Dan moet er nog een hoop papier liggen. Van IEDER stuk vuurwerk blijft dat over. Ik ruik lont, en het is niet van een vuurpijlquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb gezocht maar (nog) niks gevonden. Misschien was het een pijl zonder stok.

Ik snap dat ik heel veel mensen teleurstel jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is natuurlijk erg vervelend dat je aan de dood bent ontsnapt,

Ik geloof ook nog niet dat dit door een lawinepijl is gekomen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet er nog een hoop papier liggen. Van IEDER stuk vuurwerk blijft dat over. Ik ruik lont, en het is niet van een vuurpijl

Ook daar is een mooie hint voor te vinden: een steen in je woonkamer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog niet dat dit door een lawinepijl is gekomen.
Volgens mij heeft iemand gewoon een steen door je ruit getieft.

Het wordt tijd om je kerstkaart te posten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik snap dat ik heel veel mensen teleurstel ja

quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:02 schreef ooge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een vermoeden over de mogelijke dader

of het is juist iemand geweest die die kerstkaart niet mooi vondquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:11 schreef static het volgende:
[..]
Het wordt tijd om je kerstkaart te posten.

Knap dat de buitenruit nog heel is dan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef Lolque het volgende:
Volgens mij heeft iemand gewoon een steen door je ruit getieft.

quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik denk dat het door de klaprozen komt.
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Againzender het volgende:
Misschien niet onlogisch dat mensen wat lacherig doen als dit bij sunchaser gebeurt, maar dit soort gekut met vuurwerk is gewoon levensgevaarlijk.
Ik hoop altijd maar dat die lui hun eigen kop eraf knallen, en niet die van een kind dat toevallig ergens een een achtertuin rondloopt....

ik kom dus net in mijn nachthemd, slaapdronken beneden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:22 schreef yvonne het volgende:
Zo dan! Wat een schade brengt dat ding aan!?

Het had evengoed een verassing kunnen worden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kom dus net in mijn nachthemd, slaapdronken beneden.
wat een verrassing zo op tweede kerstdag(heb met oordopjes in geslapen, dus niks meegekregen van alle heisa)

nee hoor, dan slaap ik rustigerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het had evengoed een verassing kunnen worden.
Waarom slaap jij met oordopjes? Luidruchtige mensen in je buurt?

Hi mom.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
of het is juist iemand geweest die die kerstkaart niet mooi vondstatic!!

Het is ongeveer 19:00 bij jullie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kom dus net in mijn nachthemd, slaapdronken beneden.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |