Ja, waar waren de ouders eigenlijk? Hij is toch minderjarig. Pijnlijk voor zowel de ouders als de boy denk ik zo. Mijn medeleven gaat uit naar de ouders.quote:Op zondag 27 december 2009 20:55 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Kap eens met je 'boys', ben je latent homosexueel ofzo?
Je kunt ook gewoon 'jongen' zeggen.
Die reactie heeft verder niets met mijn post te maken.quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, waar waren de ouders eigenlijk? Hij is toch minderjarig. Pijnlijk voor zowel de ouders als de boy denk ik zo. Mijn medeleven gaat uit naar de ouders.²
Heb je natuurlijk gelijk in, had ik anders moeten beschrijven. Maar neemt niet weg dat vuurwerk een enorme werking heeft op jongeren.quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij is 17, geen kleuter van 6.Zelfs als je op de basisschool zit weet je wel wat voor schade vuurwerk kan aanrichten.
Niet? Ik dacht dat je refereerde naar de ouders. Je ziet trouwens wel vaker dat dit soort zaken voornl. gebeuren in de lagere "klassen". Bij de zgn. sjonnies in de zgn. volksbuurten.quote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die reactie heeft verder niets met mijn post te maken.
Lees de post anders nog eens.quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat je refereerde naar de ouders. Je ziet trouwens wel vaker dat dit soort zaken voornl. gebeuren in de lagere "klassen". Bij de zgn. sjonnies in de zgn. volksbuurten.²
Gastquote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat je refereerde naar de ouders. Je ziet trouwens wel vaker dat dit soort zaken voornl. gebeuren in de lagere "klassen". Bij de zgn. sjonnies in de zgn. volksbuurten.²
Ja, het klinkt wellicht raar, maar de hogere sociale klassen verbrassen hun huurtoeslag niet aan vuurwerk.quote:Op zondag 27 december 2009 21:01 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
[..]
Gast. Wat een overkill aan '
' trouwens
Fout, het is:quote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef CP69 het volgende:
Beter 1 hand dan geen ...
Echt van die New Kids paupersquote:
Ik zou zeggen, hou maar een grondbloem in je fuistje. Of een sterretje iets te dicht bij je oogquote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uit duitsland
vuurwerk dat hier verkocht mag worden kan je best in je hand houden
Zelf niet reageren, dan doet je hond dat ook niet.quote:Op zondag 27 december 2009 15:34 schreef raptorix het volgende:
Trouwens klere hekel aan mensen die vuurwerk te vroeg afsteken, ik heb zelf dieren en die reageren soms erg heftig, gelukkig reageren mijn katten wel redelijk, ook al omdat ik op 4 hoog zit met dubbel glas, maar als je hond hebt op begane grond heb je echt een probleem.
Da's toch koud vuurquote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of een sterretje iets te dicht bij je oog
Nou, uhmmm.... da's toch oud genoeg om al door het leger in de selectieprocedure te komen? Dat 17 jaar is ook maar arbitrair, morgen issie jarig, 18 en dan maggie al naar Verwegistan lekker schieten en granaatjes naar de taliban gooien of negerkes uit bootjes knallen. Ik zie niet zo in dat ze binnen 2 dagen ineens volwassen zijn.quote:
Ik heb alle delen gekekenquote:
dat zeg je wellicht vanwege hun uiterlijk, maar toen zag iedereen er in mindere maten zo uit. die gympies, het vlassnorretje of lange haar. bezeten door nieuwe muziekgenres als housequote:
Veeeels te hoge broekenquote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dat zeg je wellicht vanwege hun uiterlijk, maar toen zag iedereen er in mindere maten zo uit. die gympies, het vlassnorretje of lange haar. bezeten door nieuwe muziekgenres als house
Nou, niet in mijn omgeving...quote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dat zeg je wellicht vanwege hun uiterlijk, maar toen zag iedereen er in mindere maten zo uit. die gympies, het vlassnorretje of lange haar. bezeten door nieuwe muziekgenres als house
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |