Dat kan toch helemaal niet?quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
"een nummer waarop mevrouw Bonsing graag droogneukt"![]()
Soms denk ik echt dat het demente bejaarden zijn die mailen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Mevr. Bonsink neukt graag droog op dit nummer?
beschuit in mond stoptquote:
Ik maak me juist een voorstelling ervan dat mevrouw Bonsink een aantrekkelijk blond vrouwtje van in de twintig is.quote:Op zondag 27 december 2009 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat het demente bejaarden zijn die mailen.
Als ik een plaatje had willen posten had ik die ook gekozenquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef peaceman het volgende:
Goed liedje en een goede film:
[ afbeelding ]
Stand by me niet?quote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef Nizno het volgende:
deze zat toch in de lion king?
met timon en pumba?
geen idee... ik kan het me niet zo herinneren.quote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef Nizno het volgende:
deze zat toch in de lion king?
met timon en pumba?
En nou moet ik denken aan Ramon de stagiair . . .quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat kan toch helemaal niet?
Gadverdammequote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens, dat droogneuken van mevrouw Bonsink had betrekking op dit nummer.
ja das logisch alleen iemand alleen naast dr staat en niet of onder dr wil liggen...quote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Is ze nog steeds niet klaar...quote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Ranzigquote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Droogneuken nu al 2 x op Radio 2...
Wat is dat voor zender?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |