Dat soort mensen moet je niet willen, die zoeken niet iemand om zelf gelukkig mee te worden maar iemand om aan de omgeving te laten zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Veel mensen vallen over die 'maatschappelijke minpunten', kijken niet verder omdat ze niet willen of kunnen.
Wat dat betreft heb je het als autist erg moeilijk, heel erg moeilijk.
Niet alleen als autist hoor. als je niet aan de maatschappelijke schoonheidsidealen voldoet, op latere leeftijd maagd bent, noem maar op. Zat voorbij zien komenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Veel mensen vallen over die 'maatschappelijke minpunten', kijken niet verder omdat ze niet willen of kunnen.
een knap koppie hebben scheelt inderdaad al de helft..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef SeanDaley het volgende:
Bij mij is het uiterlijk niet het probleem, daarom krijg ik weleens meiden op me af, die dan ook heel veel gaan verwachten. Natuurlijk ben ik voor mijn gevoel iets minder autistisch zoals meeste mensen me voorstellen, terwijl ik een prima camouflage van mijn handicap kan maken. Maar als het puntje bij paaltje komt ben ik wel zo houterig als Pinokkio in zulke situaties.
En over ruimdenkend/laconiek. We weten hoe het is om zo te zijn, dus zijn we minder snel bevooroordeeld. Ik denk dat, dat één van de grootste pluspunten is. Ik zou een meisje met autisme/schizofrenie ook niet zomaar afwijzen, maar eerst willen weten hoe lang ik er mee kan leven, of het misschien wel iets is wat je kan dragen omdat haar goede eigenschappen het afvinken.
Helemaal als je ook nog eens werkloos bent, dan is de kans om iemand te vinden gewoon 0,0001.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
+1, helemaal mee eens!quote:
Ja, er zal zeker wel gevoel zijn.. juist heel veel, maar ik heb naast een ASS ook Borderline... of mooier gezegd; een Emotionele Regulatie Stoornis. En het is een heel verhaal om het allemaal heel goed uit te leggen, maar het komt er op neer dat het allemaal bijzonder moeilijk voor mij is. En daardoor, ook bijzonderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom zou je geld moeten hebben, om je vriendin mee uit eten te nemen? Om met haar naar de bios te gaan?
Toegegeven ik vind uit eten gaan of een bios heerlijk. Maar ik moest er laatst aan denken. Mijn ex deed nooit wat met me omdat hij geen geld had. Regelmatig ruzie om gehad, ik omdat k me stierlijk verveelde en hij omdat ik nooit tevreden was.
Was vorige week met mijn huidige vriend naar t strand. Heb zelden zo'n leuke dag gehad. En als je t colaatje niet mee rekent, nog gratis ook!
Maar even uit nieuwsgierigheid, mocht je bijv iemand vinden die door je buien heen kijkt, en desondanks blijft, denk je niet dat dat een bepaald gevoel veroorzaakt, het weten dat er iemand is die er echt voor jou is ondanks alles, en ook blijft.. Dat die buien dan ook zullen minderen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef SeanDaley het volgende:
Al die namen he. Ik heb ook maar naief geluisterd naar wat een psychiater zei. Misschien is het wel voorgelogen, en heb ik helemaal niks. Is het gewoon iets psychisch, wat zich heeft geadapteerd aan wat het is wat ik gelezen, gezien en gehoord heb. Nah grapje, zou wel leuk zijn.
Soms voelt het minder erg dan het is, als ik naar films of lotgenoten kijk. Vooral omdat ik veel met taal kan, ik kan mezelf heel goed verwoorden, en voornamelijk in metaforen, wat alweer in tegenstrijd gaat met wat PDD-NOS vaak is.
Het meest grappige is, als mensen niet geloven dat ik het heb, dat ik het dan ook nog ga verdedigen dat ik het wel heb. Raar persoon dat ik ben.
Wel bij de autisten, maar dan bij de lastig te omschrijven typesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef SeanDaley het volgende:
Dus ik hoor niet bij de normale mensen, maar ook niet bij de autistenwat een eenzaamheid.
Maar dat moet al met al voor jou toch geen probleem zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef SeanDaley het volgende:
Als man zijnde is internet een hel om een vrouw te ontmoeten. Je moet eerst de indruk doen vergeten dat juist JIJ geen vieslak bent die alleen sex wil of zijn dingdong op de webcam wil laten zien. Heb je dat gedaan, moet je door de kortaf-zone komen. Waar ze alleen met smileys op MSN reageren om toch nog beleefd te blijven. Is dat je gelukt moet je het gevoel krijgen dat ze het leuk vind om met je te praten. Dit weet je doordat zij ook eens een MSN-gesprek begint (als je haar MSN uiteindelijk hebt gekregen, wat al heel wat is ala "Nee sorry ik geef geen MSN aan vreemden" en even later op iemand anders zijn profiel; Oh wat ben jij hot magik je msn :$).
Dit proces duurt ongeveer 1 maand, hangt er vanaf hoe goed je bent in praten en je een knappe kop hebt. Want als je geen foto hebt van jezelf, kan je beter niet beginnen er aan. Als je dat hebt overleeft, wonder boven wonder na 1/100 meiden. Moet je zorgen dat je dagelijks met haar praat en zo snel mogelijk haar telefoonnummer weet te scoren(beetje playerig, maar goed anders bloed het dood). Ik heb van alle pogingen die ik geprobeerd heb een interessant meisje te leren kennen maar één ontmoet en die heeft me daarna eigenlijk 'fatsoenlijk' genegeerd.
Het komt er op neer, dat je op internet veel meer van jezelf moet laten zien aan mensen die je niet in real life kent. Je moet de afwezigheid van fysiek compenseren met bakken innerlijk. Maar goed dat is mijn ervaring.
Oja, het kan ook zijn dat iemand fake is. Gelijk iemand om webcam vragen is fout, en je vraagt ook niet aan iemand: ben jij fake? Dus doe je research dan goed.
Al met al, internet~daten is niet voor mij als man zijde weg gelegd + dat ik heel moeilijk een platonische relatie kan onderhouden met meisjes waar ik goed mee kan praten. Vooral als ze single zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |