Waarom niet?quote:

Hoi B.Erthaquote:

En dat is grappig?quote:

Ja:quote:

Ciaoquote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga een aflevering Dexter kijken met, maar ik kom vast nog wel eens terug.

Wel een creepy kerstkaart.quote:Op maandag 28 december 2009 23:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ter verdediging: Die tweede ben ik niet, dat is mijn zusje. En ik kan me de foto's ook niet herinneren, ik was vast dronken. Of high. Of getraumatiseerd. Of alledrie. Hoe dan ook, ik distantieer mijzelf van deze foto's)

Goedemorgen jongedamequote:Op dinsdag 29 december 2009 07:28 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen mannen.
Wat zijn de plannen vandaag?

Aanwezig zijn op het werk, het is hier uitgestorven en er is geen ruk te doen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:28 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen mannen.

Hier is het goed bezet en zat werkquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:42 schreef MadMaster het volgende:
Aanwezig zijn op het werk, het is hier uitgestorven en er is geen ruk te doen...

Morningquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:28 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen mannen.

Nog een vacature vrij?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier is het goed bezet en zat werk

Heb je al iets op het oog?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morning
Werk zoeken en naar de sportschool.

Nee, niet echt. Daarom maar even oriënteren.quote:

Het kan nog alle richtingen uit dus?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Daarom maar even oriënteren.

Helaas wel. In deze moeilijke tijden moet je niet zo kieskeurig zijn.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het kan nog alle richtingen uit dus?

Mja, denk het ook niet. Beetje kieskeurig wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas wel. In deze moeilijke tijden moet je niet zo kieskeurig zijn.....

Een management functie in de sport, maar dat erg lastig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, denk het ook niet. Beetje kieskeurig wel natuurlijk.Wat zou je doen als je alles kon kiezen?

Nee. Eerder het begeleiden van pro/semi-pro fighters.quote:

Niet makkelijk idd. Kwestie van bekend zijn in de scene en ook van talent kunnen spotten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk vaak baantjes die niet voor het oprapen liggen.

ja hoor, alles prima. Druk bezig met voorbereidingen voor oudjaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:01 schreef iamredleader het volgende:mogguh
B.ertha, long time no see, alles goed? Leuke foto's

Je wordt tante!quote:

Leuk, wat ga je / gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef B.ertha het volgende:
Ja hoor, alles prima. Druk bezig met voorbereidingen voor oudjaar

mijn ouders en zusje komen. Ze blijven slapen en we gaan uitgebreid eten. ik kookquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuk, wat ga je / gaan jullie doen?

Wat voor lekkers ga je koken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef B.ertha het volgende:
mijn ouders en zusje komen. Ze blijven slapen en we gaan uitgebreid eten. ik kook

vooraf weet ik nog niet, misschien een klein bakje ragout.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor lekkers ga je koken?

Wat is Chinese fondue? Klinktquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
vooraf weet ik nog niet, misschien een klein bakje ragout.
hoofd is chinese fondue
Na wordt mini-cheesecake met cranberrysaus
En dan natuurlijk nog allerlei hapjes (roomkaas met rookvlees, tonijnsalade, enz)
En oliebollen uiteraard

Leuk, lekker en zeker de moeite waard een keer te proberenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:02 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit sterke bouillon in. Vervolgens kook je kort daarin kleine stukjes vlees, vis, groente. En als laatst drinkt iedereen een klein kopje van de bouillon.

Ik zeg: dealquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik wilde dat al langer, het leek me lekker, maar die dingen zijn duur. Nu kwam ik deze tegen bij de kringloop voor 5 euro. Er miste alleen één netje, en dat heb ik op mijn werk gratis meegenomen
Goeie deal dus. En het lijkt me echt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |