Ik ook niet. Vuurwerk is niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:42 schreef francis998 het volgende:
[..]
ja..maar ik heb ook mooi vuurwerk op kosten van de buren..jajajaDat is nog beter.En naast mij zit een flat..met veel gezinnen en mensen..dus nog meer vuurwerk dan vroeger
![]()
zelf geef ik geen cent uit aan vuurwerk..
tja...druk bezig met vuurwerk kijken..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Enthousiasme
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!
Leuk tochquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:59 schreef francis998 het volgende:
happy new year.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo slim als ik ben..heb ik vuurwerk met mn mobiell gefilmd..maar op zn kop
Dan draai jij het filmpje toch gewoon omquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:59 schreef francis998 het volgende:
happy new year.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo slim als ik ben..heb ik vuurwerk met mn mobiell gefilmd..maar op zn kop
Gelukkig is het nu weer voorbij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:13 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf
[ afbeelding ]
na alle drukte en prikkels van gisteren. Mijn schouders e.d. doen gewoon pijn van de spanning en mijn hoofd doet zeer.
Uploaden naar een filmbewerkingsprogramma.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef francis998 het volgende:
zo..oud en nieuw voorbij. Gisteravond half 2 lag ik te lekker te slapen..en jeetje tijdens het vuurwerk kijken wat kon ik soms schrikken..en word er wel wat nerveus van
Net de douche uit..vandaag alvast wat kerstversiering bewaard...maar de boom mag pas op 7 Jan. Traditie..
En lekker een film gekeken.
Enne filmpjes omdraaien..hoe doe je dat?
En..juup het is weer voorbij..dus gewoon lekker gaan genieten van het nieuwe jaar.
mmm...ga ik straks ff proberenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uploaden naar een filmbewerkingsprogramma.
jij ook gelukkig nieuwjaar!.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:07 schreef robuust89 het volgende:
woei! gelukkig Nieuwjaar!![]()
ben net terug uit Berlijn, waar ik een heel vet Nieuwjaar gevierd heb![]()
maar man, wat was het daar graf- takke- poep- allesjezusdruk gek! ik kan er op zich wel tegen, maar enough is enough :p
+1 voor juup's woord van het jaar :p
goede voornemens: tegen die meid zeggen die me wel/niet/wel/niet/wel leuk vind dat ik simpelweg duidelijkheid wil, de grote "weet waar je aan toe bent" showkortom, wat wil je van me?
![]()
en voor de rest kont trappen in alles wat ik doe(he, ze hoeven toch niet realistisch te zijn?
)
hoezo hallo ambtenaren??quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:41 schreef sempron2400 het volgende:
hallo ambtenaren
Wat dachten jullie ervan?
Stoppen met roken is een bekend goed voornemen. Bedenk dat het dit jaar moeilijker is om aan goede voornemens te houden, vanwege de strenge winter.
Ik niet!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:00 schreef francis998 het volgende:
[..]
hoezo hallo ambtenaren??
en tja..de winter helpt zeker niet mee...vandaag de laaste sigaret opgerookt. En stoppen met roken..wie heeft dat niet als voornemen...
Ik want ik rook nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:00 schreef francis998 het volgende:
[..]
hoezo hallo ambtenaren??
en tja..de winter helpt zeker niet mee...vandaag de laaste sigaret opgerookt. En stoppen met roken..wie heeft dat niet als voornemen...
daar ben ik het mee eens...en ik doe het omdat het goed is om gezond het jaar te beginnen..en ik omdat ik 3 maanden sigaret vrij was..en er nog 1 over had..dus die opgerookt...en klaar is het.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Ik niet!
Dat moet je doen wanneer je voelt dat je er klaar voor bent, als je lekker in je vel zit, etc. Niet omdat een stel schapen 1 Januari aanwijzen als dé dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |