Kan je ook wel vergeten vrees ik. Het erge is dat je dan zeker niet de enige bent.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pfff ik ben al 27 en heb nog steeds geen droombaan
Het hele bestel zou anders moeten. Dit bestel is alleen op lompigheid gebaseerd. Namelijk op het recht van de sterkste.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef Cassandra87 het volgende:
er zit nog een nuance tussen je droombaan uitoefenen en werk doen wat je leuk vind/waar je voldoening uit haalt.
Ik vind het jammer dat er een groep is die dat laatste ook niet kan zeggen.. Dát zou anders moeten
Dat van dat door de kou alles meer moeite kost ben ik het eens. ..ik zit nu om 10 uur op mn bed met de pc.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef sempron2400 het volgende:
Laat op een forum iets gelezen over autisme + Wajong = kapitaalvernietiging, zie:
Forum van Stichting Corv
Met een goede baan gaat die Wajong-uitkering na een reeks ervaringsjaren (bruto) wel drie keer over de kop. En dan is er sprake van een enorme winst! Er zijn mensen met autisme die net iets vlotter kunnen praten en het daardoor echt ver schoppen.
Ik lees dat er mensen zijn die hele cursussen volgen over Asperger. Die zijn heel erg bezig zichzelf aan het analyseren. Aan mij is dat niet meer besteed, met de nieuwe werkweek van 36 uur. Door de aanhoudende kou en extreme gladheid is het leven wel wat zwaarder geworden, merk ik. Alles kost meer energie.
ff kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:25 schreef SeanDaley het volgende:
Adam
http://www.moviemeter.nl/film/57882
net gezien, wel een leuke film. Ik herken me er niet helemaal in, alleen sommige trekken. Wel goed gespeeld, vond het alleen wat onrealistisch dat zo'n meisje verliefd werd op de jongen, niet dat ik het hem niet gun.
Gelukkig begrijpt mijn vrouw mij maar al te goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef SeanDaley het volgende:
Het zou wel kunnen dat ze op hem valt, maar ik geloof er wel in dat een vrouw zonder autisme veel meer nodig heeft. Omdat ze zoveel niet begrijpt wat hij doet en niet doet. Maar het is wel een hartverwarmende film, met geen cliche einde.
Makkelijk zal t niet altijd zijn nee, maar zeker niet onmogelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpt mijn vrouw mij maar al te goedal is het niet altijd even gemakkelijk voor haar
Veel mensen vallen over die 'maatschappelijke minpunten', kijken niet verder omdat ze niet willen of kunnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef Cassandra87 het volgende:
jawel maar misschien ben ik ouderwets, als je voor iemand valt ga je voor diegene, en 'maatschappelijke minpunten' vallen niet eens meer op. En ik denk echt dat er met sommige dingen te leven valt (heel goed zelfs) met een flinke dosis begrip.
Al vermoed ik dat er wel grenzen zijn.. Maar daar kan ik niet over mee praten.
Maar de film is goed ontvangen, goeie recensies dus ik ben benieuwd. Hoop dat mijn vriend zin heeft om mee te kijken vanavond, leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |