Situatieschets:
Ondergetekende zit met zijn ipod touch 32gb van 2 dagen oud in de bus. Er stapten 2 grote
dikke stinkende negerinnen in de bus die langs mij heen moesten. Ik herken dat volk van grote afstanden, mede door hun huidskleur, en stop al snel mijn ipod in mijn zak van mijn vest. Helaas dat die geen rits heeft, maar anders had ik hem dus dichtgeritst.
Goed, dat mens moet langs mij heen en ik had verwacht dat door haar enorme omvang ze behoorlijk
stabiel zou staan en haar motoriek ook toereikend zou zijn om langs mij heen te lopen maar helaas! Ze schuurt langs mij heen

en trekt gelijk mijn glimmende ipod uit mijn vest die op de grond stuitert
Wat doet ze? Ze loopt verder, lacht mij uit en scheld mij ook nog eens uit! (Ofzo, ik verstond dat taaltje niet, maar aan de toon was het in ieder geval geen 'sorry jongeman') Dat ding is fucking duurder dan die uitkering die ik haar niet gun

Ik zeg simpelweg "focking .. )(*#^)*" en probeer het er maar bij te laten, voordat het uit de hand loopt en bananen naar mij gaat gooien ofzo
Totaal geen respect, terwijl dat soort volk altijd het snelst 'respect' roepen etc.
Reactie "haha n00b met je ipod" -> als jij het geld had en capabel genoeg was om er 1 te gebruiken had je er ook 1 gekocht
Reactie Haha n00b, in de bus ->