abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76279226
quote:
Op donderdag 31 december 2009 22:42 schreef francis998 het volgende:

[..]

ja..maar ik heb ook mooi vuurwerk op kosten van de buren..jajaja Dat is nog beter.En naast mij zit een flat..met veel gezinnen en mensen..dus nog meer vuurwerk dan vroeger
zelf geef ik geen cent uit aan vuurwerk..
Ik ook niet. Vuurwerk is niet aan mij besteed.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76279464
Blijf die eenzame oud & nieuws kut vinden...
pi_76279722
zo stijve vingers van t smsen, mn hele contactenlijst een persoonlijk smsje gestuurd, minstens 6 met wie ik binnekort even wat moet gaan drinken omdat ik ze te lang niet heb gezien.. En dazn straks nog mn hyvelijst af want van niet iedereen heb k een nr
Ben maar een raar kind, zoveel vrienden, ga er zo slecht mee om

Jammer dat er toch nog redelijk wat een eenzame oud en nieuw hebben
Weet ik t goed gemaakt, voor de liefhebbers, volgend oud en nieuw in de vorm van een housewarming bij mij (als mn huisje af is..)
pi_76279818
idd leuk idee voor loners onder ons..ik zal daar niet bij zijn..voor mij ist heilig oud en nieuw met mn ma te vieren en/of familie..
pi_76280414
t leven zuigt en welkom in 2010 mensen...
pi_76280564
Enthousiasme
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!
pi_76280659
Iedereen heel veel sterkte in 2010 !!!!
pi_76281131
happy new year.
Zo slim als ik ben..heb ik vuurwerk met mn mobiell gefilmd..maar op zn kop
pi_76281140
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 00:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Enthousiasme
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!
tja...druk bezig met vuurwerk kijken..
pi_76290005
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 00:59 schreef francis998 het volgende:
happy new year.
Leuk toch is weer eens wat anders.
Gelukkig nieuwjaar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76290122
enthousiasme in de zin van, laten we 2010 pessimistisch beginnen Niet in de zin van, het is stil. Dat komt wel vaker voor
pi_76292219
Ik voel mezelf

na alle drukte en prikkels van gisteren. Mijn schouders e.d. doen gewoon pijn van de spanning en mijn hoofd doet zeer.
pi_76292231
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 00:59 schreef francis998 het volgende:
happy new year.
Dan draai jij het filmpje toch gewoon om
pi_76293226
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:13 schreef Juup© het volgende:
Ik voel mezelf

[ afbeelding ]

na alle drukte en prikkels van gisteren. Mijn schouders e.d. doen gewoon pijn van de spanning en mijn hoofd doet zeer.
Gelukkig is het nu weer voorbij.
14 SHADES OF GREY
pi_76299403
zo..oud en nieuw voorbij. Gisteravond half 2 lag ik te lekker te slapen..en jeetje tijdens het vuurwerk kijken wat kon ik soms schrikken..en word er wel wat nerveus van
Net de douche uit..vandaag alvast wat kerstversiering bewaard...maar de boom mag pas op 7 Jan. Traditie..
En lekker een film gekeken.

Enne filmpjes omdraaien..hoe doe je dat?

En..juup het is weer voorbij..dus gewoon lekker gaan genieten van het nieuwe jaar.
pi_76300175
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef francis998 het volgende:
zo..oud en nieuw voorbij. Gisteravond half 2 lag ik te lekker te slapen..en jeetje tijdens het vuurwerk kijken wat kon ik soms schrikken..en word er wel wat nerveus van
Net de douche uit..vandaag alvast wat kerstversiering bewaard...maar de boom mag pas op 7 Jan. Traditie..
En lekker een film gekeken.

Enne filmpjes omdraaien..hoe doe je dat?

En..juup het is weer voorbij..dus gewoon lekker gaan genieten van het nieuwe jaar.
Uploaden naar een filmbewerkingsprogramma.
14 SHADES OF GREY
pi_76300199
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Uploaden naar een filmbewerkingsprogramma.
mmm...ga ik straks ff proberen
pi_76306082
woei! gelukkig Nieuwjaar!

ben net terug uit Berlijn, waar ik een heel vet Nieuwjaar gevierd heb

maar man, wat was het daar graf- takke- poep- allesjezusdruk gek! ik kan er op zich wel tegen, maar enough is enough :p

+1 voor juup's woord van het jaar :p

goede voornemens: tegen die meid zeggen die me wel/niet/wel/niet/wel leuk vind dat ik simpelweg duidelijkheid wil, de grote "weet waar je aan toe bent" show kortom, wat wil je van me?

en voor de rest kont trappen in alles wat ik doe (he, ze hoeven toch niet realistisch te zijn? )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_76308348
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:07 schreef robuust89 het volgende:
woei! gelukkig Nieuwjaar!

ben net terug uit Berlijn, waar ik een heel vet Nieuwjaar gevierd heb

maar man, wat was het daar graf- takke- poep- allesjezusdruk gek! ik kan er op zich wel tegen, maar enough is enough :p

+1 voor juup's woord van het jaar :p

goede voornemens: tegen die meid zeggen die me wel/niet/wel/niet/wel leuk vind dat ik simpelweg duidelijkheid wil, de grote "weet waar je aan toe bent" show kortom, wat wil je van me?

en voor de rest kont trappen in alles wat ik doe (he, ze hoeven toch niet realistisch te zijn? )
jij ook gelukkig nieuwjaar!.
goede voornemens..heb ik eigenlijk niet..totaal stoppen met roken..hmm..maar ik heb al ruim 3 weken geen sigaret meet gerookt en heb er nog 1 over. Dus ach..als die op is..dan eindigd het.

Enne...wel een goed voornemen robuust..duidelijkheid kan geen kwaad
pi_76326173
hallo ambtenaren
Wat dachten jullie ervan?

Stoppen met roken is een bekend goed voornemen. Bedenk dat het dit jaar moeilijker is om aan goede voornemens te houden, vanwege de strenge winter.
pi_76326746
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:41 schreef sempron2400 het volgende:
hallo ambtenaren
Wat dachten jullie ervan?

Stoppen met roken is een bekend goed voornemen. Bedenk dat het dit jaar moeilijker is om aan goede voornemens te houden, vanwege de strenge winter.
hoezo hallo ambtenaren??

en tja..de winter helpt zeker niet mee...vandaag de laaste sigaret opgerookt. En stoppen met roken..wie heeft dat niet als voornemen.. .
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:15:55 #122
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_76327226
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:00 schreef francis998 het volgende:

[..]

hoezo hallo ambtenaren??

en tja..de winter helpt zeker niet mee...vandaag de laaste sigaret opgerookt. En stoppen met roken..wie heeft dat niet als voornemen.. .
Ik niet!

Dat moet je doen wanneer je voelt dat je er klaar voor bent, als je lekker in je vel zit, etc. Niet omdat een stel schapen 1 Januari aanwijzen als dé dag.
pi_76336383
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:00 schreef francis998 het volgende:

[..]

hoezo hallo ambtenaren??

Ik want ik rook niet
14 SHADES OF GREY
pi_76336695
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Ik niet!

Dat moet je doen wanneer je voelt dat je er klaar voor bent, als je lekker in je vel zit, etc. Niet omdat een stel schapen 1 Januari aanwijzen als dé dag.
daar ben ik het mee eens...en ik doe het omdat het goed is om gezond het jaar te beginnen..en ik omdat ik 3 maanden sigaret vrij was..en er nog 1 over had..dus die opgerookt...en klaar is het.
pi_76336698
Ik ben al gestopt
Goede voornemen: Nog drukker krijgen als fotografe
pi_76336763
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben al gestopt
Goede voornemen: Nog drukker krijgen als fotografe
lang niet gezien...cassandra

en goede tips voor leuke fotos"?
pi_76337017
quote:
Op donderdag 31 december 2009 23:04 schreef Repulsor het volgende:
Blijf die eenzame oud & nieuws kut vinden...
Tip: vertel mensen van tevoren dat je oud & nieuw niet leuk vindt en eenzaam bent. Ik heb al vaak dit soort dingen achteraf gehoord van mensen, terwijl ze hartstikke welkom zouden zijn om langs te komen, maar ik dacht dat ze niks te doen hadden. Misschien geldt dat in jouw situatie ook. En anders is afspreken met andere mensen die niks te doen hebben ook een goede optie.
Sanity is (not) statistical
pi_76337099
Ik werd vandaag wel kribbig van al die mensen die elkaar (en mij) een gelukkig nieuwjaar wensten. Je praat met sommige mensen amper, en dan opeens moet je elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen, terwijl het je allebei eigenlijk nauwelijks interesseert of die ander daadwerkelijk gelukkig is. Ik kan daar niet zo goed tegen. Altijd een hekel gehad aan dat soort lege onzin en ik wil er eigenlijk niet aan meedone, maar moet me op m'n werk natuurlijk ook wel een beetje meegaand opstellen. Maar het zoenen heb ik mooi geweigerd =P
pi_76337143
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:42 schreef francis998 het volgende:

[..]

lang niet gezien...cassandra

en goede tips voor leuke fotos"?
Ik was er gisteren nog geloof ik Maar heb een beetje minder zin in posten
Is voor mij een goede assertiviteitstraining, maar ik merk ook dat ik laks ben. Zoveel artiesten die interesse hebben/hadden in mijn foto's en een behoorlijk netwerk opgebouwd maar die onderhoud ik gewoon bar slecht. Dus dat is mijn voornaamste voornemen. En ik ga binnekort (denk ik..) met regelmaat met mn vriend naar paradiso in de kleine zaal, fijn fotograferen daar.
Maar ik ga nu mijn voornemen weer inlossen dus ik ben weg flink wat achterstand inhalen
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:05:22 #130
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_76337414
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:52 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Tip: vertel mensen van tevoren dat je oud & nieuw niet leuk vindt en eenzaam bent. Ik heb al vaak dit soort dingen achteraf gehoord van mensen, terwijl ze hartstikke welkom zouden zijn om langs te komen, maar ik dacht dat ze niks te doen hadden. Misschien geldt dat in jouw situatie ook. En anders is afspreken met andere mensen die niks te doen hebben ook een goede optie.
Klinkt erg herkenbaar.
Vaak diverse keren wat gevraagd en krijg je nee als antwoord.
Vaak diverse keren wat gevraagd en dan vinden ze het raar dat je dat vraagt.
Dus vraag je niets meer en krijg je opmerkingen waarom je niets meer vraagt
En dan vinden ze dat jij abnormaal bent...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_76354630
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:55 schreef Maeghan het volgende:
Ik werd vandaag wel kribbig van al die mensen die elkaar (en mij) een gelukkig nieuwjaar wensten. Je praat met sommige mensen amper, en dan opeens moet je elkaar een gelukkig nieuwjaar wensen, terwijl het je allebei eigenlijk nauwelijks interesseert of die ander daadwerkelijk gelukkig is. Ik kan daar niet zo goed tegen. Altijd een hekel gehad aan dat soort lege onzin en ik wil er eigenlijk niet aan meedone, maar moet me op m'n werk natuurlijk ook wel een beetje meegaand opstellen. Maar het zoenen heb ik mooi geweigerd =P
Datzelfde had ik vandaag in de kerk. En geluk is tegenwoordig ver te zoeken. Crisis, gladheid, een lagere levensstandaard dus en in 5 minuten van A naar B zit er niet meer in.

Morgen heb ik vrij, precies op de dag dat iedereen op mijn werk elkaar handen gaat schudden
pi_76354783
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Datzelfde had ik vandaag in de kerk. En geluk is tegenwoordig ver te zoeken. Crisis, gladheid, een lagere levensstandaard dus en in 5 minuten van A naar B zit er niet meer in.

Morgen heb ik vrij, precies op de dag dat iedereen op mijn werk elkaar handen gaat schudden
Ja..dat vind ik meestal een beetje onzin...collega's elkaareen gelukkig nieuwjaar wensen..ook aan degene die je nooit spreekt..dat vind ik een beetje onzin.
pi_76355840
Nu we het toch over werk hebben. Ik ken iemand met autisme die sociaal overal buiten valt en heel snel overprikkeld is, maar toch 20-24 uur in de week werkt (deels in een rustige omgeving).

Als we even afzien van een verstandelijke beperking, waaraan moet een autist dan voldoen om echt totaal ongeschikt te zijn om te werken?
pi_76356190
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:32 schreef sempron2400 het volgende:
Nu we het toch over werk hebben. Ik ken iemand met autisme die sociaal overal buiten valt en heel snel overprikkeld is, maar toch 20-24 uur in de week werkt (deels in een rustige omgeving).

Als we even afzien van een verstandelijke beperking, waaraan moet een autist dan voldoen om echt totaal ongeschikt te zijn om te werken?
Niet kunnen communiceren met andere. Bv niet kunnen praten.
14 SHADES OF GREY
pi_76370238
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet kunnen communiceren met andere. Bv niet kunnen praten.
daar ben ik het dusdanig mee eens..alleen nog toe te voegen dat ik vind dat de communicatie dermate moeilijk moet zijnof persoonlijke problemen veroorzaakt.

Verder een vraagje....hebben jullie last van het feit dat ze zeggen dat je als autist/asperger etc. nog al eens last kan hebben van obsessiviteit, zo ja, hoe uit dit zich bij jullie?

Ik zelf denk dat ik als ik autist zou blijken te zijn er miss last van zou kunne hebben..omdat soms word ik wakker of loop een of meerdere dagen met bepaalde gedachten in mijn hoofd die er niet uit willen. En als ik slecht geslapen heb zoals vannacht dan is het oncontroleerbaar en raak ervan overstuur..en kan elk klein iets een trigger zijn
  zondag 3 januari 2010 @ 19:55:00 #136
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_76370893
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef francis998 het volgende:

[..]

daar ben ik het dusdanig mee eens..alleen nog toe te voegen dat ik vind dat de communicatie dermate moeilijk moet zijnof persoonlijke problemen veroorzaakt.

Verder een vraagje....hebben jullie last van het feit dat ze zeggen dat je als autist/asperger etc. nog al eens last kan hebben van obsessiviteit, zo ja, hoe uit dit zich bij jullie?

Ik zelf denk dat ik als ik autist zou blijken te zijn er miss last van zou kunne hebben..omdat soms word ik wakker of loop een of meerdere dagen met bepaalde gedachten in mijn hoofd die er niet uit willen. En als ik slecht geslapen heb zoals vannacht dan is het oncontroleerbaar en raak ervan overstuur..en kan elk klein iets een trigger zijn
Obsessief, ja dat kan ik zéker zijn. Als ik iets nieuws ontdekt heb dan ben ik ook alleen nog maar daar mee bezig. Zo had ik een tijdje geleden ontdekt dat een ligfiets me wel leuk leek, dan ga ik me gelijk op allerlei fora aanmelden, alles erover opzoeken, heb zo'n ding gekocht, en ben alleen nog maar daar mee bezig. Tot iets anders mijn aandacht trekt na een tijdje (meestal paar maanden) en dan kan ik daar weer heel obsessief mee bezig zijn (nu ben ik weer met RC helicopters aan de gang bv ).
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_76398113
mams is lief!

ik heb volgens haar geen verantwoordelijkheidsgevoel, ben lui en ga alle confrontaties uit de weg. jaja.
true, ik heb gewoon geen zin in dat gezeik, dus zeg ik maar niks wat haar dus nog pissiger maakt, want waarom vertel ik niks? omdat ik gezeik krijg. "ja, daarom moet je t ook gewoon vertellen, dan krijg je geen gezeik" owja?
kortom, het is dus mijn schuld dat de sfeer kut is in huis, omdat ik niks vertel -> geen zin in gezeik. en dat zit niet tussen me oren, als ik al van tevoren weet dat ik gezeik krijg als ik dat dan vertel, dan zeg ik het toch maar, en tataaa! presto!

negatieve spiraal anyone?

oh, en of ik ff niet wil puberen, daar heeft ze geen zin in yeey, gooi je kont tegen de krib!

uiteraard gaat het dus steeds slechter met me, duidelijk

enne, ik heb plannen om uit huis te gaan, ipv, wat goed zoon, je wilt voor jezelf zorgen, krijg ik zo van: je heb geen idee wat dat inhoud, je kan amper voor jezelf zorgen, het is gewoon vluchtgedrag
tuurlijk. zo wel ja

zij vindt dat ik na alles wat zei voor mij gedaan heeft, dat ik ondankbaar ben en schijt aan me ouders heb, dat ik moedwillig de sfeer wil verzieken.

2 uurtjes later is alles weer normaal, alsof er niks gebeurd is. schijn ik ook te doen, als ik ruzie heb met me ouders dan zeg ik niks, en dan wacht ik tot het klaar is het werkt wel ___________! maar het is meer dat ik simpelweg dichtklap als me ouders boos worden. weet gewoon niet wat te zeggen. en dan zeg ik dus wat ik voel (houtje touwtje) denkt me ma dat ik dr beledig

niet bepaald een gewenste stabiele thuissituatie.

/rant

zo, hoe was jouw dag?
pi_76400697
Robuust ik ga je vanavond uitgebreid mailen, kop op.
Is net alsof ik mijn eigen jeugd terug lees Máár.. Neem van een onderdrukte puber aan dat die ouders ergens een punt hebben, ware het niet dat dat volledig verkeerd wordt opgepakt en het klinkt heeeel cliche.. Maar over een paar jaar besef je wat dat punt was.
En nee, ik vind bijv nog steeds niet dat mijn ouders op de juiste manier handelden maar een bekend gezegde luidt, het doel heiligt de middelen. Helaas..
Ik mail je vanavond maar koppie omhoog he komt goed *knuf*
pi_76401938
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef robuust89 het volgende:
mams is lief!

ik heb volgens haar geen verantwoordelijkheidsgevoel, ben lui en ga alle confrontaties uit de weg. jaja.
true, ik heb gewoon geen zin in dat gezeik, dus zeg ik maar niks wat haar dus nog pissiger maakt, want waarom vertel ik niks? omdat ik gezeik krijg. "ja, daarom moet je t ook gewoon vertellen, dan krijg je geen gezeik" owja?
kortom, het is dus mijn schuld dat de sfeer kut is in huis, omdat ik niks vertel -> geen zin in gezeik. en dat zit niet tussen me oren, als ik al van tevoren weet dat ik gezeik krijg als ik dat dan vertel, dan zeg ik het toch maar, en tataaa! presto!

negatieve spiraal anyone?

oh, en of ik ff niet wil puberen, daar heeft ze geen zin in yeey, gooi je kont tegen de krib!

uiteraard gaat het dus steeds slechter met me, duidelijk

enne, ik heb plannen om uit huis te gaan, ipv, wat goed zoon, je wilt voor jezelf zorgen, krijg ik zo van: je heb geen idee wat dat inhoud, je kan amper voor jezelf zorgen, het is gewoon vluchtgedrag
tuurlijk. zo wel ja

zij vindt dat ik na alles wat zei voor mij gedaan heeft, dat ik ondankbaar ben en schijt aan me ouders heb, dat ik moedwillig de sfeer wil verzieken.

2 uurtjes later is alles weer normaal, alsof er niks gebeurd is. schijn ik ook te doen, als ik ruzie heb met me ouders dan zeg ik niks, en dan wacht ik tot het klaar is het werkt wel ___________! maar het is meer dat ik simpelweg dichtklap als me ouders boos worden. weet gewoon niet wat te zeggen. en dan zeg ik dus wat ik voel (houtje touwtje) denkt me ma dat ik dr beledig

niet bepaald een gewenste stabiele thuissituatie.

/rant

zo, hoe was jouw dag?
jeetje...robuust..wat een verhaal.
Raar maar waar..ik herken me er volledig in. En wat je eraan kan doen weet ik ook niet.
want anders zou ik mijn situatie ook al lang verbeterd hebben.

Het enige wat ik kan zeggen probeer als je dat echt wilt toch op jezelf te gaan. En miss is het ook zo dat ouders van alles zeggen, omdat ze niet weten wat te doen.
Verder weet ik ook niet wat voor personen je ouders zijn, en hoe jij daarop wat beter kan inspelen.
Maar iig veel sterkte!!!!!!!

mijn dag..rustig naar de super ..en zorgen maken om een straat kat die hier met deze kou rond zwerft..maar krijgt wel eten van wat buren..en we hebben aangegeven..dat de kat best bij ons mag komen..als ze hem kunnen pakken..en dat houden we hem binnen tijdens de kou..en anders mag hij de tuin in..met een eigen doosje met deken enzo...en natuurlijk eten.
Maar de kat komt, eet bij de buren voor de deur..en verdwijnt weer

[ Bericht 5% gewijzigd door francis998 op 04-01-2010 16:35:04 ]
pi_76401941
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Klinkt erg herkenbaar.
Vaak diverse keren wat gevraagd en krijg je nee als antwoord.
Vaak diverse keren wat gevraagd en dan vinden ze het raar dat je dat vraagt.
Dus vraag je niets meer en krijg je opmerkingen waarom je niets meer vraagt
En dan vinden ze dat jij abnormaal bent...
Ik bedoelde dat ik mensen niet uitnodigde te komen omdat ik dacht dat ze wél wat te doen hadden. Maar blijkbaar sliep ik half toen ik het typte.

En jouw antwoord snap ik niet.
  maandag 4 januari 2010 @ 17:13:12 #141
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_76404298
Ik had weer een typisch autistische actie vandaag....

Mij werd gevraagd of ik ff mee wou helpen met sneeuw schuiven op het parkeer terrein, halve bedrijf had al een handje mee geholpen. Dus ik ga vrolijk aan de slag, komt mijn baas een uur later naar buiten, was het dus niet de bedoeling dat ik in mijn eentje de halve parkeerplaats schoon maakte......
Maar ja, vraag een autist iets te doen en het word ook gedaan .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_76405936
Ik ga ook gewoon door tot er wordt gezegd dat ik kan stoppen
Children of the night. What music they make.
pi_76407784
Oh is dat iets autistisch?
Ik houd niet van afhankelijk zijn van anderen dus als ik iets doe of moet doen doe ik dat, of anderen nou mee helpen of niet.
Ik ga zelfs in mijn vakantie nog doorwerken Om deadlines te halen ofzo.
Volgens mij is dat meer een principe kwestie en een kwestie van inzet.
pi_76407859
Ik heb trouwens een nieuw muziekgenre ontdekt Heerlijk. Net zo fijn als jazz.
Slowcore en sadcore, althans volgens de tags op last.fm
Dus ik ga zo -als mijn zusje haar papegaai heeft opgesloten - lekker boven muziek luisteren
pi_76433401
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh is dat iets autistisch?
Ik houd niet van afhankelijk zijn van anderen dus als ik iets doe of moet doen doe ik dat, of anderen nou mee helpen of niet.
Ik ga zelfs in mijn vakantie nog doorwerken Om deadlines te halen ofzo.
Volgens mij is dat meer een principe kwestie en een kwestie van inzet.
dat is echt wel inzet, want om dat voor elkaar te krijgen heb je toch de inzet nodig. En pricipes ja die heb je er ook wel bij nodig enzo. Maar inzet en energie is toch echt fundamenteel hiervoor.

Hier weer een stom dagje..ik zit nu al bijna 3 dagen met hersenspinsels...en kan geen moment rust vinden...en dan gaat mijn moeder ook nog klagen/zeuren over het feit dat ik nooit kan zitten zonder iets te doen.
Ja duh...als ik niks doe ga ik me vervelen...en dat hele principe met mezelf zitten vind ik zo'n onzin..ik zit toch de hele dag met mezelf ook al ben ik bezig met iets of niet!!
En nu begin ik het echt kwijt te raken mijn motivatie begint naar 0 te zakken. Ik zou vandaag naar een kleermaker gegaan..uitendindelijk...toch maar zoiets van doei...laat maar lekker zitten.
En de psych helpt voor geen meter..want die ik nu op vakantie ofzo..en de volgende afspraak is de 19e. En over het algemeen helpt het daar naar toe gaan niks..behalve dat ik daar soms mijn verhaal ff kwijt kan...maar dat doe ik via mijn pc ook..dus wtf ik daar ga doen..weet ik niet.
En ga er miss zelf wel mee stoppen want ze kunnen mij toch niet helpen..het enige probleem is een 2 deling tussen 2 landen..war ik tegelijk wil zijn..en daar kunnen zij toch niks aan doen.

Sorry voor dit hele stuk..zit een beetje in mijn frustratie dag
pi_76442256
dank francis en cassandra!

verder weet ik niks te typen, wou alleen mijn dank uitspreken vanavond meer perhaps
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:57:05 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_76446411
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:13 schreef Sitethief het volgende:
Ik had weer een typisch autistische actie vandaag....

Mij werd gevraagd of ik ff mee wou helpen met sneeuw schuiven op het parkeer terrein, halve bedrijf had al een handje mee geholpen. Dus ik ga vrolijk aan de slag, komt mijn baas een uur later naar buiten, was het dus niet de bedoeling dat ik in mijn eentje de halve parkeerplaats schoon maakte......
Maar ja, vraag een autist iets te doen en het word ook gedaan .
Hehe herkenbaar ja.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_76460167
ooh ik moet robuust nog mailen had ik beloofd

Zooo.. zit serieus te overwegen om dit jaar een hbo-opleiding te starten.. Ben benieuwd of ik mijn voornemen kan waar maken
pi_76471201
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
ooh ik moet robuust nog mailen had ik beloofd

Zooo.. zit serieus te overwegen om dit jaar een hbo-opleiding te starten.. Ben benieuwd of ik mijn voornemen kan waar maken
Moet je doen als het binnen je vermogens ligt. .
pi_76471528
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef DeepChord het volgende:

[..]

Moet je doen als het binnen je vermogens ligt. .
Denk t wel. Heb er zin in. En in ieder geval voldoende steun in de rug
Eerst mijn maatschappijleer maar opvijzelen voor de 21+ toets. En geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')