quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
De ongeschreven regel is dat je geen naamtopics opent.quote:Op zondag 27 december 2009 16:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, speciaal voor jou, heb ik me eens aan de ongeschreven regel gehouden.
Gewoon jezelf volproppen, daarvoor ga je toch naar een donerzaak? Er past heus wel wat meer in die maag van je!quote:Op zondag 27 december 2009 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
Stomme donerzaken die teveel doner op je bord doen waardoor de helft de prullenbak in moet. Zonde.
Daar heb ik nooit last van, tis mijn avondeten als ik het haalquote:Op zondag 27 december 2009 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
Stomme donerzaken die teveel doner op je bord doen waardoor de helft de prullenbak in moet. Zonde.
Ik voel me aangevallen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef BrandX het volgende:
Naamtopics zijn zo 2001, en jezelf een naamtopic geven is zo triestEn een ongeschreven regel dat je jezelf geen naamtopics geeft
Dus bij deze een TT change
Ja, bij welke mod kan ik klagen over brandx.quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die opmerking raakte een gevoelige snaar?
je kan als je serieus wil klagen mailen naar forum@fok.nlquote:Op zondag 27 december 2009 17:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, bij welke mod kan ik klagen over brandx.
Huh, dit is de eerste keer dat ik het doe, volgens mij verwar je me met een ander.quote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef BrandX het volgende:
Maar zonder dollen? Je maakt wel vaker een naamtopic, en dat roept irritatie op. Dat weet je en toch doe je het weer. Gewoon niet doen, net zo makkelijk
.
Geldt voor iedereen hier die zo nodig eigennaam topics moeten openen,
Nou nou, 'het is toch maar het internet'?quote:Op zondag 27 december 2009 17:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, bij welke mod kan ik klagen over brandx.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou nou, 'het is toch maar het internet'?
zou kunnen, ik weet dat Bortecinem er ook een handje van heeft. En dat irriteert iedereen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Huh, dit is de eerste keer dat ik het doe, volgens mij verwar je me met een ander.
hahahaha hoe kan een titel iemand nou irriteren, alsof deze titel meer inhoud heeft.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
zou kunnen, ik weet dat Bortecinem er ook een handje van heeft. En dat irriteert iedereen.
Gewoon niet doen. Gaat nergens over, toch?
Ga naar de huisarts en laat hem dichtbranden. Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n neus bloedt al dagenlang, wat moet ik hier nou mee.
je loopt al even mee in deze reeks. Dus dat weet je best.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahahaha hoe kan een titel iemand nou irriteren, alsof deze titel meer inhoud heeft.
dat is klote. Ken het van boksen. Moet je naar de huisarts gaan, die kan het dichtbrandenquote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n neus bloedt al dagenlang, wat moet ik hier nou mee.
hahaquote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts en laat hem dichtbranden. Heb ik ook gedaan.
Het was de eerste keer dat ik een topic opende, dat verdient wel m'n eigen naam.quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
je loopt al even mee in deze reeks. Dus dat weet je best.
Overigens is dat FOK!-wide als iemand een eigennaam topic opent
doet dat pijn?quote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
is serieus zodat doen ze met neuzen die blijven bloeden. Is geen grapje.
quote:
groene kruis KNOquote:Na een zo lang mogelijk inwerkperiode (tot 45 minuten) wordt u weer in de spreekkamer geroepen en worden de watjes uit de verdoofde neus gehaald. Grondige inspectie (eventueel met een dun kijkbuisje) en behandeling kunnen nu pas goed plaatsvinden. Dit kan door dichtet sen, dichtbranden of door een neustampon (tamponneren) gebeuren.
een wond? Wat voor wond dan? En dan uit je neus? Dat vind ik eng klinkenquote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
doet dat pijn?![]()
ik weet trouwens niet waar het bloed vandaan komt, van een wond of echt uit m'n neus... hmm
Korstje. De lucht die door de neus stroomt, droogt het neusslijmvlies uit en veroorzaakt irritatie, waardoor er zich korsten vormen. Als deze korsten vervolgens losraken - doordat eraan wordt gekrabd of gepeuterd of doordat de neus hard wordt gesnoten - kan het onderliggende slijmvlies beschadigd raken en gaan bloeden. 's Winters, als er veel mensen verkouden zijn, komen neusbloedingen vaker voor; de verkoudheden veroorzaken eveneens uitdroging en ontsteking van het neusslijmvlies.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
een wond? Wat voor wond dan? En dan uit je neus? Dat vind ik eng klinken
Bij mij is het meerdere keren gedaan, met twee verschillende methodes. Ik had nogal last van adertjes die te dicht aan de oppervlakte van de binnenkant van mijn neus zaten die steeds kapot gingen. Toen ben ik ook nog een tijd verkouden geweest en dat is niet prettig, kan ik je vertellen. Toen heb ik er maar iets aan laten doen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
doet dat pijn?![]()
ik weet trouwens niet waar het bloed vandaan komt, van een wond of echt uit m'n neus... hmm
ah zo, maar dat is in de basis nog steeds een bloedneus natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Korstje. De lucht die door de neus stroomt, droogt het neusslijmvlies uit en veroorzaakt irritatie, waardoor er zich korsten vormen. Als deze korsten vervolgens losraken - doordat eraan wordt gekrabd of gepeuterd of doordat de neus hard wordt gesnoten - kan het onderliggende slijmvlies beschadigd raken en gaan bloeden. 's Winters, als er veel mensen verkouden zijn, komen neusbloedingen vaker voor; de verkoudheden veroorzaken eveneens uitdroging en ontsteking van het neusslijmvlies.
Vormden zich bij jou ook korstjes die steeds weer kapot gingen? Bij mij is het namelijk een korstje..quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij mij is het meerdere keren gedaan, met twee verschillende methodes. Ik had nogal last van adertjes die te dicht aan de oppervlakte van de binnenkant van mijn neus zaten die steeds kapot gingen. Toen ben ik ook nog een tijd verkouden geweest en dat is niet prettig, kan ik je vertellen. Toen heb ik er maar iets aan laten doen.
het zit helemaal vooraan, branden ze dat ook dicht? Ik wacht het nog wel 2 weken af..quote:Op zondag 27 december 2009 18:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah zo, maar dat is in de basis nog steeds een bloedneus natuurlijk
ik heb het wel een keer gehad ja. Heel irritant, ik kon er ook niet vanaf blijvenquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vormden zich bij jou ook korstjes die steeds weer kapot gingen? Bij mij is het namelijk een korstje..
Ja, + hele korsten aan opgedroogd bloed aan de binnenkant van mijn neus. Ik heb er lang mee gezeten (en twee keer per dag een uur boven de wasbak gehangenquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vormden zich bij jou ook korstjes die steeds weer kapot gingen? Bij mij is het namelijk een korstje..
als jij er last van hebt en het bljft bloeden (dus ook zonder krabben) ja.quote:Op zondag 27 december 2009 18:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het zit helemaal vooraan, branden ze dat ook dicht? Ik wacht het nog wel 2 weken af..
Ik was het korstje regelmatig weg, omdat het anders pijn doet als iemand m'n neus aanraakt. (Mijn neus is zo mooi, daarom wordt hij vaak aangeraakt.quote:Op zondag 27 december 2009 18:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb het wel een keer gehad ja. Heel irritant, ik kon er ook niet vanaf blijven
verschil tussen jou en mij is echter wel dat het bloeden bij mij binnen no time stopt.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, + hele korsten aan opgedroogd bloed aan de binnenkant van mijn neus. Ik heb er lang mee gezeten (en twee keer per dag een uur boven de wasbak gehangen) en uiteindelijk moest de dokter eerst mijn neus schoonmaken voordat er gebrand kon worden. Dat heb ik geweten
.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
als jij er last van hebt en het bljft bloeden (dus ook zonder krabben) ja.
Als het blijft bloeden omdat jij blijft krabben krijg je wsch het advies er simpelweg van af te bljiven (en shit dat is moeiljkI know).
Allebei. En die werden er één voor één met een tang uitgetrokkenquote:Op zondag 27 december 2009 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Kwam er van onder die korsten bloed of hadden die korsten zich gevormd door het bloed van boven?
Heb een hoge pijngrens.quote:Op zondag 27 december 2009 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allebei. En die werden er één voor één met een tang uitgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |