Telegraaf.nlquote:Alain Clark is vader
van onze redactie
AMSTERDAM - Alain Clark is woensdagnacht vader geworden van een zoon.
De kleine Nilo werd vannacht om één minuut voor vier geboren.
Nilo is het eerste kind voor Alain en zijn vriendin Reva. Moeder en baby maken het uitstekend. De baby is vernoemd naar Danilo Clark, de volledige naam van Alain's vader Dane.
Het kersverse gezin zal de komende weken veel tijd met elkaar door gaan brengen voordat de zanger in januari weer begint met de opnames van zijn nieuwe album.
Tja, met een schilder/kunstenaar als opa (www.aatveldhoen.nl) zit het in ieder geval al in je genen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:07 schreef rena het volgende:
Rembrand? Heeft ze nu al zulke hoge verwachtingen van het kind?
WTFquote:Gezin begint bij twee kinderen voor Kim-Lian
AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij kijkt er naar uit om voor de tweede keer moeder te worden. De musicalactrice is uitgerekend in de zomer.
© ANP
Van der Meij heeft al haar 1-jarige dochtertje Ronja, maar vindt dat er bij twee kinderen pas echt sprake is van een gezin.
"2010 is al helemaal volgepland", vertelt Van der Meij aan Novum Nieuws. Door haar Zweedse vriend bevindt de actrice zich in het nieuwe jaar vaak in het buitenland.
"Tussendoor ga ik nog even bevallen", grapt Van der Meij. De actrice kan niet wachten totdat haar tweede kindje er is. "Ik hoorde laatst een hele mooie uitspraak: één kind is een accessoire, twee kinderen zijn een familie."
quote:
Mja, het zal wel grappig bedoeld zijn maar toch vind ik hem ietwat... niet grappig en ongepast.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik 2 accessoires, 1 handtas en een kindWat een uitspraak idd
Zal vast luchtiger bedoelt zijn (dat het een mooie uitspraak is volgens Kim-Lian) hoop ik
Op telgraaf.nl staat Rembrandt, dus met dt?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:13 schreef Anosmie het volgende:
Vanmiddag werd op TMF bekend gemaakt dat Miljuschka Witzenhausen vandaag is bevallen van een zoontje. Het kindje heet Rembrand Tycho.
quote:It's a second child for Matthew McConaughey and Camila Alves.
Details are still to come regarding the gender and size of the baby, who joins big brother Levi, 17 months.
quote:It's a girl for Matthew McConaughey and Camila Alves.
The couple welcomed daughter Vida Alves McConaughey at 12:13 a.m. Sunday, the actor posted on his Web site. She weighed in at 7 lbs., 7 oz, and joins big brother Levi, 17 months.
Bron: Celebrity Babiesquote:Breaking News
Matthew McConaughey, Camila Alves Welcome Daughter Vida
It’s a girl for Matthew McConaughey and Camila Alves!
Daughter Vida Alves McConaughey arrived Sunday, January 3rd at 12:13 a.m., Matthew announced on his Web site. She weighed in at 7 lbs., 7 oz and joins big brother Levi, 17 months.
“‘Vida’ is Portuguese for ‘life’ and that’s what God gave us this morning,” the actor blogged. “Camila’s recovering wonderfully and we are both truly honored to welcome this little lady into our family. Thanks for all of your well wishes and prayers along the way, another blessed day, we give thanks.”
Matthew, 40, and Camila, 26, announced the pregnancy in June, blogging, “We pulled off the greatest miracle in the world one more time. Camila and I are expecting our second child, bringing more life into the world, making more to live for. The future looks bright as the family grows.”
The couple, who have began dating in 2006, chose not to find out the sex of the baby prior to delivery, just as they did with Levi. Matthew encouraged fans to guess, however.
“Not sure if it’s a boy or girl but we have our instincts,” he wrote. “What are you thinking?”
Wonder if their instincts were correct.
De laatste loodjes...quote:di 05 jan 2010, 09:31
Filemon heeft nesteldrang
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Filemon Wesselink is bloednerveus. De 30-jarige presentator en zijn vriendin verwachten ieder moment hun eerste kindje. Filemon: "Michaela is over twee weken uitgerekend, dus het wordt steeds spannender."
De toekomstige vader doet er alles aan om zich voor te bereiden op de grote dag. "Ik ben al twee keer mee naar een zwangerschapscursus geweest en verslind boeken over de bevalling en over opvoeden. Ik zal er zijn voor Michaela. Voor allebei mijn vrouwen trouwens. We krijgen een meisje."
Filemon vindt de zwangerschap en het uitkijken naar de geboorte een heel gezellige tijd. "Nu heb je echt een gezamenlijk doel. We hebben samen nesteldrang", lacht hij.
de rest van het interview
quote:Editie NL’s Margreet Beetsma is zwanger
Margreet Beetsma, de presentatrice van Editie NL, en haar vriend André Buurma zijn in blijde verwachting. Het is hun eerste kindje.
De blonde presentatrice is nu vier maanden zwanger, het kindje wordt dus medio juni verwacht.
quote:Sarah Chalke Welcomes Son Charlie Rhodes
The Scrubs star and fiancé Jamie Afifi, an entertainment lawyer, welcomed son Charlie Rhodes Afifi on Christmas Eve, her rep confirms to PEOPLE exclusively.
The baby boy is the first child for the actress, 33, and James, 36, who were engaged in Dec. 2006. The couple announced the pregnancy in August.
Charlie will have some company in the Scrubs nursery — Sarah’s costar Judy Reyes welcomed daughter Leila Rey in November.
Ik las haar buurmanquote:
quote:Jean Smart adopts a daughter
Actress Jean Smart welcomed a new baby to the family in 2009 as she and her husband Richard Gilliland adopted a 10-month-old girl.
The 58-year-old star broke the big news during an appearance yesterday on The Bonnie Hunt Show, revealing that she, her husband and their 19-year-old son Connor traveled to China last year to bring home their daughter Bonnie, who is now 18 months.
Despite their 18 year age difference the proud mom says that her son and daughter are "so smitten," but laughingly adds, "We thought they were going to be closer in age when we first started this!"
Jean is best known for her work on TV series such as Designing Women, 24 and Samantha Who?
pssssttt...kijk eens een paar berichten boven jequote:Op zondag 10 januari 2010 01:01 schreef LenaKatinaFann het volgende:
AMSTERDAM - Scrubs-actrice Sarah Chalke is bevallen van haar allereerste kindje.
Sarah en haar man Jamie Afifi mochten een gezond jongetje in hun midden verwelkomen, meldt Us. Het jochie heeft de naam Charlie Rhodes gekregen.
Ja, begin maar:quote:
ik weet uit eigen ervaring dat doorlezen ook niet altijd helpt...ik mis soms ook wel eens berichtjesquote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, begin maar:
Ik zal voortaan eerst het topic doorlezen.
Ik zal voortaan...
Het is wel apart, maar voor de verandering vind ik de naam een keer leukquote:
I know, was ook niet serieusquote:Op zondag 10 januari 2010 17:08 schreef kvd het volgende:
[..]
ik weet uit eigen ervaring dat doorlezen ook niet altijd helpt...ik mis soms ook wel eens berichtjes
en ondertussen is LenaKatinaFann druk bezig met haar strafregels....;)quote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
I know, was ook niet serieus
Euhmmm....je mag nu wel stoppen....quote:
quote:Is Dannii Minogue Knocked Up?
Filed under: Baby Blabber > Australiastic > Dannii Minogue
The rumors swirling around the internet that Dannii Minogue is expecting are completely untrue!
A rep for the (former?) X Factor judge has called the pregnancy rumors "completely inaccurate" and that the claims that Dannii "was seen in [a] hospital having a particular type of test" are false.
Numerous media outlets reported that Minogue was at the Masada Private Hospital in Melbourne on Friday to have a "nuchal fold test" to "identify the risk of chromosomal abnormalities in a baby."
So no lil' Minogue just yet!
Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://perezhilton.com/#ixzz0cEgif0BD
Celebrity Juice, Not from Concentrate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |