Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat iemand die zich heteroseksueel kan gedragen (als in seks hebben met iemand van het andere geslacht en daarmee een bevredigende - op meerdere vlakken - relatie aan kan gaan) werkelijk niet weet wat hij mist - niet omdat biseksualiteit zo geweldig is of wat dan ook, maar gewoon feitelijk: die mist niks.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel simpel. Er zijn mannetjes en vrouwtjes en de bedoeling van hun bestaan is voortplanting. Sex is een middel daartoe. De natuur heeft sex onweerstaanbaar lekker gemaakt, dat grenzen kunnen vervagen. Natuurlijk is het beleven van sex niet perse gebonden aan een sexe. Natuurlijk gaat er weleens iets in de natuur anders dan de bedoeling is, maar dat geeft ook niets. Er zijn mannen die zich niet willen voortplanten, lees: willen geen sex met een vrouw, want emotioneel en hormonaal is hij (of zij natuurlijk) anders ‘geaard’ geraakt. Kan gebeuren, er zijn ook mensen die geen behoefte hebben aan sex (komt niet veel voor, maar okay, foutje van de natuur).
Vrouwen zijn altijd al lijfelijk, dus dat vrouwen eerder met een vrouw zullen experimenteren, dat snap ik. Bij mannen kan ik me dat minder voorstellen, juist omdat het niet de norm is, dat mannen elkaar aaien e.d., voor elk wisjewasje bellen lijkt dat onnatuurlijker dan bij vrouwen.
Het omdraaien om te zeggen ‘j e weet niet wat je mist’ vind ik altijd zo’n dooddoener. Misschien heb geen behoefte om dat te weten, omdat ik de natuurlijk zijn gang laat gaan. Natuurlijk als je het sexueel gaat benaderen, kan een alien wel fantastische sex met een man of vrouw hebben, om nog te zwijgen over uitwassen.
Ik weet niet wat ik ben; tot nu toe ben ik alleen verliefd geworden op vrouwen, maar ik kan me op sommige momenten wel seksueel aangetrokken voelen tot mannen - puur voor de seks zou ik dat weleens willen proberen. Misschien ben ik bi.quote:Ik snap wel dat je het zo benadert, omdat het mer mogelijkheden biedt. Ik weet niet of je zelf bij of homo bent, maar dan snap ik het helemaal, omdat het dan ook een logisch gevolg is van de gevoelens, om het (ook) bij de eigen sexe te zoeken.
Zie je het altijd als een fetish? Het is toch geen fetish als het de vorm aanneemt van een geaardheid, compleet met verliefdheid, relaties etc.?quote:Yep, het schijnt zo te zijn dat sommige dieren dat ook hebben, vind ik eigenlijk helemaal vaag om ze vanuit de evolutie homosexueel te noemen.
Ik zie het als een fetisch, ook trio’s gangbangs (van een andere orde natuurlijk) maar de nieuwsgierigheid is aanwezig. De een zal dat eerder opzoeken dan de ander en sommigen gruwelen ervan, anderen kan het weer niet veel schelen.
Dit gaat lang niet voor iedereen op, dat het gemakkelijker is om een keuze te maken. Er heerst nog altijd een heteroseksuele norm.quote:Wat je zegt over de feministen is voor een deel zeker waar, verbaas ik me ook over. Ik denk dat sommigen dat ook niet zijn, maar dat het een voorbeeld is van hoe er iets in het brein kan veranderen als er emotioneel iets goed misgaat.
Sommige vrouwen waren wellicht latent lesbisch, en daar gaat het zeker voor op wat je schrijft over het niet (precies) weten wat je mist. Deze vrouwen echter blijken achteraf gezien altijd al die gevoelens te hebben gehad, maar hebben die verdrongen, bewust of onbewust. Hetzelfde geldt natuurlijk voor mannen. Tegenwoordig is het gemakkelijker om je keuze te maken, ook een beetje omdat we sexueel doorgeslagen zijn.
Dat het de bedoeling is dat het bij de geboorte vastligt ben ik niet met je eens.quote:Resumerend, het is de bedoeling dat het bij de geboorte vastligt, maar de mens heeft de vrijheid om te experimenteren en te handelen/kiezen als het allemaal niet precies gaat zoals het de bedoeling was van de natuur.
Nouja, zo denk ik er een beetje over, maar ik leer nog steeds.![]()
Je zegt zelf van niet, maar als ik dit zo lees lijkt het erop dat je een beetje bi gevoelens hebt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:23 schreef livalo het volgende:
Als ik een heel knap meisje zie rondlopen denk ik ook wel eens 'wauw', maar het is niet zo dat ik dan gelijk met d'r wil kussen. Ik heb me wel eens aangetrokken gevoeld tot meisjes, maar dat maakt me niet gelijk bi. Ik zal nooit een relatie met een meisje aan kunnen gaan of sex met d'r kunnen hebben, gewoon omdat ik het mannelijke dan zal missen. Vrouwenlichamen zijn mooi, maar geef mij maar brede schouders, niet geschoren benen en een zware stem. En geef mij maar de nuchterheid en het doen en laten van een man. Daar val ik op, dus nee, ik ben geen bi, en ik zal heus niet de enige zijn.
Okay, ik dacht dat je het wel zo bedoelde, vandaar mijn opmerking. Ik weet nl ook niet hoe het is om met een dier te sexen, misschien is het ook wel lekker (in ieder geval voor mensen die dat leuk vinden). Ik heb een keer een docu gezien over een amerikaan die 'getrouwd' was met zijn ezel. Er was een heel clubje, maar wel achteraf plaatsje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:28 schreef Domensino het volgende:
[..]
[quote]Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat iemand die zich heteroseksueel kan gedragen (als in seks hebben met iemand van het andere geslacht en daarmee een bevredigende - op meerdere vlakken - relatie aan kan gaan) werkelijk niet weet wat hij mist - niet omdat biseksualiteit zo geweldig is of wat dan ook, maar gewoon feitelijk: die mist niks.
Het zou best kunnen, of je bent erg nieuwsgierig ernaar, omdat veel mannen die vorm van sex wel appricieren, zo mannen onder elkaar, geen gezeur, neuken en wegwezen.quote:Ik weet niet wat ik ben; tot nu toe ben ik alleen verliefd geworden op vrouwen, maar ik kan me op sommige momenten wel seksueel aangetrokken voelen tot mannen - puur voor de seks zou ik dat weleens willen proberen. Misschien ben ik bi.
Ik zie het niet ECHT als een fetish, maar wel iets in die richting. Ik maak wel onderscheid tussen mannen die echt een serieuze (monogame, voor zover mogelijk) relatie hebben met een man en mannen die lekker los willen gaan met een man.quote:Zie je het altijd als een fetish? Het is toch geen fetish als het de vorm aanneemt van een geaardheid, compleet met verliefdheid, relaties etc.?
Klopt, het is niet altijd gemakkelijk, maar over het algemeen is het veel beter dan een generatie of 2 terug.quote:Dit gaat lang niet voor iedereen op, dat het gemakkelijker is om een keuze te maken. Er heerst nog altijd een heteroseksuele norm.
Ik ken sommige mensen bij wie je het achteraf kunt beredeneren. Dat soort homo's vind ik ECHTE homo's en heb ik alle respect voor. Ik heb echter weinig met broodpoten en met recreatieve draaideur homo's.quote:Dat het de bedoeling is dat het bij de geboorte vastligt ben ik niet met je eens.
Overigens, hier wordt verder gediscussieerd op dit thema, misschien vind je het interessant: Seksualiteit, cultuur & religie
Kan ook een hoop verwarring geven hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef Countess het volgende:
Dat moet toch fijn zijn, om verliefd te kunnen worden of je seksueel aangetrokken te voelen tot beide partijen![]()
Ik ben het helemaal met je eens: van lesbische sex word ik wel geilquote:Op zondag 24 januari 2010 18:57 schreef datbenik11 het volgende:
Denk is na
vrouwen zijn zacht, mooi, en sexy
verleidelijk en sensueel
mannen zijn geil lekker en kunnen je neuken
Dus waar val ik op? Ik denk zelf mannen, maar of het alleen mannen zijn? van lesbische sex word ik wel geil
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Thomas B. het volgende:
als ik een kutje had gehad had ik het ook wel geweten ja
vrouwen zijn ook geil, en echte mannen zijn er om vrouwen te neuken.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:57 schreef datbenik11 het volgende:
Denk is na
vrouwen zijn zacht, mooi, en sexy
verleidelijk en sensueel
mannen zijn geil lekker en kunnen je neuken
Dus waar val ik op? Ik denk zelf mannen, maar of het alleen mannen zijn? van lesbische sex word ik wel geil
Mwah, als hij met de vrouw van hem bezig is, in dezelfde ruimtequote:Op maandag 25 januari 2010 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
vrouwen zijn ook geil, en echte mannen zijn er om vrouwen te neuken.Probleem opgelost.
Mannen hebben eerder problemen als hun vrouw een andere kerel dingest....... en gelijk heeft ie.![]()
Dat is een ander verhaal. Dan is hij niet alleen stout, maar ook kinky.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, als hij met de vrouw van hem bezig is, in dezelfde ruimte
Thanks for the complimentquote:Op maandag 25 januari 2010 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Dan is hij niet alleen stout, maar ook kinky.![]()
over het algemeen zoenen vrouwen zachterquote:Op maandag 25 januari 2010 15:54 schreef -XX- het volgende:
Ik in ieder geval niet!Als je een meisje kust, wil niet zeggen dat je gevoelens hebt voor dat geslacht!
Ik heb overigens nooit een meisje gezoent. Ook geen behoefte aan. Straks is het veels te lekker!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |