Ik ook niet. Vuurwerk is niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:42 schreef francis998 het volgende:
[..]
ja..maar ik heb ook mooi vuurwerk op kosten van de buren..jajajaDat is nog beter.En naast mij zit een flat..met veel gezinnen en mensen..dus nog meer vuurwerk dan vroeger
![]()
zelf geef ik geen cent uit aan vuurwerk..
tja...druk bezig met vuurwerk kijken..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Enthousiasme
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!
Leuk tochquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:59 schreef francis998 het volgende:
happy new year.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo slim als ik ben..heb ik vuurwerk met mn mobiell gefilmd..maar op zn kop
Dan draai jij het filmpje toch gewoon omquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:59 schreef francis998 het volgende:
happy new year.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo slim als ik ben..heb ik vuurwerk met mn mobiell gefilmd..maar op zn kop
Gelukkig is het nu weer voorbij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:13 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf
[ afbeelding ]
na alle drukte en prikkels van gisteren. Mijn schouders e.d. doen gewoon pijn van de spanning en mijn hoofd doet zeer.
Uploaden naar een filmbewerkingsprogramma.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef francis998 het volgende:
zo..oud en nieuw voorbij. Gisteravond half 2 lag ik te lekker te slapen..en jeetje tijdens het vuurwerk kijken wat kon ik soms schrikken..en word er wel wat nerveus van
Net de douche uit..vandaag alvast wat kerstversiering bewaard...maar de boom mag pas op 7 Jan. Traditie..
En lekker een film gekeken.
Enne filmpjes omdraaien..hoe doe je dat?
En..juup het is weer voorbij..dus gewoon lekker gaan genieten van het nieuwe jaar.
mmm...ga ik straks ff proberenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uploaden naar een filmbewerkingsprogramma.
jij ook gelukkig nieuwjaar!.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:07 schreef robuust89 het volgende:
woei! gelukkig Nieuwjaar!![]()
ben net terug uit Berlijn, waar ik een heel vet Nieuwjaar gevierd heb![]()
maar man, wat was het daar graf- takke- poep- allesjezusdruk gek! ik kan er op zich wel tegen, maar enough is enough :p
+1 voor juup's woord van het jaar :p
goede voornemens: tegen die meid zeggen die me wel/niet/wel/niet/wel leuk vind dat ik simpelweg duidelijkheid wil, de grote "weet waar je aan toe bent" showkortom, wat wil je van me?
![]()
en voor de rest kont trappen in alles wat ik doe(he, ze hoeven toch niet realistisch te zijn?
)
hoezo hallo ambtenaren??quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:41 schreef sempron2400 het volgende:
hallo ambtenaren
Wat dachten jullie ervan?
Stoppen met roken is een bekend goed voornemen. Bedenk dat het dit jaar moeilijker is om aan goede voornemens te houden, vanwege de strenge winter.
Ik niet!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:00 schreef francis998 het volgende:
[..]
hoezo hallo ambtenaren??
en tja..de winter helpt zeker niet mee...vandaag de laaste sigaret opgerookt. En stoppen met roken..wie heeft dat niet als voornemen...
Ik want ik rook nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:00 schreef francis998 het volgende:
[..]
hoezo hallo ambtenaren??
en tja..de winter helpt zeker niet mee...vandaag de laaste sigaret opgerookt. En stoppen met roken..wie heeft dat niet als voornemen...
daar ben ik het mee eens...en ik doe het omdat het goed is om gezond het jaar te beginnen..en ik omdat ik 3 maanden sigaret vrij was..en er nog 1 over had..dus die opgerookt...en klaar is het.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Ik niet!
Dat moet je doen wanneer je voelt dat je er klaar voor bent, als je lekker in je vel zit, etc. Niet omdat een stel schapen 1 Januari aanwijzen als dé dag.
lang niet gezien...cassandraquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben al gestopt
Goede voornemen: Nog drukker krijgen als fotografe
Tip: vertel mensen van tevoren dat je oud & nieuw niet leuk vindt en eenzaam bent. Ik heb al vaak dit soort dingen achteraf gehoord van mensen, terwijl ze hartstikke welkom zouden zijn om langs te komen, maar ik dacht dat ze niks te doen hadden. Misschien geldt dat in jouw situatie ook. En anders is afspreken met andere mensen die niks te doen hebben ook een goede optie.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:04 schreef Repulsor het volgende:
Blijf die eenzame oud & nieuws kut vinden...
Ik was er gisteren nog geloof ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:42 schreef francis998 het volgende:
[..]
lang niet gezien...cassandra
en goede tips voor leuke fotos"?
Klinkt erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tip: vertel mensen van tevoren dat je oud & nieuw niet leuk vindt en eenzaam bent. Ik heb al vaak dit soort dingen achteraf gehoord van mensen, terwijl ze hartstikke welkom zouden zijn om langs te komen, maar ik dacht dat ze niks te doen hadden. Misschien geldt dat in jouw situatie ook. En anders is afspreken met andere mensen die niks te doen hebben ook een goede optie.
Datzelfde had ik vandaag in de kerk. En geluk is tegenwoordig ver te zoeken. Crisis, gladheid, een lagere levensstandaard dus en in 5 minuten van A naar B zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:55 schreef Maeghan het volgende:
Ik werd vandaag wel kribbig van al die mensen die elkaar (en mij) een gelukkig nieuwjaar wensten. Je praat met sommige mensen amper, en dan opeens moet je elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen, terwijl het je allebei eigenlijk nauwelijks interesseert of die ander daadwerkelijk gelukkig is. Ik kan daar niet zo goed tegen. Altijd een hekel gehad aan dat soort lege onzin en ik wil er eigenlijk niet aan meedone, maar moet me op m'n werk natuurlijk ook wel een beetje meegaand opstellen. Maar het zoenen heb ik mooi geweigerd =P
Ja..dat vind ik meestal een beetje onzin...collega's elkaareen gelukkig nieuwjaar wensen..ook aan degene die je nooit spreekt..dat vind ik een beetje onzin.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Datzelfde had ik vandaag in de kerk. En geluk is tegenwoordig ver te zoeken. Crisis, gladheid, een lagere levensstandaard dus en in 5 minuten van A naar B zit er niet meer in.
Morgen heb ik vrij, precies op de dag dat iedereen op mijn werk elkaar handen gaat schudden
Niet kunnen communiceren met andere. Bv niet kunnen praten.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:32 schreef sempron2400 het volgende:
Nu we het toch over werk hebben. Ik ken iemand met autisme die sociaal overal buiten valt en heel snel overprikkeld is, maar toch 20-24 uur in de week werkt (deels in een rustige omgeving).
Als we even afzien van een verstandelijke beperking, waaraan moet een autist dan voldoen om echt totaal ongeschikt te zijn om te werken?
daar ben ik het dusdanig mee eens..alleen nog toe te voegen dat ik vind dat de communicatie dermate moeilijk moet zijnof persoonlijke problemen veroorzaakt.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet kunnen communiceren met andere. Bv niet kunnen praten.
Obsessief, ja dat kan ik zéker zijn. Als ik iets nieuws ontdekt heb dan ben ik ook alleen nog maar daar mee bezig. Zo had ik een tijdje geleden ontdekt dat een ligfiets me wel leuk leek, dan ga ik me gelijk op allerlei fora aanmelden, alles erover opzoeken, heb zo'n ding gekocht, en ben alleen nog maar daar mee bezig. Tot iets anders mijn aandacht trekt na een tijdje (meestal paar maanden) en dan kan ik daar weer heel obsessief mee bezig zijn (nu ben ik weer met RC helicopters aan de gang bv ).quote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
daar ben ik het dusdanig mee eens..alleen nog toe te voegen dat ik vind dat de communicatie dermate moeilijk moet zijnof persoonlijke problemen veroorzaakt.
Verder een vraagje....hebben jullie last van het feit dat ze zeggen dat je als autist/asperger etc. nog al eens last kan hebben van obsessiviteit, zo ja, hoe uit dit zich bij jullie?
Ik zelf denk dat ik als ik autist zou blijken te zijn er miss last van zou kunne hebben..omdat soms word ik wakker of loop een of meerdere dagen met bepaalde gedachten in mijn hoofd die er niet uit willen. En als ik slecht geslapen heb zoals vannacht dan is het oncontroleerbaar en raak ervan overstuur..en kan elk klein iets een trigger zijn
jeetje...robuust..wat een verhaal.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef robuust89 het volgende:
mams is lief!![]()
ik heb volgens haar geen verantwoordelijkheidsgevoel, ben lui en ga alle confrontaties uit de weg. jaja.![]()
true, ik heb gewoon geen zin in dat gezeik, dus zeg ik maar nikswat haar dus nog pissiger maakt, want waarom vertel ik niks? omdat ik gezeik krijg. "ja, daarom moet je t ook gewoon vertellen, dan krijg je geen gezeik" owja?
![]()
kortom, het is dus mijn schuld dat de sfeer kut is in huis, omdat ik niks vertel -> geen zin in gezeik. en dat zit niet tussen me oren, als ik al van tevoren weet dat ik gezeik krijg als ik dat dan vertel, dan zeg ik het toch maar, en tataaa! presto!
negatieve spiraal anyone?![]()
oh, en of ik ff niet wil puberen, daar heeft ze geen zin inyeey, gooi je kont tegen de krib!
uiteraard gaat het dus steeds slechter met me, duidelijk![]()
enne, ik heb plannen om uit huis te gaan, ipv, wat goed zoon, je wilt voor jezelf zorgen, krijg ik zo van: je heb geen idee wat dat inhoud, je kan amper voor jezelf zorgen, het is gewoon vluchtgedrag
tuurlijk. zo wel ja
zij vindt dat ik na alles wat zei voor mij gedaan heeft, dat ik ondankbaar ben en schijt aan me ouders heb, dat ik moedwillig de sfeer wil verzieken.
2 uurtjes later is alles weer normaal, alsof er niks gebeurd is. schijn ik ook te doen, als ik ruzie heb met me ouders dan zeg ik niks, en dan wacht ik tot het klaar ishet werkt wel
___________! maar het is meer dat ik simpelweg dichtklap als me ouders boos worden. weet gewoon niet wat te zeggen. en dan zeg ik dus wat ik voel (houtje touwtje) denkt me ma dat ik dr beledig
![]()
niet bepaald een gewenste stabiele thuissituatie.
/rant
zo, hoe was jouw dag?
Ik bedoelde dat ik mensen niet uitnodigde te komen omdat ik dacht dat ze wél wat te doen hadden. Maar blijkbaar sliep ik half toen ik het typte.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Klinkt erg herkenbaar.
Vaak diverse keren wat gevraagd en krijg je nee als antwoord.
Vaak diverse keren wat gevraagd en dan vinden ze het raar dat je dat vraagt.
Dus vraag je niets meer en krijg je opmerkingen waarom je niets meer vraagt![]()
En dan vinden ze dat jij abnormaal bent...
dat is echt wel inzet, want om dat voor elkaar te krijgen heb je toch de inzet nodig. En pricipes ja die heb je er ook wel bij nodig enzo. Maar inzet en energie is toch echt fundamenteel hiervoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh is dat iets autistisch?
Ik houd niet van afhankelijk zijn van anderen dus als ik iets doe of moet doen doe ik dat, of anderen nou mee helpen of niet.
Ik ga zelfs in mijn vakantie nog doorwerkenOm deadlines te halen ofzo.
Volgens mij is dat meer een principe kwestie en een kwestie van inzet.
Hehe herkenbaar ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:13 schreef Sitethief het volgende:
Ik had weer een typisch autistische actie vandaag....
Mij werd gevraagd of ik ff mee wou helpen met sneeuw schuiven op het parkeer terrein, halve bedrijf had al een handje mee geholpen. Dus ik ga vrolijk aan de slag, komt mijn baas een uur later naar buiten, was het dus niet de bedoeling dat ik in mijn eentje de halve parkeerplaats schoon maakte......
Maar ja, vraag een autist iets te doen en het word ook gedaan.
Moet je doen als het binnen je vermogens ligt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
ooh ik moet robuust nog mailen had ik beloofd
Zooo.. zit serieus te overwegen om dit jaar een hbo-opleiding te starten.. Ben benieuwd of ik mijn voornemen kan waar maken
Denk t wel. Heb er zin in. En in ieder geval voldoende steun in de rugquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Moet je doen als het binnen je vermogens ligt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |