Gewoon naar PZ inderdaad of je manager. Al zal je contract waarschijnlijk ook bij PZ liggen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:39 schreef jorisknol het volgende:
Ok dank je wel...
Maar kan ik dit het best met een bezwaarschrift of gewoon bellen naar PZ (personeelszaken)?
eerst bellenquote:Op maandag 28 december 2009 00:39 schreef jorisknol het volgende:
Ok dank je wel...
Maar kan ik dit het best met een bezwaarschrift of gewoon bellen naar PZ (personeelszaken)?
Ik zei nog tegen haar : "krijgen 22 en 23 jarige evenveel"quote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef GlowMouse het volgende:
heb je toevallig een kopie van dat contract? En wist de medewerker bij het opstellen dat hij er in positieve zin vanaf week?
en jij wist dat dat niet klopte?quote:Op maandag 28 december 2009 00:40 schreef jorisknol het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen haar : "krijgen 22 en 23 jarige evenveel"
daarop antwoordde ze ja
Ik zal eerst eens bellen met PZ.quote:Op maandag 28 december 2009 00:39 schreef jorisknol het volgende:
Ok dank je wel...
Ik ging er van uit dat zij het wist zij is tenslotte 1e Medewerker hoe ze het daar zo mooi noemen:)quote:Op maandag 28 december 2009 00:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en jij wist dat dat niet klopte?
je moet wel rekening houden met wederzijdse belangen; als jij echt wist dat het niet klopte dan hoorde je dat te zeggen. Maar als je geen idee hebt, hoeft dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 december 2009 00:43 schreef jorisknol het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat zij het wist zij is tenslotte 1e Medewerker hoe ze het daar zo mooi noemen:)
Hoezo? Als zij hem meer wilde betalen dan het CAO voorschrijft is dat geen probleem.quote:Op maandag 28 december 2009 00:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je moet wel rekening houden met wederzijdse belangen; als jij echt wist dat het niet klopte dan hoorde je dat te zeggen. Maar als je geen idee hebt, hoeft dat natuurlijk niet.
Kijk dat is toch mooi wat je nog tegoed hebt.quote:Op maandag 28 december 2009 00:48 schreef jorisknol het volgende:
Ik wist het echt niet...
Maar ik zal ze vanmiddag direct bellen en dan hoop ik dat ze niet moeilijk gaan doen..
Het is toch voor bijna 480 uur 32cent = al 153,60 bruto dus....
Nee heb ik niet...quote:Op maandag 28 december 2009 00:46 schreef Renesite het volgende:
ze hebben het recht niet om te zeggen 'maar het klopt niet want CAO en blaat'. CAO is een minimumregeling. Bezwaarschrift zou ik ook mee wachten, heb je niet een rechtsbijstand?
Waar heb jij het over, er staat gewoon 9,01 euro in zijn contract en krijgt maar 8,69 uitbetaalt. Daar heeft hij gewoon recht op.quote:Op maandag 28 december 2009 00:49 schreef Seneca het volgende:
Ook al sta je in je recht, het is natuurlijk niet erg netjes om eerst ergens mee akkoord te gaan en vervolgens meer gaan eisen wanneer er een fout gemaakt wordt in jouw voordeel. Ik denk niet dat dat de relatie met je werkgever ten goede zal komen.
Ja daag ze moeten gewoon betalen waar je recht op hebt.quote:Op maandag 28 december 2009 00:49 schreef Seneca het volgende:
Ook al sta je in je recht, het is natuurlijk niet erg netjes om eerst ergens mee akkoord te gaan en vervolgens meer gaan eisen wanneer er een fout gemaakt wordt in jouw voordeel. Ik denk niet dat dat de relatie met je werkgever ten goede zal komen.
als TS weet dat zij een fout maken dan moet hij dat meldenquote:Op maandag 28 december 2009 00:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoezo? Als zij hem meer wilde betalen dan het CAO voorschrijft is dat geen probleem.
ik ben akkoord gegaan met 9,01 brutoquote:Op maandag 28 december 2009 00:49 schreef Seneca het volgende:
Het is meer dan TS kennelijk had verwacht, maar een verschil van 3,6% is niet zodanig groot dat het onlogisch is.quote:Op maandag 28 december 2009 00:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en jij wist dat dat niet klopte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |