Ik zou graag je programma zien.quote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
Maak dan teminste promotie voor mijn partij.
Je hebt je partij nog geeneens genoemdquote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
Maak dan teminste promotie voor mijn partij.
Gratis promotie. Krijg je van mij een provincie. Zeeland ofzo.quote:Op maandag 28 december 2009 00:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je hebt je partij nog geeneens genoemd
En ik krijg geen geld als ik op je stem!!11!11
Ik weet geeneens waar je dat ding kan vinden mengquote:
Noord-Holland of niks!quote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Gratis promotie. Krijg je van mij een provincie. Zeeland ofzo.
Teveel moeite.quote:Op maandag 28 december 2009 00:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niks voor jou. Weetje wat, jij mag het land wel verlaten als ik regeer.
Tief dan opquote:
En dan moet ik in het buitenland zeker een bestaan opbouwenquote:Op maandag 28 december 2009 00:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je hoeft niks te doen hoor, ik drop je wel tot de grens.
quote:Op maandag 28 december 2009 00:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Baas. B-b-ba-ba-b-b-baas
quote:Op maandag 28 december 2009 00:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Baas. B-b-ba-ba-b-b-baas
Denk je dat je kan passen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
En dan moet ik in het buitenland zeker een bestaan opbouwen
Ik pas.
Dierks is leuk.quote:Op maandag 28 december 2009 00:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Baas. B-b-ba-ba-b-b-baas
Ok ik geloof je!quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kun je best moeilijk gaan kijken, maar het is en blijft een baas.
Kusje terug me boi. Slaap lekker lieverdje.quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga m'n bed in schatjes. Kusjes, en speciaal één voor Seagal. Op je neusje.
Je bedoelt mijn line zeker?quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef ynuhh het volgende:
Seagal, wat doe je met mensen die mijn; 'keusje op je neus' line stelen?
Ik herkende hem maar wist zijn naam niet meer en toen zag ik de link en toen "ohja"quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ken je hem serieus of zie je z'n naam in de link en zeg je maar wat?
Goede zaak.quote:Op maandag 28 december 2009 00:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik herkende hem maar wist zijn naam niet meer en toen zag ik de link en toen "ohja"
Ik was de eerste.quote:Op maandag 28 december 2009 00:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, die van mij. Er zijn namelijk mensen die het stelen.
Het was dan ook niet serieusquote:
Trustenquote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga ook slapen, dit internet is toch te irritant.
Ik moet constant met mijn laptop wapperen om een nieuwe pagina te laden.![]()
Slaap lekker, schatjes.![]()
Kusje op je neusje.quote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef ynuhh het volgende:
Slaap lekker, schatjes.![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef ynuhh het volgende:
extrageilquote:Op maandag 28 december 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die zijn de laatste tijd 50% van de tijd op tv
Openingstijden voor websitesquote:Op maandag 28 december 2009 00:51 schreef Devvie het volgende:
GODMILJAAAAR
Baggerusersquote:Op maandag 28 december 2009 00:58 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Openingstijden voor websites_!!!!!!!!!!!!
+3 voor deze postquote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
Webtijdens voor openings users van baggersites
Ik ben heul geen baggeruserquote:
Ja, kijk...quote:Op maandag 28 december 2009 00:58 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Openingstijden voor websites_!!!!!!!!!!!!
Je zou wel anders miepen als FOK! nu gesloten wasquote:Op maandag 28 december 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kijk...
ik kan dus niet mijn boeken verlengen om 2 uur 's nachts.
Zoooo onhandig vind ik dat, he.
Hoezo nietquote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef Siniti het volgende:
Hoezo kan je trouwens nog steeds posten, Trollface.?
Ze zeggen alleen dat ik wat minder TR's moet plaatsen, meer niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Dan zou ik tegen de muur aan lopen...quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je zou wel anders miepen als FOK! nu gesloten was
Wanneer moet het af?quote:Op maandag 28 december 2009 01:12 schreef Siniti het volgende:
Ik ben trots op mijzelf. Ik heb vandaag 2 van de twaalf pagina's van een werkstuk geschreven.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik tegen de muur aan lopen...
quote:
Dan heb je nog wel evenquote:
1040-lesurennorm. Maar het probleem is dus dat ik op 8 Januari ook een tentamen heb, en dit werkstuk dus het liefst voor oud en nieuw af wil hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 01:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel evenwaarover?
wtf?quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Een werkstuk over de 1040-lesurennorm!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van wel 12 pagina's.quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Een werkstuk over de 1040-lesurennorm!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, gewoon. Uitgaan gister en ik was al moe van kerst enzo. En geen chicks niksquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
homie van ng zegt:
he met oud&nieuw he
ga ik de hele tijd per ongeluk meisjes op de mond kussen met nieuwjaarszoenen en zeggen van ''jaaaaaaaa ik ben onder invloed dus ik kan mezelf niet goed sturen!!!''
René .Eigen wereld zegt:
Hhhahahahahah
ga je dat echt doen?
Mensen met Opgezwolle albums in hun msn naam.quote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
homie van ng zegt:
he met oud&nieuw he
ga ik de hele tijd per ongeluk meisjes op de mond kussen met nieuwjaarszoenen en zeggen van ''jaaaaaaaa ik ben onder invloed dus ik kan mezelf niet goed sturen!!!''
René .Eigen wereld zegt:
Hhhahahahahah
ga je dat echt doen?
Ja, echt hequote:Op maandag 28 december 2009 12:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mensen met Opgezwolle albums in hun msn naam.
Was ik gisteren in Afoort, maar geen ynuhhquote:Op maandag 28 december 2009 12:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Echt. Straks maar even Vloeistof opzetten.
Klopt, ik ben bij mijn ouders.quote:Op maandag 28 december 2009 12:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was ik gisteren in Afoort, maar geen ynuhh
Hahaha, jij ook al nietquote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef S.Seagal het volgende:
Ik bel nu met die klanteservice van de OV chip kaart. Want ik heb dat ding nog steeds niet. Laki heb jij geregeld?
Ja ik bel nu, 20 minuten aan die kut lijn.quote:Op maandag 28 december 2009 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, jij ook al niet![]()
kankerding is het
Ja ik heb dat ding. Moet alleen nog de bestelling ophalen ofzo. Maar ik snap dat niet helemaalquote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef S.Seagal het volgende:
Ik bel nu met die klanteservice van de OV chip kaart. Want ik heb dat ding nog steeds niet. Laki heb jij geregeld?
Hahahahahaquote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik bel nu, 20 minuten aan die kut lijn.
Bestelling? wtf?quote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ding. Moet alleen nog de bestelling ophalen ofzo. Maar ik snap dat niet helemaal
Zal ik een Palm in je handpalm pasen?quote:Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vandaar.
Ik doe alsof er niets aan de hand is als Melozovic.
Ja ik ook. Je studentenov bestelling ofzo. Wie bedenkt die teringzooiquote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ding. Moet alleen nog de bestelling ophalen ofzo. Maar ik snap dat niet helemaal
Ik ben vrijgezel, wil jij chocomelquote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zal ik een Palm in je handpalm pasen?
Is dat niet van Def Rhymz?quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel, wil jij chocomel![]()
Die hoorde ik gisteren in de alem en ik lag helemaal in een deuk
Jazekerquote:Op maandag 28 december 2009 12:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is dat niet van Def Rhymz?God wat slecht.
Ik kan hem echt niet aanhoren. Donderdag ben ik naar Jiggy geweest, dat was ook gaaaaf!quote:Op maandag 28 december 2009 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazeker
LEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKERLEKKER
Homo's bedenken die shit, Chuck. Homo's.quote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ook. Je studentenov bestelling ofzo. Wie bedenkt die teringzooi
Is dat jouw hoofd? Waar is je kaaklijn?quote:
In mijn fobo.quote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dat jouw hoofd? Waar is je kaaklijn?
quote:
Hoi!quote:
Heyquote:
Whyquote:
Kennisnemer en kurk_droog zijn weg.quote:
Even kijken.quote:
Ik zie het. Wie was kennisnemer dan?quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kennisnemer en kurk_droog zijn weg.
Oei. Is ook bekend waarom?quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kennisnemer en kurk_droog zijn weg.
Bwehehehequote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef ynuhh het volgende:
Broertjes met melkbussen.Schapen overstuur, alles.
Bij mij is het zo dat je in de AH to go een oplaadapparaat hebt, daar kan je dat ding in steken en je reisproduct ophalen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat voor schapenras heb je?quote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef ynuhh het volgende:
Hahaquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef ynuhh het volgende:
Hampshire down.quote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor schapenras heb je?
quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind dit fucking vet.
http://www.kongregate.com/games/KingDotCom/civiballs-2
quote:
Klopt, hele lieve schapen. Wel groot.quote:Op maandag 28 december 2009 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn grappig, had ooit een leraar met een Hampshire down-trui...
(ja, zeg maar niets)
quote:Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en toch speel ik het, want otis
Oneens, ik vind dat hij echt mooie nummers gemaakt heeft.quote:Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
als er iets kanker mag krijgen, is het dat hele spinvis wel, wat is dat pure bagger zeg
Ik moest er eerst ook niets van weten, het is ook best lastig om je over die stem van die zanger heen te zetten.quote:Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
als er iets kanker mag krijgen, is het dat hele spinvis wel, wat is dat pure bagger zeg
Ja voor ik vergeet was er opquote:
quote:Persoonlijk: Het gaat het niet er om welke versie mooier of minder mooi is. Maar om wat hij neerzet, deze bijzondere kunstenaar, weet zo mooi te schilderen met geluid. Dit is het ultieme voorbeeld van levende kunst en melancholie. Elke versie heeft haar eigen gevoel, kracht. Het zijn verschillende arrangementen met dezelfde text!
Breinaalden in de aanslag!quote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef Mozy het volgende:
Persoonlijk: Het gaat het niet er om welke versie mooier of minder mooi is. Maar om wat hij neerzet, deze bijzondere kunstenaar, weet zo mooi te schilderen met geluid. Dit is het ultieme voorbeeld van levende kunst en melancholie. Elke versie heeft haar eigen gevoel, kracht. Het zijn verschillende arrangementen met dezelfde text!
Kom maar, ik verveel me toch.quote:Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Kanker ik heb zin om één van jullie in te maken met een of ander kutspel.
Unreal Tournament spelen dan?quote:Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Kanker ik heb zin om één van jullie in te maken met een of ander kutspel.
Sgoedquote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar dan moet ik het wel helemaal downloaden enzo
Siniti, wil jij niet een potje WC3 doen
quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef Maisnon het volgende:
Mijn ingame naam op battle.net is Kapitein.Iglo![]()
Warcraft? Nee toch?quote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar dan moet ik het wel helemaal downloaden enzo
Siniti, wil jij niet een potje WC3 doen
Ik heb laatst Half life afgestoft en geinstalleerdquote:Op maandag 28 december 2009 15:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee ik heb hier geen UT. Ik weet niet wat ik wil gaan doen.
Jawel, maar ik ken het niet dus het zou hypocriet zijn om het af te brandenquote:
De enige opties die ik hier heb liggen zijn Rise of Nations, Generals en Age of Mythology. Allemaal stammen ze uit het tijdperk dat ik nog wel eens een spelletje wilde spelenquote:Op maandag 28 december 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik heb laatst Half life afgestoft en geinstalleerd
en preatorians
DotAquote:Op maandag 28 december 2009 15:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ken het niet dus het zou hypocriet zijn om het af te branden
maar basshunter speelt het die vieze gore babyfacescandinavier
Dat alles?quote:Op maandag 28 december 2009 15:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De enige opties die ik hier heb liggen zijn Rise of Nations, Generals en Age of Mythology. Allemaal stammen ze uit het tijdperk dat ik nog wel eens een spelletje wilde spelen.
ik ruik een omgpop herlevingquote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef ynuhh het volgende:
Op school deden we weleens bomberman ofzo.
http://www.omgpop.com/ Balloonoquote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een wat?
http://www.boomberman.com/play.php daar kan je met 4 mensen bomberman doen.
Generals kan gewoon via Hamachi. Age of Mythology heb je binnen een half uurtje binnen met thepiratebay.quote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat alles?
Generals heb ik altijd het probleem dat het met matties nooit wil lukken qua spelen maar wel met wildvreemden, EA heeft echt een ontzettend aids multiplayer regeling.
RON heb ik geen zin in en Age of mythology heb ik niet![]()
*afdruipt*
maar niet met mijn download speed hoorquote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Generals kan gewoon via Hamachi. Age of Mythology heb je binnen een half uurtje binnen met thepiratebay.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Omgpop is toch die shit waar ik altijd giraffes tekende?
Mwoah.quote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
To give or not to give, that is the question.
hmmm hmmm, dat heb ik niet vaak dat het ik niet echt zou wetenquote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
To give or not to give, that is the question.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostitutiequote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef Syb-rund. het volgende:
Waarom de neuk zou je zo in de sneeuw gaan staan trouwens
Ik zeg nee op die.quote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hmmm hmmm, dat heb ik niet vaak dat het ik niet echt zou weten
[ afbeelding ]
?
Ik zeg ja als jij op deze ook ja zou zeggen 14.gif
Ik zeg ook nee.quote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
quote:Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is mijn buurmeisje![]()
. De linker.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 28 december 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een lelijke kansloze ''kijk mij eens lekker zijn'' wijven
Die moeten er ook zijnquote:Op maandag 28 december 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Eens.quote:Op maandag 28 december 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Boh, ik weet nog dat ik als 12-jarig kutjoch altijd kankergoed was met de Noren op Age of Mythology![]()
.
Arrogante sletjesquote:Op maandag 28 december 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Alleen een beetje jammer dat de maker hiervan kennelijk denkt dat Jezus God is.quote:Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noren zijn helden
quote:Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is mijn buurmeisje![]()
. De linker.
[ afbeelding ]
Boeiend, lezen is voor homo's!quote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat de maker hiervan kennelijk denkt dat Jezus God is.
watquote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Maisnon het volgende:
Siniti had me aangevallen toen ik totaal niet in de buurt wasmaar anders was het nog close geweest hoor.
Als ik die hippogryphs meteen erbij had en alle heroooeeees... maarjagoed gedaan
Lelijk wijfquote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Of als jij meteen mijn echte basis aanviel ipv mijn 2equote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Maisnon het volgende:
Siniti had me aangevallen toen ik totaal niet in de buurt wasmaar anders was het nog close geweest hoor.
Als ik die hippogryphs meteen erbij had en alle heroooeeees... maarjagoed gedaan
Ja jammer dat tanja al dood was voordat je haar erbij hadquote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond Red Alert 2 vroeger altijd wel leuk, Warcraft 3 heeft me nooit geboeid.quote:Op maandag 28 december 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
red alert is slechter dan warcraft 3 en iedereen die dat niet vind heeft het tweede nooit gespeeld.
Bij red alert kan je niet eens zien hoe sterk je mannetje is wtf.
Manoever props engage set sail for fail!
WE WIEL BERRY THEMquote:Op maandag 28 december 2009 16:30 schreef Maisnon het volgende:
red alert is slechter dan warcraft 3 en iedereen die dat niet vind heeft het tweede nooit gespeeld.
Bij red alert kan je niet eens zien hoe sterk je mannetje is wtf.
Manoever props engage set sail for fail!
quote:Op maandag 28 december 2009 16:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof jij die kutspelletjs nooit deed toen je 13 was.
Nee, PC games zijn voor nerds.quote:Op maandag 28 december 2009 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
"Hey er wordt over games gesproken zonder mij"
Datquote:Op maandag 28 december 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
Bij Red Alert 2 waren teslatank + rhino tank rushes de shit
ZOZO GESPIERDE X-BOX GEBRUIKER DIE JE BENTquote:Op maandag 28 december 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Nee, PC games zijn voor nerds.
Red Alert 3 was echt zo'n enorme deceptiequote:Op maandag 28 december 2009 16:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat
Maar die cutscenes waren in tegenstelling tot red alert 3![]()
![]()
wel leuk
Dat + die verdomd aidskleurtjes waarvan je zo epilepsie zou krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Red Alert 3 was echt zo'n enorme deceptie![]()
De kracht van Red Alert was altijd dat het zo simpel was. Bij Red Alert 3 gingen ze ineens elk poppetje 6 verschillende speciale abilities geven
Houden zo, het is complete oogkankerquote:Op maandag 28 december 2009 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Red Alert 3 bestond.
Wtf.quote:Op maandag 28 december 2009 16:41 schreef griekjeee het volgende:
Ik dacht aan Otis2.0 toen ik vanmorgen aan het neuken was.
Gaytopic.
Best makkelijk, zoek bt maar op en je hebt hem zo hoorquote:Op maandag 28 december 2009 16:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lastig zoeken zonder enige informatie.
Topic van de dag.quote:Op maandag 28 december 2009 16:41 schreef griekjeee het volgende:
Ik dacht aan Otis2.0 toen ik vanmorgen aan het neuken was.
Gaytopic.
Doe maar gewoon een link van Chriz dat is een stuk makkelijker.quote:Op maandag 28 december 2009 16:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Best makkelijk, zoek bt maar op en je hebt hem zo hoor
Hoertjes.quote:Op maandag 28 december 2009 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
Sletjes.
Inderdaad, wel een beetje moeite doen, hč?!quote:Op maandag 28 december 2009 16:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Best makkelijk, zoek bt maar op en je hebt hem zo hoor
Ben je nou een vliegtuig?quote:Op maandag 28 december 2009 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, wel een beetje moeite doen, hč?!
Hevig debat zeg.quote:
en terecht, puike shirtsquote:Op maandag 28 december 2009 16:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Fo sho.
Heb er een stuk of 8 shirts van!
Ik vind de mannen shirts leuk, de vrouwen shirts daarin tegen.quote:Op maandag 28 december 2009 16:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Fo sho.
Heb er een stuk of 8 shirts van!
quote:Op maandag 28 december 2009 16:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind de mannen shirts leuk, de vrouwen shirts daarin tegen.
Ik vind die opdruk iets te druk.quote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is toch wel cute [ afbeelding ]?
Ik vind haar ook wel leuk.quote:Op maandag 28 december 2009 17:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind die opdruk iets te druk.
Deze vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Maar ik heb 2e kerstdag net weer wat shirts besteld, dus ik wacht weer even.
Die heeft wel wat, ook de lengte.quote:Op maandag 28 december 2009 17:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Deze vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Ik moest de vorige keer ¤20 invoerbelasting betalen over een bestelling van ¤50quote:Op maandag 28 december 2009 17:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Deze vind ik wel leuk
[ afbeelding ]
Helaas een risico van het internet shoppen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moest de vorige keer ¤20 invoerbelasting betalen over een bestelling van ¤50.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moest de vorige keer ¤20 invoerbelasting betalen over een bestelling van ¤50.
ken ik niet.quote:Op maandag 28 december 2009 17:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik zat net creme spoeling in te laten trekken in mn haar en toen dacht ik aan creme brulee.
creme brulee spoeling.
Creme brulee is best lekker trouwens! Met frambozen erin bvb
Nee joh, mallert. Een kleurspoeling.quote:Op maandag 28 december 2009 17:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ken ik niet.
Is dat een soort volume achtig iets voor in je haar trouwens?
die moesten we op school altijd voor muziek zingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |