Okayquote:Op maandag 7 juni 2010 13:00 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten bij fillers een beetje overgeven in hun eigen mond, andere vinden het net zo leuk..
Probeer het gewoon een keer, als je het niets vind ga je gewoon weer lekker verder kijken
\\quote:Op maandag 7 juni 2010 11:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou je het aanraden om ze gewoon te kijken?
Kijk anders eerst de main story episodes achter elkaar. Die luxe hebben wij nooit gehadquote:
Dit!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:52 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Kijk anders eerst de main story episodes achter elkaar. Die luxe hebben wij nooit gehadDan sluit het allemaal mooi aan. Als je nu ineens een hele fillerarc er tussendoor gaat gooien, doet dat toch afbreuk aan de serie. Heb je na die main arcs nog zin om meer Bleach te kijken, kun je ze altijd nog meenemen.
Goed antwoord!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:52 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Kijk anders eerst de main story episodes achter elkaar. Die luxe hebben wij nooit gehadDan sluit het allemaal mooi aan. Als je nu ineens een hele fillerarc er tussendoor gaat gooien, doet dat toch afbreuk aan de serie. Heb je na die main arcs nog zin om meer Bleach te kijken, kun je ze altijd nog meenemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vanaf 64 geskipt. Dus ik weet niet waar je het over hebtquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 64 geskipt. Dus ik weet niet waar je het over hebt.
Inderdaad een behoorlijk stomme vraag.................... Ik zou gewoon de laatste ep meepakken. Kleine moeite en het is soms een overgangs ep.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
Ff een hele stomme vraag. Maar als er 64 - 109 fillers staat moet je dan 109 nog bij de fillers tellen of niet meer
?
Ja 109 is nog een filler. Ep 110 haakt weer aan met de manga. Wat wel van de filler overblijft zijn drie knuffels ala Kon.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
Ff een hele stomme vraag. Maar als er 64 - 109 fillers staat moet je dan 109 nog bij de fillers tellen of niet meer
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |