Goh...dus als er zoiets eeeehhh "levensbedreigend" gebeurd is...dan laat Stefan jou lekker boven liggen, gaat rustig fotos maken en op Fok posten? Nee, echtquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kom dus net in mijn nachthemd, slaapdronken beneden.
wat een verrassing zo op tweede kerstdag(heb met oordopjes in geslapen, dus niks meegekregen van alle heisa)
yup, ik lag er om 3 uur in, had gewerktquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:38 schreef static het volgende:
[..]
Het is ongeveer 19:00 bij jullie.
Is dat 3 uur vanmorgen of 15 uur vandaag?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yup, ik lag er om 3 uur in, had gewerkt
Lekker boeienquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat 3 uur vanmorgen of 15 uur vandaag?
wat had ik moeten doen, met m'n krulspelden in al panikerend rondjes rennen en op een stoel springen ofzo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goh...dus als er zoiets eeeehhh "levensbedreigend" gebeurd is...dan laat Stefan jou lekker boven liggen, gaat rustig fotos maken en op Fok posten? Nee, echt
who gives a shit, dit is m'n dagboek niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat 3 uur vanmorgen of 15 uur vandaag?
Whatever you think is best. Ik zou m'n vriendin wel wakker maken als het allemaal echt zo dramatisch is. Ik denk gewoon dat er een ongelukje gebeurd is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:43 schreef Mirjam het volgende:
wat had ik moeten doen, met m'n krulspelden in al panikerend rondjes rennen en op een stoel springen ofzo?
ik had niks kunnen doen, alles was in kannen en kruiken toen ik beneden kwam.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whatever you think is best. Ik zou m'n vriendin wel wakker maken als het allemaal echt zo dramatisch is. Ik denk gewoon dat er een ongelukje gebeurd is.
Het interesseert me geen fuck of jij wat had kunnen doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had niks kunnen doen, alles was in kannen en kruiken toen ik beneden kwam.
de glaszetter was het glas aan het wegsnijden, politie was gebeld,etc.
Ja, natuurlijk. Ze slaapt met de gordijnen dicht, veiliger kan niet als ge 'm moet gelovenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
.dan laat Stefan jou lekker boven liggen, gaat rustig fotos maken en op Fok posten?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ze slaapt met de gordijnen dicht, veiliger kan niet als ge 'm moet geloven
Een glas zetten gaat ook heel snel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een snelle glaszetter geweest trouwens.
4 januari komen ze het glas opmeten, daarna bestellen ze het, daarna komen ze het pas zettenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Een glas zetten gaat ook heel snel.
Begrijp het wantrouwen niet in dit topic.
Hier wordt ook al heel veel vuurwerk afgestoken. Als Mirjam mee zou gaan in een onzin verhaal zou ze heel eenvoudig gepost hebben dat ze net is thuis gekomen.
Het gaat er niet om of die ruit wel of niet gesneuveld is vandaag, meer om de kennelijke dodelijke glasscherven die door het hele huis vlogenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier wordt ook al heel veel vuurwerk afgestoken. Als Mirjam mee zou gaan in een onzin verhaal zou ze heel eenvoudig gepost hebben dat ze net is thuis gekomen.
Op zaterdag, 2e kerstdag?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Troost je, onze ruiten zijn allemaal enkel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
4 januari komen ze het glas opmeten, daarna bestellen ze het, daarna komen ze het pas zetten
dus voorlopig zitten we hier met een afgeplakte enkele ruit
Ik vind het nu best wel meevallen. Voor 16.00 uur was het pas echt erg...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef fotostarter het volgende:
Jezus man, je hele tuin ziet er niet meer uit
Ja hoor.quote:
24 uurs storingsdienst. Maar meer dan mn binnenruit eruitsnijden en glas opmeten kon ie ook niet doen. Overigens had hij bij dubbel gebroken glas gewoon een vierkant stuk glas op het oude geplakt als nood.quote:
Dat is tegenwoordig zonder "t"quote:
HEEFT IE AL GEDAAN!!!quote:Op zondag 27 december 2009 00:44 schreef moonmovies het volgende:
MISSCHIEN MOET JE HET OP DE FRONTPAGE ZETTEN!
je bent je er wel van bewust dat een sataliet foto's maakt vanaf boven hè? En niet vanuit iemand zijn achtertuin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb CSI even gebeld en na veel inzoemen op de satelliet bewijs gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 09:46 schreef Ben. het volgende:
[..]
je bent je er wel van bewust dat een sataliet foto's maakt vanaf boven hè? En niet vanuit iemand zijn achtertuin.
quote:Op zondag 27 december 2009 09:46 schreef Ben. het volgende:
[..]
je bent je er wel van bewust dat een sataliet foto's maakt vanaf boven hè? En niet vanuit iemand zijn achtertuin.
Mischien is het wel de google streetviewfietsquote:Op zondag 27 december 2009 09:46 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ik gok ook dat het zo'n ding was. En in dat geval zou ik toch maar eens over je buren gaan denken TS...quote:
ECHT?quote:
zeker wetenquote:Op zondag 27 december 2009 23:40 schreef Blizzie het volgende:
wat een klootzakken zeg echt zwaar zielig van degene die het gedaan heeft
Moet Stefan dat nu opvatten als een doodsverwensing?quote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef Oblivion het volgende:
Is mooi klote, zonder glas en je hart in je keel...![]()
Wel als zijn klote in zijn keel zouden zitten..quote:Op maandag 28 december 2009 00:39 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Moet Stefan dat nu opvatten als een doodsverwensing?
dat zou tongen een compleet nieuwe dimensie gevenquote:Op maandag 28 december 2009 00:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wel als zijn klote in zijn keel zouden zitten..
quote:Op zondag 27 december 2009 00:44 schreef moonmovies het volgende:
MISSCHIEN MOET JE HET OP DE FRONTPAGE ZETTEN!
Zeker weten, ben blij dat ik niet in dat huis woon, zou er zeer traumatisch van worden. Ik ben zo bang voor vuurwerk en geknal.quote:Op zondag 27 december 2009 23:40 schreef Blizzie het volgende:
wat een klootzakken zeg echt zwaar zielig van degene die het gedaan heeft
Ik denk dat mei stiertje het ook niet aan had gekuntquote:Op maandag 28 december 2009 09:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeker weten, ben blij dat ik niet in dat huis woon, zou er zeer traumatisch van worden. Ik ben zo bang voor vuurwerk en geknal.
Gister iemand nog Undercover gezien? Stelletje malloten die er op de wereld rondlopen.
Die is een stuk stoerder.quote:Op maandag 28 december 2009 09:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat mei stiertje het ook niet aan had gekunt
Dat was een ENORM sensatie programma.quote:Op maandag 28 december 2009 09:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeker weten, ben blij dat ik niet in dat huis woon, zou er zeer traumatisch van worden. Ik ben zo bang voor vuurwerk en geknal.
Gister iemand nog Undercover gezien? Stelletje malloten die er op de wereld rondlopen.
Beter dan zonder je hart en met glas in je keelquote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef Oblivion het volgende:
Is mooi klote, zonder glas en je hart in je keel...![]()
4" ging anders prima.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Luman het volgende:
[..]
Dat was een ENORM sensatie programma.
Geen één persoon dat goed bij z'n hoofd is, steekt een 3" salute af op de grond.
En een Zink 901 (lawinepijl) om je middel binden lijkt me ook niet zo slim.
Vooral niet als je een plastic pop bent.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Luman het volgende:
[..]
En een Zink 901 (lawinepijl) om je middel binden lijkt me ook niet zo slim.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:46 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben een knuffelmoslim dus ik heb het niet gedaan
toen sliep jij toch, hoe weet jij dat dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Mirjam het volgende:
ik heb lichte verdenkingen richting de buurman.
die heeft kennelijk illegaal vuurwerk in huis, en was de enige die niet naar buiten kwam gestormd toen het gebeurde.
maarja, ga dat maar eens hard maken.
degene die het wel zag heeft me goed geïnformeerdquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:51 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
toen sliep jij toch, hoe weet jij dat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |