Het is inderdaad al overgenomen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:38 schreef D. het volgende:
Ik laat de plaatjes achterwege nu.
Ik geloof dat anderen dat wel willen overnemen
quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit best een goed nummer van Ruth trouwens...
ik ook.. maar durf t eigenlijk niet toe te geven met al dat negatieve hierquote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit best een goed nummer van Ruth trouwens...
quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Nizno het volgende:
ik ook.. maar durf t eigenlijk niet toe te geven met al dat negatieve hier
Gewoon zeggen hoor....quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook.. maar durf t eigenlijk niet toe te geven met al dat negatieve hier
oke...quote:
Nee hoor, niet om muziek.. dan zouden we al lang gescheiden zijn. We vinden een groot aantal dingen allebei leuk, maar ook heel veel niet.quote:
ze hebben de smaak te pakken en worden een beetje melig.quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs een beetje overdaad nu
Mooi. O.a. jullie houden dit topic overeindquote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet om muziek.. dan zouden we al lang gescheiden zijn. We vinden een groot aantal dingen allebei leuk, maar ook heel veel niet.
Zo vind Diaan Life of agony niks... ongelofelijk toch?!quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet om muziek.. dan zouden we al lang gescheiden zijn. We vinden een groot aantal dingen allebei leuk, maar ook heel veel niet.
Dan ga ik er vanuit dat het morgen weer over isquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze hebben de smaak te pakken en worden een beetje melig.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Ruud het volgende:
[..]
Mooi. O.a. jullie houden dit topic overeind
quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Ruud het volgende:
[..]
Mooi. O.a. jullie houden dit topic overeind
Waarom zou jij niet gewenst zijn?quote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor het al, ik ben niet meer gewenst hier.
Ik haak wel af...
Ik zei toch 'O.a.'...quote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak wel af...
Natuurlijk ben je wel gewenstquote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak wel af...
Laat je door mij niet weerhouden hoor, ik ga er zo vandoorquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Nizno het volgende:
en nu blijf ik even gestrekt liggen... mee lezen luisteren en vooral niet elke keer omhoog komen om plaatjes te zoeken plakken knippen en dat soort dingen... aangezien D. er toch niets aan vindt.
Ik moet toch wat verzinnen om mijn laptop af te kunnen sluiten...quote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet gewenst zijn?
Welk instrument?quote:Op zondag 27 december 2009 22:46 schreef leukvoorlater het volgende:
Weet iemand wat voor instrument dit is?
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
"een nummer waarop mevrouw Bonsing graag droogneukt"![]()
Soms denk ik echt dat het demente bejaarden zijn die mailen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Mevr. Bonsink neukt graag droog op dit nummer?
beschuit in mond stoptquote:
Ik maak me juist een voorstelling ervan dat mevrouw Bonsink een aantrekkelijk blond vrouwtje van in de twintig is.quote:Op zondag 27 december 2009 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat het demente bejaarden zijn die mailen.
Als ik een plaatje had willen posten had ik die ook gekozenquote:Op zondag 27 december 2009 22:51 schreef peaceman het volgende:
Goed liedje en een goede film:
[ afbeelding ]
Stand by me niet?quote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef Nizno het volgende:
deze zat toch in de lion king?
met timon en pumba?
geen idee... ik kan het me niet zo herinneren.quote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef Nizno het volgende:
deze zat toch in de lion king?
met timon en pumba?
En nou moet ik denken aan Ramon de stagiair . . .quote:Op zondag 27 december 2009 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat kan toch helemaal niet?
Gadverdammequote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens, dat droogneuken van mevrouw Bonsink had betrekking op dit nummer.
ja das logisch alleen iemand alleen naast dr staat en niet of onder dr wil liggen...quote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Is ze nog steeds niet klaar...quote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef ScottTracy het volgende:
Ranzigquote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Droogneuken nu al 2 x op Radio 2...
Wat is dat voor zender?
met t wachten op de zon kun je wel nat worden.. als je buiten wacht....quote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef leukvoorlater het volgende:
Nog steeds droogneuken op dit nummer...
Een tijdje geleden klaagde iemand op TT-pagina 316 over Milow - Ayo Technology.quote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Droogneuken nu al 2 x op Radio 2...
Wat is dat voor zender?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |