quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou, Jan kun je nog liefkozend Jantje noemen, maar Dex geen Dexje![]()
En ik zie inderdaad wel een stoere en krachtige mán bij Dex. En te-hip, tja, ik zou het ook niet leuk vinden als iedereen de normale namen gaat gebruiken die ik mijn kinderen heb gegeven
Echt, hoe vaak heb je dat al gezegd hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Dex?![]()
Dan is Sem nog wel beter
![]()
En ook weer heerlijk 3 letters en kort, Sem & Dex, Jut en Jul
quote:
Shane Filan Welcomes Son Shane Peter
It’s another son for Westlife singer Shane Filan and wife Gillian!
The couple — married since 2003 — welcomed Shane Peter Filian shortly after 9:30 p.m. on Friday, the Irish Independent reports.
Baby boy weighed in at 6 lbs., 9 oz., and joins older siblings Patrick Michael, 16 months, and Nicole Rose, 4 ½, at home.
The pregnancy was announced in July.
Bron:Irish Independent
quote:Tila Tequila says she's pregnant and she's willing to confirm it -- for a price.
We've learned Tila is shopping an ultrasound around she says proves she's having a baby.
As for who the father is ... God only knows.
UPDATE: Tila tells TMZ, "I hope it's a boy but I'm not gonna find out 'cause I don't wanna know. But if it's a boy the name is Jayden. A girl - it's Violet."
She says the baby daddy is "a Swedish man - gorgeous."
quote:AMSTERDAM - James McAvoy en zijn vrouw Anne-Marie Duff zijn in verwachting van hun eerste kindje. Het Britse acteurskoppel trouwde in 2006 en gaf eerder aan graag kinderen te willen.
"Ik wil dolgraag een baby. Ik sluit niets uit, maar helaas werkt een lichaam niet op die manier", zei Duff volgens de Britse BBC. Dinsdag liet een woordvoerder van het koppel weten dat er inmiddels een kindje op komst is.
McAvoy en Duff leerden elkaar in 2003 kennen op de set van 'Shameless', een televisieserie waarin de acteurs elkaars geliefden speelden. De 30-jarige McAvoy speelde onder meer in 'Atonement', 'Last King of Scotland' en 'The Narnia Chronicles'.
De 39-jarige Duff was onder meer te zien in 'Nowhere Boy' en de televisieserie 'The Virgin Queen'.
Volgens haar Twitter is ze een single mom - intens gelukkig met haar nieuwe Zweedse vriend & babydaddy - die overigens niets van fame wil weten maar 3 tweets verder ineens zelf ook famous is - gaat ze het kind alleen 'opvoeden' - heeft ze babydaddy ten huwelijk gevraagd..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:03 schreef rena het volgende:
En die gestoorde idioot schijnt weer zwanger te zijn:
[..]
Ze moet toch echt eens naar een psychiater of zo.
quote:Neal McDonough Welcomes Daughter London Jane!
Neal McDonough, who played Edie's troubled husband Dave Williams on Desperate Housewives, and his wife, Ruvé, have welcomed their third child, People reports.
Daughter London Jane McDonough was born on the morning of January 11 at the Good Samaritan Hospital in Los Angeles. Baby London weighed 7.95 lbs. and measured 19 inches in length.
Morgan Patrick, 4, and Catherine Maggie, who is 2 ½, are thrilled to have a new baby sister in the house," Ruvé says. "The first words out of their mouths when they wake up or come home from preschool are, 'Where's Baby London?' She is being treated like the president in the McDonough home," the new mom jokes. "She sleeps for four hours and breastfeeds a lot. There's hardly much time for 'play' right now, but she's smothered in hugs and kisses from the kids every chance that they get. We're definitely going to keep her!"
Congratulations to the McDonough family!
brr wat een engerds!!quote:
Ben blij dat jij het zegt haha! Dacht dat hij alleen in Depserate Housewives eng was maar nee...quote:
Ik vind het eigenlijk wel cool klinkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef June. het volgende:
Maar die naamWie noemt er zijn kind nu London? Doe dan als eerste naam Jane en tweede London?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef June. het volgende:
Maar die naamWie noemt er zijn kind nu London? Doe dan als eerste naam Jane en tweede London?
nee toch...een Lourdesquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Madonna heeft een Paris, De Beckham familie een Brooklyn, Michael Jackson ook een Paris, sluit mooi aan met LondonIn het Engels zijn die namen toch ook heel gewoon.
Ik dacht dat een 2e adoptiekind Paris heette, maar ik zit foutquote:
Jawel toch, of ben ik nu gek. Je hebt Lourdes en Rocco als 'eigen' kinderen. En David en Mercy zijn geadopteerd. En nu zou ze ook nog wel een kindje willen met Jesus...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat een 2e adoptiekind Paris heette, maar ik zit foutZe heeft ook geen 2e adoptiekind.
![]()
quote:Will Ferrell & Wife Welcome Son Axel!
Congratulations to Will Ferrell and his wife Viveca Paulin, who welcomed their third son on January 24!
Axel Ferrell was born in Los Angeles on Saturday morning, joining big brothers Magnus, 5, and Mattias, 3. A rep for the funny dad confirms that "All the Ferrells are well."
Will and Viveca, who met at an acting class in 1995, announced the pregnancy in September.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Jawel toch, of ben ik nu gek. Je hebt Lourdes en Rocco als 'eigen' kinderen. En David en Mercy zijn geadopteerd. En nu zou ze ook nog wel een kindje willen met Jesus...
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef Lovechild het volgende:
Doen we nog aan beroemde grootouders? Zag staan dat Liesbeth List oma wordt...Heb het niet gelezen en quote dus nog niet.
dat heb je dan weer wel helemaal goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier ook over Robert ten Brink gehad, dacht ik, maar ik ben niet zo accuraat vanavond
quote:AMSTERDAM - Amanda Peet is wederom in verwachting van een meisje. Het Amerikaanse blad Us Weekly ving op hoe de actrice, onder meer bekend van '2012', het blije nieuws deelde met vriendinnen.
Peet maakte haar tweede zwangerschap in december wereldkundig. Wanneer de 38-jarige Peet moet bevallen, is nog onbekend.
De blondine en haar man, scenarioschrijver David Benioff, hebben al een dochter. Frances 'Frankie' Pen, vernoemd naar Peets moeder Penny, zag in februari 2007 het levenslicht.
Amanda Peet speelde in films als 'Something's Gotta Give', 'Syriana' en 'The Whole Ten Yards'. David Benioff schreef scripts voor onder meer '25th Hour' en 'Troy'.
En Lourdes is ook een bedevaartsplaats in Frankrijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |