Ik werk niet en toen ik nog wel werkte vond ik het al even erg als nu. De dagen zijn anders ingedeeld en mijn "schema" klopt niet meer. Als ik eenmaal een beetje aan de dagen gewend ben moet ik weer gaan wennen dat het leven z'n normale gang gaat en dan moet ik zorgen dat ik niet in een dip terecht kom.quote:Op zondag 27 december 2009 18:18 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk: geen werk en lekker eten.
Gelukkig geen last vanquote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef Juup© het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
Ik werk niet en toen ik nog wel werkte vond ik het al even erg als nu. De dagen zijn anders ingedeeld en mijn "schema" klopt niet meer. Als ik eenmaal een beetje aan de dagen gewend ben moet ik weer gaan wennen dat het leven z'n normale gang gaat en dan moet ik zorgen dat ik niet in een dip terecht kom.
Nu niet mijn uitspraken gaan misbruiken hè?!?quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van de buitenkant misschien. De binnenkant is een ander verhaal.
Ik zeg wel eens. I might act human and look like one. But it doesn't mean that I am human.
Mannen komen Mars, vrouwen van Venus en ik kom van Pluto.
Welke uitspraak?quote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Nu niet mijn uitspraken gaan misbruiken hè?!?![]()
Ik ben kwaliteitscontroleur van levensmiddelen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef Repulsor het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
Dat lijkt me wel een geschikte baan als autist haha, veel regeltjes enzoquote:Op zondag 27 december 2009 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben kwaliteitscontroleur van levensmiddelen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 27 december 2009 20:16 schreef Repulsor het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een geschikte baan als autist haha, veel regeltjes enzo
Van mij afbijten heb ik ook geleerd. Dat moet ook wel. Afgezien iedereen die anders is met de nek wordt aangekeken.quote:Op zondag 27 december 2009 20:21 schreef Repulsor het volgende:
Ik heb lang in de transport gewerkt, laden en lossen in een loods. Niet echt fijn, omdat je veel met chauffeurs werkt die niet verder komen dan het Kabouter Plop nivo, maar wel met hun grote bek over iedereen heenlopen. Heeft me wel geleerd om van me af te bijten, maar echt geweldig was het niet.
Vervelend? Hier niet, juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 27 december 2009 18:14 schreef Juup© het volgende:
Nog even en dan zijn die vervelende "feest"dagen weer voorbij.
Verschil moet er wezen anders wordt het zo saaiquote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vervelend? Hier niet, juist het tegenovergestelde.
Dat is helaas overal zo, als je een beetje afwijkt van wat als "normaal" beschouwd wordt, word je al snel gepest.quote:Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij afbijten heb ik ook geleerd. Dat moet ook wel. Afgezien iedereen die anders is met de nek wordt aangekeken.
Onze trouwe lurkerquote:Op maandag 28 december 2009 10:57 schreef DeepChord het volgende:
tvp
TomTom meenemen.quote:Op maandag 28 december 2009 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Onze trouwe lurker
OMG ik ben gewoon zowaar opgelucht, boek gesloten. ff omkleden en een lekker stuk wandelen(niet dat ik ver kom want dan verdwaal ik
)
Ik vind het maar een raar artikel. Die opmerkingen, dat het 'verontrustend' is dat je kind naar een draaiende wasmachine kijkt of op z'n derde een computerspelletje uitspeelt. Raar dat uitgerekend die twee dingen nu als 'verontrustend' worden gepresenteerd - zo erg lijkt me dat niet. Dat het kind sociaal gezien geheel niet ontwikkelt lijkt me verontrustender, maar daar staat het dan weer niet bij... Slecht geschreven dus.quote:Op maandag 28 december 2009 17:52 schreef Repulsor het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie dit artikel min of meer bekend voorkomt? Het viel me op omdat ik een paar dagen geleden al zoiets gelezen had dat autistische mensen makkelijker opgaan in een fantasiewereld.
En heeft iemand die film Ben-X gezien? Ik wist er toen ie uitkwam wel vanaf maar had m expres genegeerd omdat het me een draak van een film leek, gemaakt door iemand die er zelf te ver vanaf staat..
Heb je erg veel behoefte aan structuur?quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef Juup© het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
Ik werk niet en toen ik nog wel werkte vond ik het al even erg als nu. De dagen zijn anders ingedeeld en mijn "schema" klopt niet meer. Als ik eenmaal een beetje aan de dagen gewend ben moet ik weer gaan wennen dat het leven z'n normale gang gaat en dan moet ik zorgen dat ik niet in een dip terecht kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |