SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je pas sinds kort Bleach?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:34 schreef Zeroku het volgende:
Nu op een teringspannend stuk. Hitsugaya heeft die deur van het 46 central eruit gerost. Morgen verder kijken
Weekje of 2,quote:
Ja lekker slim ben je dan om eerst het spel te spelen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:09 schreef Zeroku het volgende:
Ik speelde zo, en opeens komt Aizen in beeld, en zegtie van ja ik moest mijn dood in scene zetten
Ja, ik vond dat spel vet. Maarja, iets tever doorgespeeldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja lekker slim ben je dan om eerst het spel te spelen...
Heb je Aizen al zien vechten? Nee? Then wait and see![]()
Weet jij dan ook al 'hoe' hij dat heeft gedaan? Want anders kan het toch nog stiekempjes voor je interessant worden. Want er zit een heel idee achter!! Een heel lang idee!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat spel vet. Maarja, iets tever doorgespeeld.
Nee. Ik heb meteen m'n DS uitgeflikkertquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:27 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Weet jij dan ook al 'hoe' hij dat heeft gedaan? Want anders kan het toch nog stiekempjes voor je interessant worden. Want er zit een heel idee achter!!
Ik begon tijdens mijn examenperiodequote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:11 schreef Zeroku het volgende:
Over een maandje/ 2 ben ik wel bij denk ik. Alleen kan ik er dan geen 3+ per dag meer kijken
Ik ookquote:
Btw kijk je het op deze site?: www.bleachget.com , ohja skip de fillers, na die arc die jij kijkt komt een lange filler arc, skip diequote:
so?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:35 schreef Ge4ce het volgende:
@synchrowise: Dattebayo > Whatever jij ook voorsteld.(dattebayo.com)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |