Volgens mij welquote:Op zondag 27 december 2009 19:04 schreef jna het volgende:
De rest faalt ook met het vinden van die topic?
Ik weet een hele goede manier om energie te verbrandenquote:Op zondag 27 december 2009 18:57 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Mooi, want magere mannen...![]()
In 6 maanden was 't eraf ja, gewoon bijna alle suikers (koolhydraten) schrappen + veel eiwitten eten (kaas, vlees, vis etc). Het lastige is echter op gewicht blijven. Toch maar weer een abo op de sportschool nemen.
Hihi, thanks! En je hebt gelijk hoor. Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend en ik was bang het fout te doen.quote:
Oh, zo moeilijk is het niet hoorquote:Op zondag 27 december 2009 19:06 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hihi, thanks! En je hebt gelijk hoor. Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend en ik was bang het fout te doen.
Ik heb nooit seks ja.quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet een hele goede manier om energie te verbranden
* L.no geeft bitchslap.quote:Op zondag 27 december 2009 18:55 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent al bezet![]()
Hoewel ik ook voor de Surinaamse zou gaan als ik jou was![]()
Nee hoor, geintje L.no
Wees maar niet bang hoorquote:
Blijkbaar niet actief genoeg. Op je rug liggen telt niet mee hè..quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
Hij komt toch niet. Smoesjes in overvloed.quote:Op zondag 27 december 2009 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg hallo, ik ga me daar je jongensdroom waarmaken. Dacht 't niet he
quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Moet je eerst even de weersvoorspelling checken.
Daar kun je wel is gelijk in hebben jaquote:Op zondag 27 december 2009 19:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij komt toch niet. Smoesjes in overvloed.
Ja, dat bedoelde ik dubbelzinnig.
Ik heb de ballen wel om te komen. Maar ik vind tattoo's een no noquote:Op zondag 27 december 2009 19:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij komt toch niet. Smoesjes in overvloed.
Ja, dat bedoelde ik dubbelzinnig.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg hallo, ik ga me daar je jongensdroom waarmaken. Dacht 't niet he
Jullie kunnen toch ook hierheen komen.quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Moet je eerst even de weersvoorspelling checken.
Tattoo'squote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb de ballen wel om te komen. Maar ik vind tattoo's een no no
Amen. Dan hoef je mij binnenkort tenminste ook niet meer.quote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb de ballen wel om te komen. Maar ik vind tattoo's een no no
Good luck.quote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dan zoek ik wel iemand anders.
Als jij er niet komt moet toch iemand het doenquote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wie zei er dat je mee mocht kijken?
quote:Op zondag 27 december 2009 19:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij er niet komt moet toch iemand het doen
Jij gaat meequote:
Pas maar op Lien, straks ben je 'em kwijt.quote:
daar raak je hem niet mee, schatjequote:Op zondag 27 december 2009 19:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
![]()
En ik vind jannes look-a-likes een dikke nono
Duh.quote:
Wees niet zo lui en ga erheen dan.quote:Op zondag 27 december 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas maar op Lien, straks ben je 'em kwijt.
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2009 19:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Hey sweethearts, ik heb visite! Dus... nog een fijne avond allemaal!![]()
Bye.quote:Op zondag 27 december 2009 19:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Valt mee hoorquote:Op zondag 27 december 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas maar op Lien, straks ben je 'em kwijt.
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Amen. Dan hoef je mij binnenkort tenminste ook niet meer.
[..]
Good luck.
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2009 19:26 schreef Dzjenn. het volgende:
Bye.quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef Puala het volgende:
En nu dozen inpakken en fokstok verplaatsen
Breng hem ff naar het noordenquote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef Puala het volgende:
En nu dozen inpakken en fokstok verplaatsen
quote:Op zondag 27 december 2009 19:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
![]()
En ik vind jannes look-a-likes een dikke nono
Jammerquote:
Onwijsquote:
Ja, blijft vrij sterk.quote:
Jazekerquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JazekerMn pa wist 2/3 en ik 1/3 maar samen maakte ons dat toch een winnend koppel
quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JazekerMn pa wist 2/3 en ik 1/3 maar samen maakte ons dat toch een winnend koppel
quote:
quote:
Geen idee waar je het over hebt, maar gefeli.quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zijn wij voor.quote:Op zondag 27 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]Jullie zijn wel goed voor mn zelfvertrouwen
!
Triviantquote:Op zondag 27 december 2009 19:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar gefeli.
Ze had de LaPo maar heeft geen nieuwe geopend.quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef DjRex89 het volgende:
Moet ik nog teruglezen om de TT te snappen of krijg ik een korte samenvatting?
Terechte TT danquote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze had de LaPo maar heeft geen nieuwe geopend.
L.no!quote:
Lapo lezen en de topicopener bekijken(ook de tijden).. en dan de eerste paar reacties bekijken van het topic.quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef DjRex89 het volgende:
Moet ik nog teruglezen om de TT te snappen of krijg ik een korte samenvatting?
ah ehm.. dat dus.quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze had de LaPo maar heeft geen nieuwe geopend.
Niet meer nodigquote:Op zondag 27 december 2009 19:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Lapo lezen en de topicopener bekijken(ook de tijden).. en dan de eerste paar reacties bekijken van het topic.
jij bent snel in editten.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef L.no het volgende:
[..]
jij bent snel in editten.
Ik wilde hem iig moeite laten doen om terug te lezen.. jij verpest het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |