abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76168216
Ik vind het vooral heel triest dat zo'n jongen door zijn eigen dommigheid voor de rest van zijn leven gestraft is. Het zou best kunnen dat hij zich liet meeslepen daar zijn vrienden. Vaak is het een beetje stoer doen en als jongeren liever niet aan zulke dingen, zoals buitenlands vuurwerk afsteken, meedoen, zijn ze bang om als mietje uitgemaakt te worden.
Nu wil ik niet zeggen dat iedereen zo is (geweest). Woonomgeving, vrienden en familie spelen nu eenmaal een grote rol.

Verder mag het van mij wel wat strenger als het gaat om vuurwerk, al denk ik dat illegaal vuurwerk altijd wel ergens rondzwerft. Betere voorlichting heeft naar mijn mening niet veel effect op deze groep, omdat ze er waarschijnlijk toch niks van aantrekken en vaak denken "Dat overkomt mij niet."
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 29 december 2009 @ 05:49:52 #202
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_76169026
Het wordt in dit topic wel weer duidelijk dat nog niet iedereen in dit topic volwassen is. Gevoel voor empathie komt bij sommigen wellicht pas zodra de ze 40 levensjaren zijn gepasseerd. Dan komen ze erachter dat je altijd een individu wel kunt verwijten dat 'ie onvoorzichtig is geweest, of iets doms heeft gedaan. Maar dat betekent nog niet dat de persoon in kwestie daarom gestraft dient te worden of dat het daarom wel goed is dat ie op een verschrikkelijke manier gekwetst wordt.
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:03:42 #203
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76172440
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 05:49 schreef reem het volgende:
Het wordt in dit topic wel weer duidelijk dat nog niet iedereen in dit topic volwassen is. Gevoel voor empathie komt bij sommigen wellicht pas zodra de ze 40 levensjaren zijn gepasseerd. Dan komen ze erachter dat je altijd een individu wel kunt verwijten dat 'ie onvoorzichtig is geweest, of iets doms heeft gedaan. Maar dat betekent nog niet dat de persoon in kwestie daarom gestraft dient te worden of dat het daarom wel goed is dat ie op een verschrikkelijke manier gekwetst wordt.
Niet zo janken joh.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76174726
quote:
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef SolidasRock het volgende:
Liever bij de stunter een lichaamsdeel eraf dan bij een onschuldige passant

Ik kijk ook elk jaar goed om me heen of er debielen om me heen zitten te stunten, met name op vuurpijlen.
Is dit een onvolwassen reactie reem? Ik ben 34? Wat denk je?
pi_76180597
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:06 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

[..]

GHAHAHA OUD VEL .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:38:46 #206
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_76189617
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:06 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

[..]

Nee, ik had het over reacties waar men de juich-smilies gebruikte om aan te geven dat ze vonden dat de jongen zijn verdiende loon had gekregen.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_76220176
Ik vraag me af wat de politie precies doet om het bezit en gebruik van illegaal vuurwerk en misbruik van legaal vuurwerk tegen te gaan, en wat voor straffen erop staan. Zou dat wat voorstellen als je het vergelijkt met het beleid rond het rookverbod of de aanpak van mensen met een paar onschuldige plantjes op zolder?

Bij deze gozer was 't z'n eigen hand, maar er zijn er genoeg die vuurwerk gebruiken om andere mensen letsel toe te brengen.
pi_76221958
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Synthesist het volgende:
lol, als je dit ziet

Gatverdamme, als je dat ziet wordt je echt meteen misselijk.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_76223870
Eigen schuld
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_76223920
Het is triest maar wat moet je er verder van zeggen. Eigen schuld dikke bult is ook zo flauw.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_76223941
Zeg maar dag met je handje
  woensdag 30 december 2009 @ 16:39:34 #212
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_76226350
dan ben je best even onthand
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:44:16 #213
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76226537
quote:
Inderdaad. Ik heb echt medelijden met dergelijke mensen.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:46:55 #214
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_76226651
Je kan huilen dat mensen cynisch zijn, maar dat krijg je met zo'n bericht automatisch. Je bent een rund....we kennen deze slogan allemaal.
Ik steek zelf NOOIT vuurwerk af, legaal/illegaal...het blijft onbetrouwbare shit. Sinds mijn buurjongetje vroeger vreselijke brandwonden heeft opgelopen, raak ik die rommel niet meer aan.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:52:41 #215
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_76226886
We hebben allemaal toch weleens illegaal vuurwerk afgestoken? Dat iemand daar ze klauw mee kwijt raakt is het risico wat je neemt, maar dat wil nog niet zeggen dat diegene het ook verdiend. Hier om gaan juichen vind ik dan ook uiterst kinderachtig.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_76227199
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Equites het volgende:
We hebben allemaal toch weleens illegaal vuurwerk afgestoken? Dat iemand daar ze klauw mee kwijt raakt is het risico wat je neemt, maar dat wil nog niet zeggen dat diegene het ook verdiend. Hier om gaan juichen vind ik dan ook uiterst kinderachtig.
Vind dat ook een beetje jammer
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 30 december 2009 @ 17:00:10 #217
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_76227200
Juichen praat ik absoluut niet goed....en nee, IK heb nog nooit illegaal vuurwerk afgestoken
  woensdag 30 december 2009 @ 17:07:16 #218
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_76227453
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef joers1 het volgende:
Juichen praat ik absoluut niet goed....en nee, IK heb nog nooit illegaal vuurwerk afgestoken
Ook met legaal kan dit gebeuren, natuurlijk met minder schade als je geluk hebt. De veiligheid is van illegaal vuurwerk hetzelfde als legaal. Als je je maar aan de regels houdt.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 30 december 2009 @ 17:48:00 #219
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_76228910
Jij zegt net dat iedereen wel eens illegaal vuurwerk heeft afgestoken...en nee....ik dus niet. Zó bedoelde ik het.
Ik steek helemáál geen vuurwerk af, nooit gedaan in mijn 36-jarige leven
pi_76233073
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Equites het volgende:
We hebben allemaal toch weleens illegaal vuurwerk afgestoken?
nee
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 30 december 2009 @ 20:09:08 #221
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_76234803
Weer iemand die op kosten van de belastingbetaler zijn hele leven doorbrengt. Ik heb totaal geen medelijden, eigen schuld.
pi_76235239
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef Stuart het volgende:
Het is triest maar wat moet je er verder van zeggen. Eigen schuld dikke bult is ook zo flauw.
als je uit je huurhuis wordt gezet omdat je wiet kweekt is dat niet zielig
als je achter een raam belandde omdat je met een loverboy omging is dat niet zielig
als je longkanker krijgt omdat je al decennia lang rookt is dat niet zielig

zelfde voor vuurwerk. er is voorlichting genoeg.

donderdag 31 december 2009 @ 15:40:19 #223
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_76267067
quote:
Er is al zovaak gewaarschuwd voor die rotzooi dat die mensen toch wel eens in de gaten moeten krijgen wat er kan gebeuren. Dat hij nu zijn hand kwijt is is spijtig, maar liever dat dan een voorbijganger die door het vuurwerk werd geraakt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  donderdag 31 december 2009 @ 16:30:20 #224
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_76269131
Als die nou zijn lul eraf had geblazen dan hadden die politieagenten:
quote:
Agenten vonden in de steeg delen van zijn lul maar deze konden niet meer worden aangezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')