quote:
Nee, niet echt. Het heeft wel eerst een tijdje geduurd voordat hij als roadie meeging. Er zullen vast wel dingen zijn die hij anders zou doen/spelen dan ik, maar het werkte gewoon niet meer met hem als gitarist.quote:Op zondag 27 december 2009 21:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Wringt dat dan niet? of wilde hij zelf niet meer spelen?
Wanneer je alsnog de wereld verrast door een symphonic power metalband met kazige fantasy teksten te beginnenquote:Op maandag 28 december 2009 08:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Het heeft wel eerst een tijdje geduurd voordat hij als roadie meeging. Er zullen vast wel dingen zijn die hij anders zou doen/spelen dan ik, maar het werkte gewoon niet meer met hem als gitarist.
Het zou overigens best kunnen dat, mocht ik besluiten ermee te stoppen, hij weer mijn plaats inneemt.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 december 2009 08:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wanneer je alsnog de wereld verrast door een symphonic power metalband met kazige fantasy teksten te beginnen.
.
Zou tijd worden....quote:Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef genakt het volgende:
zo de sleutel ophalen van me nieuwe huis![]()
![]()
![]()
eindelijk op mezelf
hopelijk krijg ik beetje normale buren en kan ik gewoon rustig gitaar spelenquote:Op maandag 28 december 2009 09:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou tijd worden....![]()
Maar ehm, tof
Balkenbrijquote:Op maandag 28 december 2009 08:25 schreef Aresdreams het volgende:
ach, van kleins af aan zo in de winter balkenbrij van me oma mee (zelfgemaakte, die troep van in de winkel hoef ik nie), en dan op zo een koude dag een flinke plak zo in de pan en dan op brood, heerlijk
maar goed, als je des ochtens aan komt zetten met frietpan voedsel krijg ik het ook nog wel weg, dus wat dat betreft maakt het niets uit wat ik voorgeschoteld krijg
Definieer jij het woord rustig maar, mijn ouders en ik kunnen het daar niet over eens zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef The_Dean het volgende:
Rustig gitaarspelen hebben je buren ook vast niks op tegen
Ik kan heel goed rustig gitaar spelen met mijn volume op 10.quote:Op maandag 28 december 2009 10:45 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Definieer jij het woord rustig maar, mijn ouders en ik kunnen het daar niet over eens zijn.
Doom Metal bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 december 2009 10:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed rustig gitaar spelen met mijn volume op 10.
Ik heb er al bijna weer een halve werkdag op zitten.quote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doom Metal bijvoorbeeld.
Zo, ik ben in Delft gearriveerd. Al slap geouwehoerd met een collega, geflirt met een baliechick en nu tijd voor koffie.
Kun je straks mooi elementen en potmeters lassenquote:
Hmmm, dat komt me bekend voor.quote:En LeNick's ouders waren ook bang over het volume wat die Marshall kon halen...
"Hey Nick, dat hij hard kan wil nog niet zeggen dat hij hard moet hè."
Balkenbrijquote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Balkenbrij.
Schijnt dat het met schenkstroop ook lekker is (een achterhoekse traditie ofzo).
Heb hem gisteren al even gedemonteerdquote:Op maandag 28 december 2009 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je straks mooi elementen en potmeters lassen![]()
[..]
Hmmm, dat komt me bekend voor.
quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb hem gisteren al even gedemonteerd
Wel wat andere drukte vandaag, maar moet wel lukken.
Ja even 5 minuutjes. Nu word zelfs die tamme LP een scheurijzerquote:
Ah joh, doet hij gewoon ffquote:Op maandag 28 december 2009 11:20 schreef brother52 het volgende:
Had je al een schema gevonden om die push-pull pots aan te sluiten?
Ja, daar kun je nog uren zoet mee zijn, dat pedaaltje is best nog wel veelzijdig.quote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja even 5 minuutjes. Nu word zelfs die tamme LP een scheurijzer
Nu nog even zoeken naar een lekkere sound, want hij word wel snel schel zegmaar, even boel finetunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |