Inderdaad. En mocht hij ooit een fout maken dan bij deze: Eigen schuld, dikke bult!quote:Op zondag 27 december 2009 17:41 schreef laffer het volgende:
[..]
mag ik voor jou hopen dat jij foutloos leeft en ook echt maar dan ook echt nooit eens een fout maakt, maar dat gaat gezien jouw posts hier vast wel lukken
Ik weet niet of een van je familieleden rookt, maar stel dat een van hen longkanker krijgt, sta je dan ook naast hun sterfbed tequote:Op zondag 27 december 2009 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Dan is het toch zinloos om tegen de overheid te gaan roepen dat ze meer regeltjes moeten gaan bedenken. Dat zeg ik net.quote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet je hoe dat gaat?
Iedereen kende op de middelbare wel iemand die via via aan illegaal vuurwerk kon komen. Er gaan genoeg mensen naar duitsland en belgie om daar vuurwerk te halen hoor. Strijkers en nitraten zijn hier gewoon verboden. Iedereen weet dat.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
mah valt mee hoor, ze zijn op één hand te tellen
Bea moet eens naar de kroeg gaan, daar kom je politiek incorrectere reacties tegen dan hier. En bovendien wordt daar je de toegang niet zomaar ontzegd als je te ver gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Bea had toch gelijk als je dit topic leest.
het vuurwerk kan ook te vroeg afgegaan zijn doordat hij met een aansteker zat te kloten natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 17:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan is het toch zinloos om tegen de overheid te gaan roepen dat ze meer regeltjes moeten gaan bedenken. Dat zeg ik net.
Als de overheid dan toch wat wil gaan doen, kunnen ze er beter voor zorgen dat het vuurwerk aan hogere veiligheidseisen moet voldoen voordat het verkocht wordt. Een kwart van het in Nederland verkochte vuurwerk is onveilig, en dat zal in Duitsland niet veel anders zijn. En in dit bericht staat dan weer dat het vuurwerk te vroeg afging. Als de EU daar eens een paar leuke richtlijntjes over opstelt en het voor elkaar krijgt dat landen zich daaraan houden, mag de Nederlandse overheid daarna wel via SIRE-spotjes gaan janken over alle consumenten die er niet mee om kunnen gaan. Dan is het inderdaad verder niemands schuld.
In zekere zin wel. Je komt steeds meer mensen die tegen die zo ongevoelig mogelijk op een bericht willen reageren. Zo van, kijk mij eens stoer zijn. Met zulke mensen kan ik alleen maar medelijden hebben. Ondanks hun leeftijd moeten ze naar mijn mening nog altijd volwassen worden.quote:Op zondag 27 december 2009 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Bea had toch gelijk als je dit topic leest.
Gevolg van individualisatie, denk je werkelijk dat iemand het ook maar ene moer kan schelen dat een onbekende 17 jarige zijn hand opblies met illegaal vuurwerk? Risico van het "vak", daar kan ik niet wakker om liggen hoor. Ja ik ga er niet om juichen metquote:Op zondag 27 december 2009 17:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In zekere zin wel. Je komt steeds meer mensen die tegen die zo ongevoelig mogelijk op een bericht willen reageren. Zo van, kijk mij eens stoer zijn. Met zulke mensen kan ik alleen maar medelijden hebben. Ondanks hun leeftijd moeten ze naar mijn mening nog altijd volwassen worden.
Dat zou kunnen. Mocht dit het geval zijn, dan mag je mijn commentaar los zien van deze specifieke gebeurtenis. Dan is het in het algemeen bedoeld.quote:Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
het vuurwerk kan ook te vroeg afgegaan zijn doordat hij met een aansteker zat te kloten natuurlijk
Ik zal letterlijk gezien er ook niet van wakker liggen, alleen zie ik wel in wat voor leed binnen in zijn familie is aangedaan. Wellicht zijn eigen schuld, maar dat maakt het niet minder erg.quote:Op zondag 27 december 2009 17:50 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Gevolg van individualisatie, denk je werkelijk dat iemand het ook maar ene moer kan schelen dat een onbekende 17 jarige zijn hand opblies met illegaal vuurwerk? Risico van het "vak", daar kan ik niet wakker om liggen hoor. Ja ik ga er niet om juichen metmaar om nou er bij stil te staan.
Wat kan iemand dat nou bokken dan.
Ah op die manier, ik dacht meer dat je doelde op sympathie. Er bij stil staan is uiteraard niemand vreemd, mag ik hopen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zal letterlijk gezien er ook niet van wakker liggen, alleen zie ik wel in wat voor leed binnen in zijn familie is aangedaan. Wellicht zijn eigen schuld, maar dat maakt het niet minder erg.
welk vak?quote:
wacht maar todat jij kinderen hebt van die leeftijdquote:Wat kan iemand dat nou bokken dan.
Spelen met illegaal vuurwerk.quote:
Wat begrijp je niet aan het woord "onbekende"? Als iemand in Vlaardingen z'n hand er af blaast met vuurwerk dan ga ik daar niet moeilijk om doen aan de andere kant van het land hoor, kan me niet minder boeien. Jammer voor hem en z'n familie, maar daarom doet 't me nog niks.quote:wacht maar todat jij kinderen hebt van die leeftijd![]()
Dat moet jij zo nodig zeggen meneer de luikenopblazer?!?!?!quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef JohnLocke het volgende:
Mijn probleem met dit soort domme ventjes is dat ze vaak net zo debiel een stuk vuurwerk je tuin in gooien of door je brievenbus schuiven, of naar huisdieren smijten, enzovoorts, als dat ze hun eigen knuistjes opblazen. In dat soort gevallen ben ik dus geneigd te juichen als ze zelf slachtoffer worden van hun achterlijke gedrag.
hoe weet je zo zeker dat het in dit soort geval is??quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef JohnLocke het volgende:
Mijn probleem met dit soort domme ventjes is dat ze vaak net zo debiel een stuk vuurwerk je tuin in gooien of door je brievenbus schuiven, of naar huisdieren smijten, enzovoorts, als dat ze hun eigen knuistjes opblazen. In dat soort gevallen ben ik dus geneigd te juichen als ze zelf slachtoffer worden van hun achterlijke gedrag.
vraag ik ook niet van jequote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
[..]
Wat begrijp je niet aan het woord "onbekende"? Als iemand in Vlaardingen z'n hand er af blaast met vuurwerk dan ga ik daar niet moeilijk om doen aan de andere kant van het land hoor, kan me niet minder boeien. Jammer voor hem en z'n familie, maar daarom doet 't me nog niks.
Wist ik veel dat er nog een gestoorde Schot in woonde.quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat moet jij zo nodig zeggen meneer de luikenopblazer?!?!?!
Mijn misantropische instinct.quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef laffer het volgende:
[..]
hoe weet je zo zeker dat het in dit soort geval is??
Nee niet echt, het staat in de OP zelfs dat hij het uit Duitsland heeft verkregen. Dan kan je wel op je vingers nagaan dat het geen rotjes waren.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef laffer het volgende:
[..]
vraag ik ook niet van je![]()
wat me wel bezig houdt is het feit dat explosieven hier door( vooral jongeren/kinderen) vrij te verkrijgen zijn, en war ze makkelijk mee kunnen experimenteren.
het zijn wel explosieven waar we het over hebben, terwijl de overheid over andere zaken zo betuttelend is![]()
dat is mijn punt eik!
Ach, op Fok! zitten toch alleen maar brave losers die nooit jong zijn geweest, die vuurwerk nooit leuk hebben gevonden.quote:Op zondag 27 december 2009 17:04 schreef laffer het volgende:
ben ik nou echt een van de weinige die dit best wel triest vindt?![]()
een kind is z`n hand kwijt, voor de rest van z`n leven invalide.....
we leven in zo`n betuttelende maatschappij dat alles aan veiligheidsvoorzienigen is gekoppeld, zelfs de kleinste dingen zijn aan voorschriften gekoppeld.
maar kinderen kunnen gewoon met explosieven over straat lopen, afsteken, zonder toezicht?
mij ontgaat het een of ander![]()
en vergeet nooit, een kind zal altijd de grensen opzoeken, iets uitproberen, stunts uithalen,/ Daar zijn het verdomme kinderen voor!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |