Niet zo janken joh.quote:Op dinsdag 29 december 2009 05:49 schreef reem het volgende:
Het wordt in dit topic wel weer duidelijk dat nog niet iedereen in dit topic volwassen is. Gevoel voor empathie komt bij sommigen wellicht pas zodra de ze 40 levensjaren zijn gepasseerd. Dan komen ze erachter dat je altijd een individu wel kunt verwijten dat 'ie onvoorzichtig is geweest, of iets doms heeft gedaan. Maar dat betekent nog niet dat de persoon in kwestie daarom gestraft dient te worden of dat het daarom wel goed is dat ie op een verschrikkelijke manier gekwetst wordt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 05:49 schreef reem het volgende:
Het wordt in dit topic wel weer duidelijk dat nog niet iedereen in dit topic volwassen is. Gevoel voor empathie komt bij sommigen wellicht pas zodra de ze 40 levensjaren zijn gepasseerd. Dan komen ze erachter dat je altijd een individu wel kunt verwijten dat 'ie onvoorzichtig is geweest, of iets doms heeft gedaan. Maar dat betekent nog niet dat de persoon in kwestie daarom gestraft dient te worden of dat het daarom wel goed is dat ie op een verschrikkelijke manier gekwetst wordt.
Is dit een onvolwassen reactie reem? Ik ben 34? Wat denk je?quote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef SolidasRock het volgende:
Liever bij de stunter een lichaamsdeel eraf dan bij een onschuldige passant
Ik kijk ook elk jaar goed om me heen of er debielen om me heen zitten te stunten, met name op vuurpijlen.
GHAHAHA OUD VELquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Is dit een onvolwassen reactie reem? Ik ben 34? Wat denk je?
Nee, ik had het over reacties waar men de juich-smilies gebruikte om aan te geven dat ze vonden dat de jongen zijn verdiende loon had gekregen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Is dit een onvolwassen reactie reem? Ik ben 34? Wat denk je?
Gatverdamme, als je dat ziet wordt je echt meteen misselijk.quote:
Inderdaad. Ik heb echt medelijden met dergelijke mensen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 05:49 schreef reem het volgende:
Vind dat ook een beetje jammerquote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Equites het volgende:
We hebben allemaal toch weleens illegaal vuurwerk afgestoken? Dat iemand daar ze klauw mee kwijt raakt is het risico wat je neemt, maar dat wil nog niet zeggen dat diegene het ook verdiend. Hier om gaan juichen vind ik dan ook uiterst kinderachtig.
Ook met legaal kan dit gebeuren, natuurlijk met minder schade als je geluk hebt. De veiligheid is van illegaal vuurwerk hetzelfde als legaal. Als je je maar aan de regels houdt.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef joers1 het volgende:
Juichen praat ik absoluut niet goed....en nee, IK heb nog nooit illegaal vuurwerk afgestoken
neequote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Equites het volgende:
We hebben allemaal toch weleens illegaal vuurwerk afgestoken?
als je uit je huurhuis wordt gezet omdat je wiet kweekt is dat niet zieligquote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef Stuart het volgende:
Het is triest maar wat moet je er verder van zeggen. Eigen schuld dikke bult is ook zo flauw.
Er is al zovaak gewaarschuwd voor die rotzooi dat die mensen toch wel eens in de gaten moeten krijgen wat er kan gebeuren. Dat hij nu zijn hand kwijt is is spijtig, maar liever dat dan een voorbijganger die door het vuurwerk werd geraakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 05:49 schreef reem het volgende:
quote:Agenten vonden in de steeg delen van zijn lul maar deze konden niet meer worden aangezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |