Volgens mij welquote:Op zondag 27 december 2009 19:04 schreef jna het volgende:
De rest faalt ook met het vinden van die topic?
Ik weet een hele goede manier om energie te verbrandenquote:Op zondag 27 december 2009 18:57 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Mooi, want magere mannen...![]()
In 6 maanden was 't eraf ja, gewoon bijna alle suikers (koolhydraten) schrappen + veel eiwitten eten (kaas, vlees, vis etc). Het lastige is echter op gewicht blijven. Toch maar weer een abo op de sportschool nemen.
Hihi, thanks! En je hebt gelijk hoor. Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend en ik was bang het fout te doen.quote:
Oh, zo moeilijk is het niet hoorquote:Op zondag 27 december 2009 19:06 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hihi, thanks! En je hebt gelijk hoor. Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend en ik was bang het fout te doen.
Ik heb nooit seks ja.quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet een hele goede manier om energie te verbranden
* L.no geeft bitchslap.quote:Op zondag 27 december 2009 18:55 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent al bezet![]()
Hoewel ik ook voor de Surinaamse zou gaan als ik jou was![]()
Nee hoor, geintje L.no
Wees maar niet bang hoorquote:
Blijkbaar niet actief genoeg. Op je rug liggen telt niet mee hè..quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
Hij komt toch niet. Smoesjes in overvloed.quote:Op zondag 27 december 2009 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg hallo, ik ga me daar je jongensdroom waarmaken. Dacht 't niet he
quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Moet je eerst even de weersvoorspelling checken.
Daar kun je wel is gelijk in hebben jaquote:Op zondag 27 december 2009 19:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij komt toch niet. Smoesjes in overvloed.
Ja, dat bedoelde ik dubbelzinnig.
Ik heb de ballen wel om te komen. Maar ik vind tattoo's een no noquote:Op zondag 27 december 2009 19:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij komt toch niet. Smoesjes in overvloed.
Ja, dat bedoelde ik dubbelzinnig.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg hallo, ik ga me daar je jongensdroom waarmaken. Dacht 't niet he
Jullie kunnen toch ook hierheen komen.quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Moet je eerst even de weersvoorspelling checken.
Tattoo'squote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb de ballen wel om te komen. Maar ik vind tattoo's een no no
Amen. Dan hoef je mij binnenkort tenminste ook niet meer.quote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb de ballen wel om te komen. Maar ik vind tattoo's een no no
Good luck.quote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dan zoek ik wel iemand anders.
Als jij er niet komt moet toch iemand het doenquote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wie zei er dat je mee mocht kijken?
quote:Op zondag 27 december 2009 19:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij er niet komt moet toch iemand het doen
Jij gaat meequote:
Pas maar op Lien, straks ben je 'em kwijt.quote:
daar raak je hem niet mee, schatjequote:Op zondag 27 december 2009 19:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
![]()
En ik vind jannes look-a-likes een dikke nono
Duh.quote:
Wees niet zo lui en ga erheen dan.quote:Op zondag 27 december 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas maar op Lien, straks ben je 'em kwijt.
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2009 19:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Hey sweethearts, ik heb visite! Dus... nog een fijne avond allemaal!![]()
Bye.quote:Op zondag 27 december 2009 19:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Valt mee hoorquote:Op zondag 27 december 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas maar op Lien, straks ben je 'em kwijt.
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Amen. Dan hoef je mij binnenkort tenminste ook niet meer.
[..]
Good luck.
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2009 19:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Bye.quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef Puala het volgende:
En nu dozen inpakken en fokstok verplaatsen
Breng hem ff naar het noordenquote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef Puala het volgende:
En nu dozen inpakken en fokstok verplaatsen
quote:Op zondag 27 december 2009 19:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
![]()
En ik vind jannes look-a-likes een dikke nono
Jammerquote:
Onwijsquote:
Ja, blijft vrij sterk.quote:
Jazekerquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JazekerMn pa wist 2/3 en ik 1/3 maar samen maakte ons dat toch een winnend koppel
quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JazekerMn pa wist 2/3 en ik 1/3 maar samen maakte ons dat toch een winnend koppel
quote:
quote:
Geen idee waar je het over hebt, maar gefeli.quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zijn wij voor.quote:Op zondag 27 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]Jullie zijn wel goed voor mn zelfvertrouwen
!
Triviantquote:Op zondag 27 december 2009 19:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar gefeli.
Ze had de LaPo maar heeft geen nieuwe geopend.quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef DjRex89 het volgende:
Moet ik nog teruglezen om de TT te snappen of krijg ik een korte samenvatting?
Terechte TT danquote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze had de LaPo maar heeft geen nieuwe geopend.
L.no!quote:
Lapo lezen en de topicopener bekijken(ook de tijden).. en dan de eerste paar reacties bekijken van het topic.quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef DjRex89 het volgende:
Moet ik nog teruglezen om de TT te snappen of krijg ik een korte samenvatting?
ah ehm.. dat dus.quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze had de LaPo maar heeft geen nieuwe geopend.
Niet meer nodigquote:Op zondag 27 december 2009 19:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Lapo lezen en de topicopener bekijken(ook de tijden).. en dan de eerste paar reacties bekijken van het topic.
jij bent snel in editten.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef L.no het volgende:
[..]
jij bent snel in editten.
Ik wilde hem iig moeite laten doen om terug te lezen.. jij verpest het weer.
Was het ' vergeten.quote:
Ik gaf een korte samenvatting.quote:Ik wilde hem iig moeite laten doen om terug te lezen.. jij verpest het weer.
quote:
Jup, aardig van je.quote:Ik gaf een korte samenvatting.
Ik gaf alleen even de reden aan waarom ik dat deed.quote:Op zondag 27 december 2009 19:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus? Ik wijs je niet op een fout ofzo. Alleen dat je snel edit.
Zo ben ik.quote:Jup, aardig van je.
Ik weet het, hoe moest ik anders weten dat je het uberhaupt deed?quote:Op zondag 27 december 2009 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gaf alleen even de reden aan waarom ik dat deed.
[..]
Zo ben ik.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:56 schreef Bravebart het volgende:
Kut, ik dacht dat deze al bijna vol was
quote:
Vanavond F1 jaaroverzicht.quote:Op zondag 27 december 2009 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
Film kijken
Post tussendoor miss nog wel
Ik helemaal wachten met posten, omdat ik LaPo's haat, zie ik staan: 104 postsquote:
Ben niet zo van de jaaroverzichten. Heb bijna alles namelijk al gezien wat F1 betreftquote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanavond F1 jaaroverzicht.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik helemaal wachten met posten, omdat ik LaPo's haat, zie ik staan: 104 posts
QFT voor mn aankomdieet.quote:Op zondag 27 december 2009 18:57 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
In 6 maanden was 't eraf ja, gewoon bijna alle suikers (koolhydraten) schrappen + veel eiwitten eten (kaas, vlees, vis etc). Het lastige is echter op gewicht blijven. Toch maar weer een abo op de sportschool nemen.
[..]
[..]
Is met James May [Top Gear presentator, o.a] die elke aflevering compleet over de top gaat met speelgoed. Bijvoorbeeld een echt huis bouwen van Lego. Of een circuit nabouwen met Skalextric [electrische racebaan], en dan paar km lang.quote:
Coolquote:Op zondag 27 december 2009 20:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is met James May [Top Gear presentator, o.a] die elke aflevering compleet over de top gaat met speelgoed. Bijvoorbeeld een echt huis bouwen van Lego. Of een circuit nabouwen met Skalextric [electrische racebaan], en dan paar km lang.
Hij gaat nu een spoorlijn nabouwen met modeltreinen
quote:
Nu op BBC2quote:
Kwart voor negen.quote:
Dan kan ik nog net het laatste kwartier zien.quote:
Ik heb het zelf niet gedaan. Omdat ik zoiets had van daar kijk ik toch nooit naar, dus hoef ik die ook niet in te stellen.quote:
State of playquote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:49 schreef L.no het volgende:
Mensen die geen BBC kijken.Leuke films heb je daar vaak.
EN TOP GEARquote:Op zondag 27 december 2009 20:49 schreef L.no het volgende:
Mensen die geen BBC kijken.Leuke films heb je daar vaak.
MSN'en en stilstaanquote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is hier echt hollen of stilstaan.
Ah. Maar eerst nog een half uur de Bolivia Special van Top Gearquote:
Eyquote:
Heb hier niet eens een tvquote:
We zoeken nog een zangeres voor SKAge SCquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb hier niet eens een tvNaja die is er wel maar daar kijken mn ouders al wat. Daarnaast boeit zo'n jaaroverzicht me vrij weinig..
Doe maar nietquote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We zoeken nog een zangeres voor SKAge SC
Mensen die denken dat ze dingen moeten kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet eerst Californication kijken, dus kan het eerste deel al niet zien.
Dan moet je trompet leren spelenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze dingen moeten kijken
quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef The_Dean het volgende:
Zo, even wat lekkers zoeken!
En drank!
Het is feest
Ook, maar dat heb ik ff nietquote:
Waarom weten wij dan van niks?quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef The_Dean het volgende:
En drank!
Het is feest
Gewoonquote:
quote:
quote:
Graag of helemaal nietquote:Op zondag 27 december 2009 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ergens in de lente heb ik wel tijd Paula.![]()
Kom maar met een datum.quote:Op zondag 27 december 2009 22:11 schreef Puala het volgende:
[..]wat is dat nou
[..]
Graag of helemaal niet
omgquote:
Armoedequote:
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld.quote:
Nu kunnen we weer pratenquote:Op zondag 27 december 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
![]()
Boeiend! Vier je mee?
*geeft Rex een koude HJ
Zolang de datum in de lente (of in de zomer) is, zou het goed moeten komen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, je verandert ook snel van gedachte.
Net alsof een meisje zoals Paula zo lang op je wachtquote:Op zondag 27 december 2009 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang de datum in de lente (of in de zomer) is, zou het goed moeten komen.
Weltruste!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang de datum in de lente (of in de zomer) is, zou het goed moeten komen.
graag of niet.quote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef jna het volgende:
[..]
Net alsof een meisje zoals Paula zo lang op je wacht
Nee, ff andere zorgen gehad... hoop het vandeweek te doenquote:Op zondag 27 december 2009 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, heb je dat documentje al gefixed?
Seizoensplayerquote:Op zondag 27 december 2009 22:21 schreef jna het volgende:
[..]
Hij heeft nog kapsones ook![]()
Onze summerplayer
have fun.quote:Op zondag 27 december 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala kiest voor jna.
die wilt me tenminste wel.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala kiest voor jna.
die wilt me tenminste wel.
Ik snap zo waarom jij nooit sjans hebtquote:Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef DjRex89 het volgende:
ER BLO....
oh.. laat ook maar zitten...
Wij staan al in volle bloei manquote:Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef DjRex89 het volgende:
ER BLO....
oh.. laat ook maar zitten...
Oh, leg uit?quote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik snap zo waarom jij nooit sjans hebt
* jna Pakt notitieblok en gaat zittenquote:Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala mompelt iets over meiden en dingen die je niet moet doen
quote:Op zondag 27 december 2009 22:33 schreef jna het volgende:
[..]
* jna Pakt notitieblok en gaat zitten
Leg uit Paula, leg uit
Kom maar op met dat lijstje?quote:Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
*pakt pen en papier.quote:Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kom maar op met dat lijstje?
Ik zie de link niet met mijn post namelijk
In detail dingen uitleggenquote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Puala het volgende:
[..]ik ga je echt niet in detail dingen uitleggen
Dat soort dingen voel je toch wel aan.quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In detail dingen uitleggen![]()
Ik zeg alleen "Er bloeit wat" en jij reageert daarop met een vage reactie die je nu zelf niet kan uitleggen?
Gelukkig weet ik wie het zegtquote:Op zondag 27 december 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat soort dingen voel je toch wel aan.
quote:
Zeg dat danquote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen Roué Verveer gekeken blijkbaar.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zeg dat dan
Over een jaar of 6 is het zeker perfectHet ligt niet aan ons, het zijn de vrouwen...
Weltruste!quote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef The_Dean het volgende:
En drank!
Het is feest
Nu herinner je mij er ook aan om weer in mn boek te beginnenquote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Bravebart het volgende:
Ben al op bladzijde 81 van mn boek, dus het schiet lekker op
/update
Truste Lienquote:
Hertog Jan, Duhhhhhquote:
Idd, kruip achter dat beeldscherm vandaan, films kijken doe je maar als je getrouwd bentquote:Op zondag 27 december 2009 23:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu herinner je mij er ook aan om weer in mn boek te beginnen
Cola beerenburgquote:
Dan zou ik al jaren getrouwd moeten zijnquote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, kruip achter dat beeldscherm vandaan, films kijken doe je maar als je getrouwd bent
Okquote:
Slaapse.quote:Op zondag 27 december 2009 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Truste Lien
Jij was er niet, toen ik zei dat ik ga slapen.
Same here.quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zou ik al jaren getrouwd moeten zijn
Dus jij wil volgend jaar al trouwenquote:
Lijkt me niet echt een probleem, zolang ze maar niet zuur smaken toch?quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef jna het volgende:
Kunnen toastjes bederven? Ik heb hier toastjes staan die tenminste houdbaar zijn tot mei 2009. Maar dat kan toch geen kwaad? behalve dat ze misschien minder krokant zijn ofzo
Nope, kan niks mis aan zijnquote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef jna het volgende:
Kunnen toastjes bederven? Ik heb hier toastjes staan die tenminste houdbaar zijn tot mei 2009. Maar dat kan toch geen kwaad? behalve dat ze misschien minder krokant zijn ofzo
Eerder al liefstquote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus jij wil volgend jaar al trouwen
Ik wist trouwens helemaal niet dat Haust ook toastjes maakt die groen zijn?quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een probleem, zolang ze maar niet zuur smaken toch?
Al een datum voor het feest? Dan moet SKAge SC toch wel kunnen debuteren lijkt me zoquote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eerder al liefstIk ga in de lente daten (
), dan beetje aanmodderen en dan moet er begin winter wel getrouwd kunnen worden toch?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wist trouwens helemaal niet dat Haust ook toastjes maakt die groen zijn?
Nieuwe serie, speciaal voor de lentequote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wist trouwens helemaal niet dat Haust ook toastjes maakt die groen zijn?
Geen idee. Moet ik nog ff overleggen met die mezzo-Surinaamsterquote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al een datum voor het feest? Dan moet SKAge SC toch wel kunnen debuteren lijkt me zo
Hmm ok, wordt toch wel een oer Hollandse bruiloft?quote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee. Moet ik nog ff overleggen met die mezzo-Surinaamster
Ja joh, met boerenkool en worstquote:Op zondag 27 december 2009 23:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm ok, wordt toch wel een oer Hollandse bruiloft?
quote:
Zal ik een Hyve maken?quote:Op zondag 27 december 2009 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik ook al mijn eigen toastjes
En dan dumpen we de irritanten gasten in een boot en die kieperen we om.quote:Op zondag 27 december 2009 23:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En met de vrijgezellenavond zaklopen en spijkerpoepen
Die mogen gewoon op voorhand al niet meequote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan dumpen we de irritanten gasten in een boot en die kieperen we om.
Het is iig wel in je seizoenquote:
Kunnen we ook niet doen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef jna het volgende:
Ja, we kunnen ook Surinaamse muziek gaan spelen met SKAge SC
Ik ben voorquote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef jna het volgende:
Ja, we kunnen ook Surinaamse muziek gaan spelen met SKAge SC
quote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef Bravebart het volgende:
Van mij wel, maar dan nu wel echt komen dan heAls je een luctortje doet maak ik je kapot
Welk instrument ging je nou doen? Percussie?quote:
Ja, wij doen percussie ja. Lekker rammen op die trommelsquote:Op maandag 28 december 2009 00:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Welk instrument ging je nou doen? Percussie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |