Sorry wat is TSquote:Op maandag 28 december 2009 00:52 schreef Light het volgende:
[..]
Het is meer dan TS kennelijk had verwacht, maar een verschil van 3,6% is niet zodanig groot dat het onlogisch is.
Dat ben jijquote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef jorisknol het volgende:
[..]
Sorry wat is TS(domme vraag waarschijnlijk)
quote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef jorisknol het volgende:
[..]
Sorry wat is TS(domme vraag waarschijnlijk)
De TopicStarterquote:
Dat gajes sloeg op de bedrijven zelf niet op TSquote:Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op
-
Laat even weten hoe het afgelopen is TS
...maar ik ben bang dat het niet voldoende voor TS is om met succes aanspraak te kunnen maken op het meerdere, gezien de informatie in dit topic.quote:[Voor toepassing van 3:61 lid 2 BW] valt niet alleen te denken aan het geval dat de onjuiste veronderstelling is gewekt door een gedraging van het wel bevoegde [..]orgaan, maar ook aan factoren als: de positie die de handelende functionaris binnen de organisatie [...] inneemt en diens gedragingen, de omstandigheid dat die organisatie en/of de verdeling van de bevoegdheden over de verschillende organen [...], als gevolg van onduidelijkheid, onoverzichtelijkheid of ontoegankelijkheid van de desbetreffende regelingen, voor buitenstaanders ondoorzichtig zijn, alsmede eventuele nalatigheid aan de zijde van de [organisatie] om de derde tijdig op de onbevoegdheid van de functionaris opmerkzaam te maken.
Ze zeggen wat op het loonstrookje staat het bedrag is dat juist is.quote:Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op
-
Laat even weten hoe het afgelopen is TS
En wat zeiden ze toen je dat getekende contract onder hun neus schoof?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef jorisknol het volgende:
[..]
Ze zeggen wat op het loonstrookje staat het bedrag is dat juist is.
klinkt hetzelfde als bij de supermarkt dat ze zeggen, de juiste prijs is scan prijs
Je bedoelt hier waarschijnlijk je arbeidsovereenkomst?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef BulletXL het volgende:
Mijn contract is bijna afgelopen en ik ging voor de grap is mijn CAO van het afgelopen jaar goed doorlezen en ik schrok toch wel een beetje toen ik onder het stukje loon het volgende aantrof:
Als iets zo overduidelijk verkeerd is weergegeven, zal dat vrijwel zeker geen stand houden (en overduidelijk is het dat bij de betreffende functie geen uurloon van E37 of maandsalaris van 136k hoort)quote:Maar mijn vraag is kan ik de werkgever alsnog de bedragen laten uitkeren in het contract? En zo ja, wordt dat dat die 136.332,- op basis van een maand of het uurloon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |