abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76519601
ik is niet duidelijk, denk ik

ik vind dr leuk ja, tis een leuk meisje, maar ze geeft steeds verschillende signalen af (grillig) en dus weet ik niet wat ik met dr aanmoet.

ik heb dr al een tijdje terug een topic over aangemaakt (zoek naar ik wil normaal!), en users zeiden dat ik dr gewoon moest negeren en op naar de volgende. specifiek gezien lijkt het erop dat ze me misschien wel leuk vind en daar niet aan toe wil geven, of dat ze me gewoon aan t lijntje houdt dat ik dus geen nieuwe chick "mag" scoren

heb dr trouwens een tijdje terug wijsgemaakt dat ik n prachtige bijnaam voor dr had nu krijg ik elke dag een sms'je wanneer ik t ga vertellen wehehehe
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_76524474
Op naar de volgende?

Puberliefde. Beetje plagen is leuk.
had je haar nou gevraagd wat nu de bedoeling was? Gewoon op de vrouw af, vind je me leuk, ja of nee. Ik voel me af en toe echt oud maar moet er niet aan denken om zo om elkaar heen te draaien zonder duidelijkheid te hebben over langere periode.
pi_76524637
Kreeg per mail door dat mijn foto's zijn verzonden Ben razend benieuwd want a) het zijn gewoon te gekke foto's en b) het is een nieuwe service, heb verschillende afdruksoorten gekozen en o.a. voor een goeie vriend van mij een posterformaat op reteduur papier.. Hij is ook de enige mazzelpik waar ik dergelijke dingen voor uittest waar die dan ook érg blij mee is. Dus als t goed is zijn ze morgen binnen Moet ik tot morgen avond wachten want ik heb geen brievenbus sleutel

Oh en ik heb mijzelf getracteerd op een nieuwe outfit Een inimini rokje (zwart, en ik moet vooral niet gaan bukken) en een weinig verhullend spaghettitopje met een bolero Klinkt hoerig maar het is trés chique voor de nieuwe tour zaterdagavond.
pi_76531235
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pfff ik ben al 27 en heb nog steeds geen droombaan
Kan je ook wel vergeten vrees ik. Het erge is dat je dan zeker niet de enige bent.

Achterlijk bestel dat een droombaan voors slecht een paar mogelijk is....

En niet te vergeten de gangbare - maar zeer dodelijke- maatschappelijk basisassumptie dat werken vooral niet leuk mag zijn.... owee..
pi_76531303
er zit nog een nuance tussen je droombaan uitoefenen en werk doen wat je leuk vind/waar je voldoening uit haalt.
Ik vind het jammer dat er een groep is die dat laatste ook niet kan zeggen.. Dát zou anders moeten
pi_76531475
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef Cassandra87 het volgende:
er zit nog een nuance tussen je droombaan uitoefenen en werk doen wat je leuk vind/waar je voldoening uit haalt.
Ik vind het jammer dat er een groep is die dat laatste ook niet kan zeggen.. Dát zou anders moeten
Het hele bestel zou anders moeten. Dit bestel is alleen op lompigheid gebaseerd. Namelijk op het recht van de sterkste.

We zijn nog geen stap verder met de evolutie wat dat betreft.
pi_76535976
hm...kwa droombaan ik geloof zelf niet dat dat bestaat. De realiteit is altijd anders..dan je zou willen. Dus tja je kan wel een leuke of toffe baan hebben enzo, maar droombaan..daar trek ik mijn twijfels bij.

En liefde..jeetje wat een vervelend maar "leuk"verscihijnsel denk ik. Want het is leuk om je bij iemand goed te voelen en er alles mee te willen delen..maar toch is het tegelijkertijd niet zo prettig.

EN ik moet zeggen dat ik vind dat films niet altijd een evengoede invloed hebben op de gedachtengang van de mens en zijn visie.
pi_76537733
liefde is heerlijk verliefdheid wat minder geloof ik hehe maar dat is al zo lang geleden. Alhoewel.. als ik de beschrijvingen lees heb ik dat nog nooit gehad (knikkende knieen, niet kunnen eten)
Weet niet of ik dat ooit ga mee maken en of ik dat ooit nog wil mee maken want stiekem ben ik wel tevree zo
Maar t feit dat er iemand is die er altijd voor je is en om gewoon lekker savonds mee op de bank te zitten is heerlijk. Moet wel zeggen dat er weinig filmsfeer aan t pas komt hoor
pi_76538438
Liefde is in ieder geval wat anders dan koude handen.
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
pi_76538520
ik had anders behoorlijk koude handen vanmiddag en mijn vriend ook, vind ie leuk om mee te pesten
pi_76538678
Koude handen is irritant, dan kan je niet goed gamen
pi_76538892
zíjn
Ik game gelukkig niet
Maar ik verveel me wel.. denk dat ik zo mijn hp boek uit ga lezen
pi_76539039
Noh, 'gelukkig niet' ook, vervreemd me nog verder Nou nou, ik lees gelukkig geen hp boek (wat is het, een printer handleiding?)
pi_76540073
Laat op een forum iets gelezen over autisme + Wajong = kapitaalvernietiging, zie:

Forum van Stichting Corv

Met een goede baan gaat die Wajong-uitkering na een reeks ervaringsjaren (bruto) wel drie keer over de kop. En dan is er sprake van een enorme winst! Er zijn mensen met autisme die net iets vlotter kunnen praten en het daardoor echt ver schoppen.

Ik lees dat er mensen zijn die hele cursussen volgen over Asperger. Die zijn heel erg bezig zichzelf aan het analyseren. Aan mij is dat niet meer besteed, met de nieuwe werkweek van 36 uur. Door de aanhoudende kou en extreme gladheid is het leven wel wat zwaarder geworden, merk ik. Alles kost meer energie.
pi_76540839
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef sempron2400 het volgende:
Laat op een forum iets gelezen over autisme + Wajong = kapitaalvernietiging, zie:

Forum van Stichting Corv

Met een goede baan gaat die Wajong-uitkering na een reeks ervaringsjaren (bruto) wel drie keer over de kop. En dan is er sprake van een enorme winst! Er zijn mensen met autisme die net iets vlotter kunnen praten en het daardoor echt ver schoppen.

Ik lees dat er mensen zijn die hele cursussen volgen over Asperger. Die zijn heel erg bezig zichzelf aan het analyseren. Aan mij is dat niet meer besteed, met de nieuwe werkweek van 36 uur. Door de aanhoudende kou en extreme gladheid is het leven wel wat zwaarder geworden, merk ik. Alles kost meer energie.
Dat van dat door de kou alles meer moeite kost ben ik het eens. ..ik zit nu om 10 uur op mn bed met de pc.
En die curssusen kunnen handig zijn, maar ach..als je al je hele leven ermee leeft en er redelijk mee kan omgaan...dan is het toch niet echt nuttig. Tenzij je meer over het hele asperger fenomeen wilt leren. Maar ja..de oorzaak vinden ga je zelf nooit kunnen. Wel handig voor omgeving..dan kunnen ze er zelf wat meer over leren.

Tja...en autisten kunnen het wel degelijk ver schoppen, alleen kost het ze meer moeite. Natuurlijk zijn er altijd diegene die het meer moeite kost, en sommige bij wie het gewoon niet gaat.
pi_76549567
Adam
http://www.moviemeter.nl/film/57882

net gezien, wel een leuke film. Ik herken me er niet helemaal in, alleen sommige trekken. Wel goed gespeeld, vond het alleen wat onrealistisch dat zo'n meisje verliefd werd op de jongen, niet dat ik het hem niet gun.
pi_76553542
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:25 schreef SeanDaley het volgende:
Adam
http://www.moviemeter.nl/film/57882

net gezien, wel een leuke film. Ik herken me er niet helemaal in, alleen sommige trekken. Wel goed gespeeld, vond het alleen wat onrealistisch dat zo'n meisje verliefd werd op de jongen, niet dat ik het hem niet gun.
ff kijken
pi_76558471
Trailer gezien.
Vanaf de trailer: Waarom zou t onrealistisch zijn? Misschien moet ik daar de film voor zien (misschien vanavond)
maar vanaf de trailer beoordeeld, leuke jongen, hij is anders maar zij doet haar best om zich dusdanig in te leven dat daarmee te leven valt. Niets mis mee. Maar kan daar misschen meer zinnigs over zeggen als ik de film heb gezien
pi_76558907
Het zou wel kunnen dat ze op hem valt, maar ik geloof er wel in dat een vrouw zonder autisme veel meer nodig heeft. Omdat ze zoveel niet begrijpt wat hij doet en niet doet. Maar het is wel een hartverwarmende film, met geen cliche einde.
pi_76559003
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef SeanDaley het volgende:
Het zou wel kunnen dat ze op hem valt, maar ik geloof er wel in dat een vrouw zonder autisme veel meer nodig heeft. Omdat ze zoveel niet begrijpt wat hij doet en niet doet. Maar het is wel een hartverwarmende film, met geen cliche einde.
Gelukkig begrijpt mijn vrouw mij maar al te goed al is het niet altijd even gemakkelijk voor haar
pi_76559049
jawel maar misschien ben ik ouderwets, als je voor iemand valt ga je voor diegene, en 'maatschappelijke minpunten' vallen niet eens meer op. En ik denk echt dat er met sommige dingen te leven valt (heel goed zelfs) met een flinke dosis begrip.
Al vermoed ik dat er wel grenzen zijn.. Maar daar kan ik niet over mee praten.
Maar de film is goed ontvangen, goeie recensies dus ik ben benieuwd. Hoop dat mijn vriend zin heeft om mee te kijken vanavond, leuk
pi_76559076
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gelukkig begrijpt mijn vrouw mij maar al te goed al is het niet altijd even gemakkelijk voor haar
Makkelijk zal t niet altijd zijn nee, maar zeker niet onmogelijk
gelukkig maar
pi_76559183
Voor mij voelt het onmogelijk om zo een begripvolle dame te vinden haha. Peer-pressure all over the place. Je hebt wel gelijk dat die jongen zijn uiterlijk mee heeft, dat je in eerste instantie niet ziet dat hij het heeft. Maar als ie begint te praten..haha.
pi_76560017
Ik denk er wat laconiek over omdat ik hele andere normen en waarden heb dan een groot aantal. Ik doe niet zo moeilijk over beperkingen. En daar over gesproken.. Had eens een keer contact met iemand waar ik vooraf echt dacht van, mm, dat gaat echt moeilijk worden als ik dat zo hoor..
Na een tijdje contact bleek t echter 10000% mee te vallen en voelde ik mijzelf af en toe nog beperkter Dus het is maar net hoe je beiden er mee om gaat.

Maar 'helaas' is het wel zo dat irl een knappe vent eerder de aandacht trekt dan iemand minder knap en die ook nog eens vreemde tics heeft..
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:41:00 #200
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_76561327
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef Cassandra87 het volgende:
jawel maar misschien ben ik ouderwets, als je voor iemand valt ga je voor diegene, en 'maatschappelijke minpunten' vallen niet eens meer op. En ik denk echt dat er met sommige dingen te leven valt (heel goed zelfs) met een flinke dosis begrip.
Al vermoed ik dat er wel grenzen zijn.. Maar daar kan ik niet over mee praten.
Maar de film is goed ontvangen, goeie recensies dus ik ben benieuwd. Hoop dat mijn vriend zin heeft om mee te kijken vanavond, leuk
Veel mensen vallen over die 'maatschappelijke minpunten', kijken niet verder omdat ze niet willen of kunnen.
Wat dat betreft heb je het als autist erg moeilijk, heel erg moeilijk.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')