Ik snap dat ik heel veel mensen teleurstel jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is natuurlijk erg vervelend dat je aan de dood bent ontsnapt,
Ik geloof ook nog niet dat dit door een lawinepijl is gekomen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet er nog een hoop papier liggen. Van IEDER stuk vuurwerk blijft dat over. Ik ruik lont, en het is niet van een vuurpijl
Ook daar is een mooie hint voor te vinden: een steen in je woonkamer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog niet dat dit door een lawinepijl is gekomen.
Volgens mij heeft iemand gewoon een steen door je ruit getieft.
Het wordt tijd om je kerstkaart te posten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik snap dat ik heel veel mensen teleurstel ja
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:02 schreef ooge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een vermoeden over de mogelijke dader
of het is juist iemand geweest die die kerstkaart niet mooi vondquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:11 schreef static het volgende:
[..]
Het wordt tijd om je kerstkaart te posten.
Knap dat de buitenruit nog heel is dan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef Lolque het volgende:
Volgens mij heeft iemand gewoon een steen door je ruit getieft.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik denk dat het door de klaprozen komt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Againzender het volgende:
Misschien niet onlogisch dat mensen wat lacherig doen als dit bij sunchaser gebeurt, maar dit soort gekut met vuurwerk is gewoon levensgevaarlijk.
Ik hoop altijd maar dat die lui hun eigen kop eraf knallen, en niet die van een kind dat toevallig ergens een een achtertuin rondloopt....
ik kom dus net in mijn nachthemd, slaapdronken beneden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:22 schreef yvonne het volgende:
Zo dan! Wat een schade brengt dat ding aan!?
Het had evengoed een verassing kunnen worden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kom dus net in mijn nachthemd, slaapdronken beneden.
wat een verrassing zo op tweede kerstdag(heb met oordopjes in geslapen, dus niks meegekregen van alle heisa)
nee hoor, dan slaap ik rustigerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het had evengoed een verassing kunnen worden.
Waarom slaap jij met oordopjes? Luidruchtige mensen in je buurt?
Hi mom.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
of het is juist iemand geweest die die kerstkaart niet mooi vondstatic!!
Het is ongeveer 19:00 bij jullie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Goh...dus als er zoiets eeeehhh "levensbedreigend" gebeurd is...dan laat Stefan jou lekker boven liggen, gaat rustig fotos maken en op Fok posten? Nee, echtquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat een verrassing zo op tweede kerstdag(heb met oordopjes in geslapen, dus niks meegekregen van alle heisa)
yup, ik lag er om 3 uur in, had gewerktquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:38 schreef static het volgende:
[..]
Het is ongeveer 19:00 bij jullie.
Is dat 3 uur vanmorgen of 15 uur vandaag?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yup, ik lag er om 3 uur in, had gewerkt
Lekker boeienquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat 3 uur vanmorgen of 15 uur vandaag?
wat had ik moeten doen, met m'n krulspelden in al panikerend rondjes rennen en op een stoel springen ofzo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goh...dus als er zoiets eeeehhh "levensbedreigend" gebeurd is...dan laat Stefan jou lekker boven liggen, gaat rustig fotos maken en op Fok posten? Nee, echt
who gives a shit, dit is m'n dagboek niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat 3 uur vanmorgen of 15 uur vandaag?
Whatever you think is best. Ik zou m'n vriendin wel wakker maken als het allemaal echt zo dramatisch is. Ik denk gewoon dat er een ongelukje gebeurd is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:43 schreef Mirjam het volgende:
wat had ik moeten doen, met m'n krulspelden in al panikerend rondjes rennen en op een stoel springen ofzo?
ik had niks kunnen doen, alles was in kannen en kruiken toen ik beneden kwam.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whatever you think is best. Ik zou m'n vriendin wel wakker maken als het allemaal echt zo dramatisch is. Ik denk gewoon dat er een ongelukje gebeurd is.
Het interesseert me geen fuck of jij wat had kunnen doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had niks kunnen doen, alles was in kannen en kruiken toen ik beneden kwam.
de glaszetter was het glas aan het wegsnijden, politie was gebeld,etc.
Ja, natuurlijk. Ze slaapt met de gordijnen dicht, veiliger kan niet als ge 'm moet gelovenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
.dan laat Stefan jou lekker boven liggen, gaat rustig fotos maken en op Fok posten?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ze slaapt met de gordijnen dicht, veiliger kan niet als ge 'm moet geloven
Een glas zetten gaat ook heel snel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een snelle glaszetter geweest trouwens.
4 januari komen ze het glas opmeten, daarna bestellen ze het, daarna komen ze het pas zettenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Een glas zetten gaat ook heel snel.
Begrijp het wantrouwen niet in dit topic.
Hier wordt ook al heel veel vuurwerk afgestoken. Als Mirjam mee zou gaan in een onzin verhaal zou ze heel eenvoudig gepost hebben dat ze net is thuis gekomen.
Het gaat er niet om of die ruit wel of niet gesneuveld is vandaag, meer om de kennelijke dodelijke glasscherven die door het hele huis vlogenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier wordt ook al heel veel vuurwerk afgestoken. Als Mirjam mee zou gaan in een onzin verhaal zou ze heel eenvoudig gepost hebben dat ze net is thuis gekomen.
Op zaterdag, 2e kerstdag?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Troost je, onze ruiten zijn allemaal enkel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
4 januari komen ze het glas opmeten, daarna bestellen ze het, daarna komen ze het pas zetten
dus voorlopig zitten we hier met een afgeplakte enkele ruit
Ik vind het nu best wel meevallen. Voor 16.00 uur was het pas echt erg...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef fotostarter het volgende:
Jezus man, je hele tuin ziet er niet meer uit
Ja hoor.quote:
24 uurs storingsdienst. Maar meer dan mn binnenruit eruitsnijden en glas opmeten kon ie ook niet doen. Overigens had hij bij dubbel gebroken glas gewoon een vierkant stuk glas op het oude geplakt als nood.quote:
Dat is tegenwoordig zonder "t"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |