Ik wilde wel eerder wakker worden, maar Lennon wilde niet.quote:
12 uur extra... ja dus!quote:
Ze hebben nota bene als argument voor die 12 uur gezegd dat dat te maken had met dat de nieuwe nummers gemiddeld langer zijn.... nou dan verwacht ik wel dat ze alles helemaal draaien, maar het lijkt erop dat ze nu alleen maar meer willen lullen. Echt slecht!quote:
Ik heb wel de indruk dat ze over het algemeen minder nummers afkappenquote:Op maandag 28 december 2009 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hebben nota bene als argument voor die 12 uur gezegd dat dat te maken had met dat de nieuwe nummers gemiddeld langer zijn.... nou dan verwacht ik wel dat ze alles helemaal draaien, maar het lijkt erop dat ze nu alleen maar meer willen lullen. Echt slecht!
Relax!! Rustig aan.....quote:Op maandag 28 december 2009 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hebben nota bene als argument voor die 12 uur gezegd dat dat te maken had met dat de nieuwe nummers gemiddeld langer zijn.... nou dan verwacht ik wel dat ze alles helemaal draaien, maar het lijkt erop dat ze nu alleen maar meer willen lullen. Echt slecht!
Nee op LP, met schetsenboek.quote:
Maar ze lullen nog meer dan anders.quote:Op maandag 28 december 2009 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat ze over het algemeen minder nummers afkappen
Ow ja, ik weet het ook niet meer. We hebben zoveel.quote:
Ich bin wie du...quote:Op maandag 28 december 2009 10:36 schreef brother52 het volgende:
Ga ik eens geheel tegen mijn traditie in meeluisteren, kom ik er gelijk bij dit nummer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |