397
Wat dacht je van een waardeloze aanval
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 28 december 2009 @ 12:27:32 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_76135790
Deze TT begrijp ik niet? Vlaar is een held
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Moderator maandag 28 december 2009 @ 12:34:57 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76136066
quote:
Op maandag 28 december 2009 07:39 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zo kanker zeg
Heb je Ado - Feyenoord uberhaupt live gezien?
Ik wel en het was billenknijpen zowel bij Ado als bij Heerenveen .
Ga dan vragen aan mensen die er bij waren .
Staat trouwens ook gewoon letterlijk in het wedstrijdverslag op www.feyenoord.nl dat Feyenoord ver terug werd gedrongen

En tegen de toppers stond het idd als een huis ...
5-1 verlies bij de neuzen en 1-3 thuis tegen PSV

Droom maar lekker verder nerdje , ik spreek je wel weer over 2 weken als het een keer niet mee zat . Kijken wat er dan over is van je misplaatste enthousiasme
Je probeert het nu in het belachelijke te trekken, om je eigen overdreven negativisme goed te praten.
Ik zeg helemaal niet dat het "als een huis stond" tegen alle topploegen.
Alleen: tegen de huidige koploper werd 1-1 gespeeld en tegen de landskampioen in de uitwedstrijd ook. En je staat niet vierde dankzij meer geluk dan wijsheid. Dat kan misschien na twee of drie wedstrijden nog zo zijn, niet na een hele seizoenshelft. Dan verdién je die plek gewoon.

Maar je frustratie loopt wel érg hoog op, dus ik kap met deze discussie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76136572
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze TT begrijp ik niet?
Sarcasme ook niet blijkbaar.
-
pi_76143708
Hup Feyenoord
pi_76144341
quote:
Daniel Ålund mogelijk naar Fulham

28 december 2009 K fotbolldirekt.com

Daniel Ålund kan mogelijk de overstap maken naar Fulham. De Zweedse speler van Feyenoord's onder 18 was deze maand enige tijd op proef bij het eerste elftal van Fulham. Daar maakte hij een dusdanige indruk dat ze hem binnenkort aan het werk willen zien in een oefenduel van het tweede elftal. In de tussentijd mag hij op proef komen bij het Spaanse Mallorca. In een reactie gaf de Zweed zelf aan een voorkeur te hebben voor Fulham. Volgens de berichtgeving wil Feyenoord vanwege de financiele situatie niet met hem door.
Kende deze speler niet eens. Apart dat hij vanwege de financiële situatie vertrekt, of denken ze nog wat centen voor hem te kunnen vangen?
Elite
Tegen TTIP
pi_76148408
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Kende deze speler niet eens. Apart dat hij vanwege de financiële situatie vertrekt, of denken ze nog wat centen voor hem te kunnen vangen?
Heel raar verhaal idd. Straks zijn al onze ervaren spelers + de jeugdtalenten weg. Dan hou je ook alleen maar kneuzen over.
-
pi_76148472
quote:
'Makaay maakt seizoen af'
Uitgegeven: 28 december 2009 17:22
Laatst gewijzigd: 28 december 2009 17:35

ROTTERDAM - Roy Makaay gaat ervan uit dat hij zijn contract bij Feyenoord dit seizoen uitdient. ''Er speelt op dit moment helemaal niks'', laat de 34-jarige aanvaller op zijn eigen website weten.

De voormalige topschutter heeft het naar eigen zeggen nog steeds prima naar zijn zin bij de Rotterdamse club waar hij onder de nieuwe trainer Mario Been niet meer op een vaste basisplaats kan rekenen.

''Mijn gezin is gelukkig in Rotterdam'', geeft Makaay aan. ''Natuurlijk had ik dit seizoen meer willen scoren en daarmee mijn ploeg meer willen helpen.

Maar de trainer heeft zijn eigen plannen met een team en kiest voor andere spelers. Het is dan ook nog zo dat de ploeg geweldig presteert en dat is het allerbelangrijkste, dat vind ik zelf ook. Maar de bank zal nooit wennen.''

Geweldige club

Makaay: ''Het ziet er dan ook naar uit dat ik mijn huidige contract gewoon ga uitdienen in deze geweldige stad en bij deze geweldige club."

"Ik wil ook graag mijn steen bijdragen aan de weg die we zijn ingeslagen met de huidige trainer. We hebben een doel voor ogen met elkaar, daar wil ik graag aan meewerken. Dat verdienen de fans ook, die hebben al genoeg voor hun kiezen gehad.''

Salaris

Makaay is de bestbetaalde speler van het noodlijdende Feyenoord. Om de club tegemoet te komen, heeft hij ermee ingestemd om zijn salaris over een langere periode dan de contractduur (tot medio 2010) uit te smeren.

Hij weet nog niet of hij na dit seizoen zijn loopbaan als profvoetballer voortzet.
-
  maandag 28 december 2009 @ 18:29:06 #16
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_76149722
quote:
Makaay is de bestbetaalde speler van het noodlijdende Feyenoord. Om de club tegemoet te komen, heeft hij ermee ingestemd om zijn salaris over een langere periode dan de contractduur (tot medio 2010) uit te smeren.

Hij weet nog niet of hij na dit seizoen zijn loopbaan als profvoetballer voortzet.
Dat is lekker, niet voetballen en toch betaald krijgen .
2000 light years from home
pi_76170986
quote:
Feyenoord After Wolfsburg Defender Peter Pekarik

The Slovakian international has apparently attracted the interest of Feyenoord...

Dec 21, 2009 3:21:15 PM

According to some reports from Slovakia, highly rated Wolfsburg defender Peter Pekarik has attracted the interest of Eredivisie powerhouse Feyenoord.

Pekarik joined the Wolfe from MSK Zilina in January 2009, but fhe full-back is finding regular first team action hard to come by under new head coach Armin Veh.

Therefore, the Slovakian international could be tempted to leave the reigning Bundesliga champions again in order not to endanger his spot in Slovakia's World Cup squad.

Feyenoord face stiff competition in the race for Pekarik's signature though. Ajax and Borussia Dortmund are also believed to be keeping tabs on the defender.

Pekarik 's current Wolfsburg deal is due to expire in the summer of 2013, meaning that the Wolfe probably won't let go of the defender on the cheap.
bron
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:20:35 #18
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_76171418
Niet aan beginnen, wij ook niet.Hij zit op de bank bij een slecht draaiend wolfsburg.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:56:41 #19
63192 ursel
pi_76172268
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:58 schreef Happel het volgende:

[..]

bron
Misschien ruilen voor Hofland..
pi_76172595
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Niet aan beginnen, wij ook niet.Hij zit op de bank bij een slecht draaiend wolfsburg.
Neuh, lijkt me ook niks. Geloof dat hij ook een rechtsback is, wat we daar dan mee moeten? Fernandez deed het, voor zijn blessure, goed. Dat zou betekenen dat hij hier ook op de bank terecht komt.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 11:35:49 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76173524
Hoe gaat het eigenlijk met Fernandez? Gaat-ie meteen na de winterstop weer aanhaken of duurt het langer?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76181080
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_76182231
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:59 schreef Happel het volgende:

[..]

gewoon zonde om langer te houden blijkbaar.
pi_76204905
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

gewoon zonde om langer te houden blijkbaar.
Of zou er nu echt paniek zijn?

Dit seizoen ook weer een giga verlies, aangezien de grootste kostenpost niet vermindert is en inkomsten zullen nagenoeg gelijk of zelfs lager zijn dan vorig jaar.
pi_76253683
quote:
'1. FC Nürnberg wil Makaay als aanvalspartner van Charisteas'

Volgens Die Abendzeitung hoopt 1. FC Nürnberg op een terugkeer van Roy Makaay in de Bundesliga.

31 dec. 2009 08:53:24

Die Abendzeitung bericht dat Makaay zijn carrière voort zou kunnen zetten bij 1. FC Nürnberg, dat momenteel niet goed presenteert in de Bundesliga. Het feit dat de Feyenoord-spits aan het einde van het seizoen transfervrij is, zou een overstap kunnen vergemakkelijken.

Onlangs wees Makaay een andere aanbieding vanuit Duitsland van de hand. Alemannia Aachen kwam van een koude kermis thuis. De aanvaller gaf als reden aan langer bij Feyenoord te willen blijven.

De Rotterdamse club lijkt echter graag mee te willen werken aan een vertrek van de aanvaller. Het salaris van de 34-jarige speler is aan de hoge kant en Feyenoord verkeert nog altijd in financiële moeilijkheden. (GG)
Die twee gaan toch helemaal niet samen voorin?
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:11 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Of zou er nu echt paniek zijn?
Paniek zal er niet zijn, maar denk wel dat Feijenoord echt grote stappen wil gaan maken qua bezuinigingen. Nog een jaar als de afgelopen is gewoon niet goed voor de toekomstplannen van de club.

[ Bericht 24% gewijzigd door Happel op 31-12-2009 09:45:47 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')