Frappechino'squote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bijna net zo overrated als starbucks idd![]()
Kopen is wel goed, maar inruilen is momenteel dramatisch.quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goeie tijd om auto te kopen (hoor ik altijd zeggen). Hopelijk houdt de mijne het nog weer een jaartje uit tot de volgende december.
Ik heb 3 uur moeten lullen om slechts een derde van de aanschafwaarde van de auto terug te kunnen krijgen voor een auto van 5 jaar en net een ton op de teller...quote:Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tegen de tijd dat ik de mijne weg doe is die toch niet veel meer waard (<¤2000). Dus hoef ik me daar niet echt druk om te maken.
Had je hem dan niet beter zelf kunnen verkopen ?quote:Op maandag 28 december 2009 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur moeten lullen om slechts een derde van de aanschafwaarde van de auto terug te kunnen krijgen voor een auto van 5 jaar en net een ton op de teller...
Geen zin in...quote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je hem dan niet beter zelf kunnen verkopen ?
Je hebt er weinig vertrouwen in?quote:Op maandag 28 december 2009 15:51 schreef Berkery het volgende:
Ik hoop dat mijn Ford december 2010 haalt
Hij's bijna 13 jaar oud, en 334.000 op de teller. En er gaan steeds meer dingen kapotquote:
och arme..quote:Op maandag 28 december 2009 16:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hij's bijna 13 jaar oud, en 334.000 op de teller. En er gaan steeds meer dingen kapot
Je bent niet happy?quote:Op maandag 28 december 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Er zou een smiley moeten staan die zwaait en niet happy kijjkt
quote:Op maandag 28 december 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Er zou een smiley moeten staan die zwaait en niet happy kijjkt
Ik ben moequote:
Heb je 'm ook gapendquote:
Er is maar één manier om daar achter te komen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
Nu staat er een restje van de pasta die ik woensdag afgehaald had in de oven, hij zag er nog goed uit..... zal toch nog wel kunnen?
ikzelf zal het iet eten.quote:Op maandag 28 december 2009 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen.![]()
Maar 6 dagen oude pasta? Ik weet het niet hoor.
* Ofyles2 geen kerstdiners meer kan verdragen. Hij moest vanochtend achteruit eten.quote:Op maandag 28 december 2009 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen.![]()
Maar 6 dagen oude pasta? Ik weet het niet hoor.
Succes.quote:Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, ik ga het toch proberenhij is goed heet geworden in de oven.... ik waag het er gewoon op
Ahw...quote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 geen kerstdiners meer kan verdragen. Hij moest vanochtend achteruit eten.
Er zit natuurlijk geen vlees in he, dat zou ik denk ik ook niet meer eten nuquote:
Vrijdag 18, maandag 21, woensdag 23 en donderdag 24 was ik present.quote:Op maandag 28 december 2009 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahw...de week maar weer even rustig beginnen dan he.
Ben je nog naar Groningen geweest vorige week? Heb het topic niet zo goed bijgehouden.
Dus je hebt de Tiny Little Big Band live gezien?quote:Op maandag 28 december 2009 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Alle dagen heen en weer, had geen hotel geboekt namelijk.
Als ze in de avond optraden, dan niet.quote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt de Tiny Little Big Band live gezien?
Was om 0200 uur.quote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ze in de avond optraden, dan niet.
Herkenbaar, dat je een acteur uit een serie ineens overal zietquote:Op maandag 28 december 2009 16:34 schreef Etcetera het volgende:
ah, ben er eindelijk achter waar ik mevrouw Claus van Santa Claus 2 & 3 van kenLost
Jup, maar heb een beetje kramp in de buik + vermoeid, en om nou een film te kijken terwijl ik versufd op de bank zit... plus dat Alien en buikkramp niet zo goed samengaanquote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
Da's wel erg vroeg.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jup, maar heb een beetje kramp in de buik + vermoeid, en om nou een film te kijken terwijl ik versufd op de bank zit... plus dat Alien en buikkramp niet zo goed samengaan
Of een grog.quote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
las al zoiets. allemaal en chocomel met rum en dan naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |