Jij bent lief.quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb namens mij en Superrrtuxxx even een pm gestuurd.
Ik kijk niks, ik kom om 21:25 weer terugquote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef dubidub het volgende:
Wat kijken we nu?
Hier staat Javier Guzman aan..
Als je je even registreert bij de Wiki wel jaquote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef xxiessiexx het volgende:
Je kan jezelf ook gewoon in die lijst zetten hoor.
Kleine moeite ^^quote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als je je even registreert bij de Wiki wel ja
Hoezo sociaal doen?quote:Op zondag 27 december 2009 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
helaas, vanavond ga ik sociaal doen bij een vriendTís tenslotte vakantie. Zo ff de recorder instellen
Jij was er vorige week niet als ik het niet mis hebquote:
Hier ookquote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef dubidub het volgende:
Wat kijken we nu?
Hier staat Javier Guzman aan..
Sowieso nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto is trouwens wel 10x beter dan peter r de vries. Die vastgeroeste spijker begint echt te irriteren na een tijdje.
- ontvoering Heinekenquote:
Zonder Peter zaten die 2 van Putten nogsteeds vast hoor.quote:
Haha krijg opeens meer en meer het gevoel dat ht in scene gezet is .Elke boerenlul handeld erinquote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef IJsblock het volgende:
Is dat vandaag met dat illegale vuurwerk wat weer heel erg groot wordt aangekondigd?
Get a life, toen ik puber was handelde ik al in strijkers, en op mijn 19de reed ik bijna elk weekend met een volle auto terug uit Belgie, en nu is het opeens mafiapraktijken met bodyguards en pistolen.....wtf.....
Ik wil Koos. Koos weet hoe het moet.quote:Op zondag 27 december 2009 20:36 schreef donthate het volgende:
[..]
A gossie
Kinderen waggelende op het ijs is tog ook leuk![]()
Sowieso koos is baasquote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik wil Koos. Koos weet hoe het moet.
Whehehe, neemt nog steeds niet weg dat Bowie uberbaas is.quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het gepleegde UI-plagiaat in de kiem is gesmoord.
Ik verheug me op het parkeerplaatsincident.quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Sowieso koos is baasMaar gelukkig hebben we alberto nog
Haha sowiesoquote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik verheug me op het parkeerplaatsincident.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |