abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77284343
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:43 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou, Jan kun je nog liefkozend Jantje noemen, maar Dex geen Dexje

En ik zie inderdaad wel een stoere en krachtige mán bij Dex. En te-hip, tja, ik zou het ook niet leuk vinden als iedereen de normale namen gaat gebruiken die ik mijn kinderen heb gegeven

Nou Jantje *grijnst*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:47:15 #177
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_77291318
Nurlaila Karim bevallen van dochter
Uitgegeven: 26 januari 2010 13:49
Laatst gewijzigd: 26 januari 2010 13:49

AMSTERDAM - Musicalster Nurlaila Karim heeft dinsdag een kerngezonde dochter op de wereld gezet. Haar verloofde Muriël laat weten dat het meisje de namen Julia Josephine Charlotte heeft gekregen.
Julia kwam dinsdagochtend om 9.02 uur ter wereld. Omdat het meisje in stuitligging lag, werd ze via een keizersnee geboren. "Daar waren we op voorbereid, we wisten dat ze zo lag", zegt Muriël. "Alles is goed gegaan, ze ligt nu lekker bij haar moeder."

Het meisje weegt 3210 gram, maar haar precieze lengte is nog niet helemaal vastgesteld. "Omdat ze in een stuit lag, zijn de beentjes nog opgetrokken en is het lastig haar te meten", legt Muriël uit.

"Dat gaan we later wel doen, ik heb nu geen centimeter bij me", lacht de kersverse vader.

Ziekenhuis

Nurlaila moet nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, haar verloofde verwacht dat ze tegen het weekeinde weer naar huis mag.

De 35-jarige musicalster heeft al twee kinderen uit een eerdere relatie, Jay en Gaia. In september zijn Nurlaila en Muriël van plan elkaar eeuwige trouw te beloven.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:19:58 #178
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_77300587
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Dex? Dan is Sem nog wel beter

En ook weer heerlijk 3 letters en kort, Sem & Dex, Jut en Jul
Echt, hoe vaak heb je dat al gezegd hier.
pi_77302454

Rebecca Gayheart, met verstopte buik

Amanda Peet

Claudia Schiffer
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:15:33 #180
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_77312578
Voor de 3 overgebleven hoopvolle Westlife fans teleurstellend nieuws.
Weer een reden minder om zijn vrouw te verlaten..
quote:

Shane Filan Welcomes Son Shane Peter

It’s another son for Westlife singer Shane Filan and wife Gillian!
The couple — married since 2003 — welcomed Shane Peter Filian shortly after 9:30 p.m. on Friday, the Irish Independent reports.

Baby boy weighed in at 6 lbs., 9 oz., and joins older siblings Patrick Michael, 16 months, and Nicole Rose, 4 ½, at home.
The pregnancy was announced in July.

Bron:Irish Independent
Fok!bejaarde
pi_77315070
En die gestoorde idioot schijnt weer zwanger te zijn:
quote:
Tila Tequila says she's pregnant and she's willing to confirm it -- for a price.

We've learned Tila is shopping an ultrasound around she says proves she's having a baby.

As for who the father is ... God only knows.

UPDATE: Tila tells TMZ, "I hope it's a boy but I'm not gonna find out 'cause I don't wanna know. But if it's a boy the name is Jayden. A girl - it's Violet."

She says the baby daddy is "a Swedish man - gorgeous."
Ze moet toch echt eens naar een psychiater of zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_77316780
James McAvoy wordt vader.
quote:
AMSTERDAM - James McAvoy en zijn vrouw Anne-Marie Duff zijn in verwachting van hun eerste kindje. Het Britse acteurskoppel trouwde in 2006 en gaf eerder aan graag kinderen te willen.

"Ik wil dolgraag een baby. Ik sluit niets uit, maar helaas werkt een lichaam niet op die manier", zei Duff volgens de Britse BBC. Dinsdag liet een woordvoerder van het koppel weten dat er inmiddels een kindje op komst is.

McAvoy en Duff leerden elkaar in 2003 kennen op de set van 'Shameless', een televisieserie waarin de acteurs elkaars geliefden speelden. De 30-jarige McAvoy speelde onder meer in 'Atonement', 'Last King of Scotland' en 'The Narnia Chronicles'.

De 39-jarige Duff was onder meer te zien in 'Nowhere Boy' en de televisieserie 'The Virgin Queen'.
And you know I might
  woensdag 27 januari 2010 @ 00:17:06 #183
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_77318790
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 23:03 schreef rena het volgende:
En die gestoorde idioot schijnt weer zwanger te zijn:
[..]

Ze moet toch echt eens naar een psychiater of zo.
Volgens haar Twitter is ze een single mom - intens gelukkig met haar nieuwe Zweedse vriend & babydaddy - die overigens niets van fame wil weten maar 3 tweets verder ineens zelf ook famous is - gaat ze het kind alleen 'opvoeden' - heeft ze babydaddy ten huwelijk gevraagd..
En dat alleen al vandaag! .

*RSPCA belt*
Fok!bejaarde
pi_77324533
quote:
Neal McDonough Welcomes Daughter London Jane!

Neal McDonough, who played Edie's troubled husband Dave Williams on Desperate Housewives, and his wife, Ruvé, have welcomed their third child, People reports.

Daughter London Jane McDonough was born on the morning of January 11 at the Good Samaritan Hospital in Los Angeles. Baby London weighed 7.95 lbs. and measured 19 inches in length.

Morgan Patrick, 4, and Catherine Maggie, who is 2 ½, are thrilled to have a new baby sister in the house," Ruvé says. "The first words out of their mouths when they wake up or come home from preschool are, 'Where's Baby London?' She is being treated like the president in the McDonough home," the new mom jokes. "She sleeps for four hours and breastfeeds a lot. There's hardly much time for 'play' right now, but she's smothered in hugs and kisses from the kids every chance that they get. We're definitely going to keep her!"

Congratulations to the McDonough family!
pi_77325183
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:18 schreef kvd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
brr wat een engerds!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:21:55 #186
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_77334262
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

brr wat een engerds!!
Ben blij dat jij het zegt haha! Dacht dat hij alleen in Depserate Housewives eng was maar nee...
pi_77338454
Die kerel heeft albino-trekjes, althans daar doet het me aan denken, die superlichte ogen

Ik vind ze wel een geinige match
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:58:08 #188
208890 June.
Seriously?
pi_77343264
Maar die naam Wie noemt er zijn kind nu London? Doe dan als eerste naam Jane en tweede London?
Shine bright like a diamond.
pi_77343487
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef June. het volgende:
Maar die naam Wie noemt er zijn kind nu London? Doe dan als eerste naam Jane en tweede London?
Ik vind het eigenlijk wel cool klinken
pi_77344505
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef June. het volgende:

Madonna heeft een Paris, De Beckham familie een Brooklyn, Michael Jackson ook een Paris, sluit mooi aan met London In het Engels zijn die namen toch ook heel gewoon.
pi_77345716
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Madonna heeft een Paris, De Beckham familie een Brooklyn, Michael Jackson ook een Paris, sluit mooi aan met London In het Engels zijn die namen toch ook heel gewoon.
nee toch...een Lourdes
pi_77346396
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef kvd het volgende:

[..]

nee toch...een Lourdes
Ik dacht dat een 2e adoptiekind Paris heette, maar ik zit fout Ze heeft ook geen 2e adoptiekind.
pi_77346470
Doen we nog aan beroemde grootouders? Zag staan dat Liesbeth List oma wordt...Heb het niet gelezen en quote dus nog niet.
Don't you love her madly?
pi_77346822
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik dacht dat een 2e adoptiekind Paris heette, maar ik zit fout Ze heeft ook geen 2e adoptiekind.

Jawel toch, of ben ik nu gek. Je hebt Lourdes en Rocco als 'eigen' kinderen. En David en Mercy zijn geadopteerd. En nu zou ze ook nog wel een kindje willen met Jesus...
pi_77346888
Ontopic
quote:
Will Ferrell & Wife Welcome Son Axel!

Congratulations to Will Ferrell and his wife Viveca Paulin, who welcomed their third son on January 24!

Axel Ferrell was born in Los Angeles on Saturday morning, joining big brothers Magnus, 5, and Mattias, 3. A rep for the funny dad confirms that "All the Ferrells are well."

Will and Viveca, who met at an acting class in 1995, announced the pregnancy in September.
pi_77347370
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:27 schreef kvd het volgende:

[..]

Jawel toch, of ben ik nu gek. Je hebt Lourdes en Rocco als 'eigen' kinderen. En David en Mercy zijn geadopteerd. En nu zou ze ook nog wel een kindje willen met Jesus...

Ik ga van jou uit, kennelijk kom ik ook alleen maar de verkeerde info op internet tegen
pi_77347407
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef Lovechild het volgende:
Doen we nog aan beroemde grootouders? Zag staan dat Liesbeth List oma wordt...Heb het niet gelezen en quote dus nog niet.

Volgens mij hebben we het hier ook over Robert ten Brink gehad, dacht ik, maar ik ben niet zo accuraat vanavond
pi_77347982
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het hier ook over Robert ten Brink gehad, dacht ik, maar ik ben niet zo accuraat vanavond
dat heb je dan weer wel helemaal goed
En volgens mij hebben we het hier ook wel over meerdere grootouders gehad, maar daar kan ik nu weer net niet opkomen
pi_77348233
Amanda Peet krijgt een meisje.
quote:
AMSTERDAM - Amanda Peet is wederom in verwachting van een meisje. Het Amerikaanse blad Us Weekly ving op hoe de actrice, onder meer bekend van '2012', het blije nieuws deelde met vriendinnen.

Peet maakte haar tweede zwangerschap in december wereldkundig. Wanneer de 38-jarige Peet moet bevallen, is nog onbekend.

De blondine en haar man, scenarioschrijver David Benioff, hebben al een dochter. Frances 'Frankie' Pen, vernoemd naar Peets moeder Penny, zag in februari 2007 het levenslicht.

Amanda Peet speelde in films als 'Something's Gotta Give', 'Syriana' en 'The Whole Ten Yards'. David Benioff schreef scripts voor onder meer '25th Hour' en 'Troy'.
And you know I might
pi_77348331
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef kvd het volgende:

[..]

nee toch...een Lourdes
En Lourdes is ook een bedevaartsplaats in Frankrijk Dus past ook in het rijtje
And you know I might